Er was hier al iemand die mij waarschuwde voor de weegschaal. Dat het me negatief beïnvloed en ik er niet zo vaak op moet staan. Aan de ene kant doen die cijfers me niet zoveel meer, maar toch ook weer wel. In een week tijd +0,1 terwijl ik me zo netjes aan mijn voedingsschema van de Pt houd en 3 x ben wezen kracht trainen en 2 x cardio'en. Vanavond weer Pt. Dan op de tanita en misschien huidplooi en cm. We zullen kijken of we er wijzer van worden en zoen of er werkelijk stilstand is of toch vooruitgang.
Ik vind het ook lastig te zeggen wat mijn vet% is. Bij driepuntmeting met huidplooi en die 3 punten optellen komt trainer op 24. Ikzelf op 27,2 en de tanita zegt 30,9 tja.... Dus... Maar ik zit dus tussen de 200 en 500 calorieën onder mijn onderhoud denk.
Stil stand.... Als dat zo is.... Waar kan dat aan liggen dan?
Ik vind het ook lastig te zeggen wat mijn vet% is. Bij driepuntmeting met huidplooi en die 3 punten optellen komt trainer op 24. Ikzelf op 27,2 en de tanita zegt 30,9 tja.... Dus... Maar ik zit dus tussen de 200 en 500 calorieën onder mijn onderhoud denk.
Stil stand.... Als dat zo is.... Waar kan dat aan liggen dan?
Comment