Ik was gewaarschuwd voor de weegschaal en nu :(

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ik was gewaarschuwd voor de weegschaal en nu :(

Er was hier al iemand die mij waarschuwde voor de weegschaal. Dat het me negatief beïnvloed en ik er niet zo vaak op moet staan. Aan de ene kant doen die cijfers me niet zoveel meer, maar toch ook weer wel. In een week tijd +0,1 terwijl ik me zo netjes aan mijn voedingsschema van de Pt houd en 3 x ben wezen kracht trainen en 2 x cardio'en. Vanavond weer Pt. Dan op de tanita en misschien huidplooi en cm. We zullen kijken of we er wijzer van worden en zoen of er werkelijk stilstand is of toch vooruitgang.
    Ik vind het ook lastig te zeggen wat mijn vet% is. Bij driepuntmeting met huidplooi en die 3 punten optellen komt trainer op 24. Ikzelf op 27,2 en de tanita zegt 30,9 tja.... Dus... Maar ik zit dus tussen de 200 en 500 calorieën onder mijn onderhoud denk.

Stil stand.... Als dat zo is.... Waar kan dat aan liggen dan?
    Just do it!!!!

mss spiermassa gewonnen en vet afgevallen?
    next goal: becoming baloe jwt

"velen voelen zich geroepen,maar weinigen zijn uitverkoren"

Comment

Dat hoop ik echt. Maar zo snel gaat dat toch niet?
      Just do it!!!!

Comment

Zoals ik al eerder zei,gooi dat ding het raam uit!
        Je kan niet verwachten nu je zo goed met je voeding bezig bent dat je iedere dag wat afvalt.
        Er zijn zoveel factoren die mee kunnen spelen:vocht vasthouden,voeding, maandelijkse periode dat je echt niet iedere dag/week afvalt.
        Tevens moet je metabolisme weer stabiel worden maar daar weten anderen hier veel meer vanaf dan ik.

Je bent in ieder geval goed bezig maar je moet echt even geduld hebben.

Ps :als je spiermassa aan gaat komen,val je ook niet/minder af maar dat zal na een week nog niet het geval zijn.
        Last edited by rain; 08-08-2013, 15:32.
        DIVIDE ET IMPERA

Comment

Pffff en zo stom van me, want ik weet het allemaal. Het is allemaal waar wat je zegt maar toch.... Geen vertrouwen misschien;(
          Maar krijg wel de hele week al complimenten dat ik er goed uit zie. Ik zie dat ik strakker word en vorm krijg. Zo dom van me
          Just do it!!!!

Comment

'it's all about how you look'.... de rest intresseerd geen F*ck...
            Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by Mariekepiek View Post
              Dat hoop ik echt. Maar zo snel gaat dat toch niet?
              Je geeft het antwoord onbewust zelf al: wellicht ietsje meer geduld hebben .

Mijn ervaringen met lichaamsgewicht is dat het vrijwel altijd een zéér vertekend beeld geeft van de werkelijkheid. Beter stop je dat wegen en gebruik je voornamelijk de spiegel (+ huidplooimeter voor enige objectiviteit).

Met je vernieuwde training/voeding, zou spiermassatoename voor stijging in lichaamsgewicht moeten zorgen, vetmassaverlies voor afname in lichaamsgewicht, vocht-af/toename afhankelijk de zouten etc in je huidige voeding wat ook weer invloed heeft op je lichaamsgewicht, etc etc. Met andere woorden: waarom staren naar een gewicht, terwijl gewichtsverlies NIET je doelstelling is?

Zet voor jezelf op een rijtje wat je wilt: er fysiek beter uitzien, of alleen een lager getal op de weegschaal. Ga je voor keuze één, stop dan jezelf te wegen en gebruik de spiegel! Het zit allemaal in je hoofd joh

Ik geloof in je, keep it up!
              Dumbells build a bigger chest
              Barbells build a bigger ego

Comment

Originally posted by Mariekepiek View Post
                Pffff en zo stom van me, want ik weet het allemaal. Het is allemaal waar wat je zegt maar toch.... Geen vertrouwen misschien;(
                Maar krijg wel de hele week al complimenten dat ik er goed uit zie. Ik zie dat ik strakker word en vorm krijg. Zo dom van me
                [/QUOTE][/QUOTE][/QUOTE]o

Daar gaat het toch om!
                Maar net als dat je lichaam tijd nodig heeft om te veranderen,heeft je geest ook tijd nodig!

Maar je bent super bezig en over een paar maandjes lach je hierom!

Gewoon volhouden zo!!!
                DIVIDE ET IMPERA

Comment

Dankjewel allemaal!!!!! Fijn om jullie reacties te lezen. Heb ook gewoon weer zin in vanavond. Lekker met de PT'er trainen.
                  Just do it!!!!

Comment

Ik ben 4 maand geleden ook weer begonnen met trainen en af te vallen. Resultaat 13 kilo zwaarder en 3 % eraf met 10 punts meting. Weegschaal is echt een mindfucker op dat moment, want ik wilde nog dieper in mijn dieet gaan!

Comment

als je nu gaat wegen Mariekepiek is dat echt alleen maar om een lijstje te maken om een beetje inzicht in je schommelingen te krijgen... dan kan je over een maand of 3 zien dat je rustig aan naar beneden schommelt
                      ik zal nooit meer zeggen dat ik geen buikspieren heb

Comment

Ja dat is ook waar dinky. Ik hou het al lang bij. Uiteindelijk is er ook 26,5 kg afgevallen.?

klinkt heftig markie. Maar je bent tevreden?
                        Just do it!!!!

Comment

Oow en ondertussen zeg ik ook tegen iedereen dat mijn gewicht nu goed is qua BMI, maar vet% naar beneden wil, aan mijn vorm wil werken en het ook leuk vind om er op deze manier mee bezig te zijn.
                          Zo krom en tegenstrijdig.
                          Just do it!!!!

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
                            'it's all about how you look'.... de rest intresseerd geen F*ck...
                            Case closed
                            sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Originally posted by kojak View Post
                              Case closed
                              Just do it!!!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X