Ik was gewaarschuwd voor de weegschaal en nu :(

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

in een week -0,3 kg en van vet % 30,9 naar 29,2 gegaan. dus goed genoeg.
    Just do it!!!!

Comment

Bam!

Alle stress voor niks dus!
      Goed genoeg?Gaat perfect!

Klopt het dat ik een weegschaal te koop zag staan op marktplaats?
      DIVIDE ET IMPERA

Comment

Als je ter achtergrond een tuin ziet dan kan dat kloppen, heb hem zojuist het raam uit gegooid

Marieke be patient my girl!
        Zo te zien gaat het lekker, geniet er ook van he!
        Personal Record - FP: 70Kg / DL: 100Kg / MP: 35Kg / SQ: 80Kg < 5Rp
        Titel/Record: Master Bumper 2013...

Comment

Hihihi....ja oké! Gaat perfect!

Verkopen op mp er zijn er vast hier wel die mijn glazen weegschaaltje met gemak, kunnen breken.
          In totaal zelfs 1,6 kg en geloof 2,5 % vet eraf en heb nu 4 trainingen gehad met deze Pt.
          En kwam iemand tegen die ik een jaar geleden voor het laatst gezien had bij de sportschool en die vond mij behoorlijk afgevallen. Iemand anders ziet dat beter als ikzelf. Tja....je zegt het al.....er moet mentaal ook nog het een en ander gebeuren.
          Just do it!!!!

Comment

Originally posted by Mariekepiek View Post

Verkopen op mp er zijn er vast hier wel die mijn glazen weegschaaltje met gemak, kunnen breken.
            In totaal zelfs 1,6 kg en geloof 2,5 % vet eraf en heb nu 4 trainingen gehad met deze Pt.
            En kwam iemand tegen die ik een jaar geleden voor het laatst gezien had bij de sportschool en die vond mij behoorlijk afgevallen. Iemand anders ziet dat beter als ikzelf. Tja....je zegt het al.....er moet mentaal ook nog het een en ander gebeuren.
            Mentale verandering kan langer duren dan de lichamelijke verandering.
            Maar je bent nog jong gelukkig en als dat allemaal straks in balans is,zal je een hoop zelfvertrouwen hebben en er je leven lang plezier van hebben.
            Als je dit kan,kan je alles!

Ik was vroeger altijd de pineut bij harde wind,gebruikten ze mij als vlieger:zo dun was ik !
            Ondanks dat ik redelijk snel zwaarder werd,voelde ik me nog jarenlang die dunne grasspriet:dat zit gewoon tussen je oren.

We kunnen hier wel stoer doen met zijn allen,maar het merendeel is met fitness/bodybuilding begonnen om meer zelfvertrouwen te krijgen!
            Last edited by rain; 08-08-2013, 21:31.
            DIVIDE ET IMPERA

Comment

Grappig zo herkenbaar.leuk dat je dit ook verteld over jezelf.
              Het is wel meer dan fysiek sterker worden inderdaad. Mentaal word ik inderdaad sterker. Ik moet ook echt mezelf bevechten af en toe. Sta ik de ene keer vrolijk huppelend te roepen dat ik er zin in heb en kom maar op. Is het het andere moment van....kan ik dit wel, durf ik dit wel?
              Just do it!!!!

Comment

Dat is echt een bizar resultaat hoor!!

Grappig zo herkenbaar.leuk dat je dit ook verteld over jezelf.
                Het is wel meer dan fysiek sterker worden inderdaad. Mentaal word ik inderdaad sterker. Ik moet ook echt mezelf bevechten af en toe. Sta ik de ene keer vrolijk huppelend te roepen dat ik er zin in heb en kom maar op. Is het het andere moment van....kan ik dit wel, durf ik dit wel?
                Heb ik ook hoor, is deels gewoon de luxe van vrouw zijn
                Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Dankje patriciaaa.

pffff je zou maar mannelijke personal trainer zij en vrouwen trainen dan. Zullen ze dat wel leuk vinden dan?
                  Just do it!!!!

Comment

Lijkt mij wel!

Maar ik stop met reageren bij dames,krijg commentaar.
                    Medeforumleden zeggen dat het op gaat vallen.
                    DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
                      'it's all about how you look'.... de rest intresseerd geen F*ck...
                      Amen! Ik zeg dit ook zo enorm vaak. Niet normal hoe druk men zich maakt om cijfers
                      Broomstick_bodybuilding op insta
                      F#CK heavy weights

Comment

Ben zelf begonnen omdat ik mezelf iets te bewijzen heb, zie mezelf niet sterk veranderen maar anderen om me heen blijkbaar wel...

Erg appart maar zeker positief!

Keep going haha
                        Personal Record - FP: 70Kg / DL: 100Kg / MP: 35Kg / SQ: 80Kg < 5Rp
                        Titel/Record: Master Bumper 2013...

Comment

Toch iets mis met je voeding dan. Voor een beginner is een halve kilo gewichtstoename per week geen uitzondering.
                          Binnen enkele maanden win je veel kilo's, daarna gaat het heel traag inderdaad. Hoe lang heb je al een voedingschema?

Comment

Originally posted by Lapzwans View Post
                            Toch iets mis met je voeding dan. Voor een beginner is een halve kilo gewichtstoename per week geen uitzondering.
                            Binnen enkele maanden win je veel kilo's, daarna gaat het heel traag inderdaad. Hoe lang heb je al een voedingschema?
                            Uhhhh,ts wil afvallen hoor ipv aankomen!
                            DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by rainman View Post
                              Uhhhh,ts wil afvallen hoor ipv aankomen!
                              Oh ja. Ok deze keer heb je wel gelijk haha. Ik zat aan bulken te denken ipv afvallen. My fault

Comment

Originally posted by OuweDooz View Post
                                Ben zelf begonnen omdat ik mezelf iets te bewijzen heb, zie mezelf niet sterk veranderen maar anderen om me heen blijkbaar wel...

Erg appart maar zeker positief!

Keep going haha
                                Jezelf iets te bewijzen hebben, heb ik ook. Niet alleen op dit gebied. Anderen zien de verandering gek genoeg beter bij je dan jijzelf. Haha
                                Just do it!!!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X