Cutten zonder cardio

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Cutten zonder cardio

Wat denken jullie, is het mogelijk om te cutten zonder cardio? Dus gewoon alleen op je voeding letten en kt.
    Brand maar los ben benieuwd wat jullie denken

Ja mogelijk duurt alleen wat langer.
    Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

Comment

Wat ik me dan gelijk afvraag, zo iemand als bijvoorbeeld ronnie coleman, heeft hij nou ook echt een brute conditie? Want die moet dan toch wel een hoop gewicht meedragen met hardlopen etc. lijkt me wel heel erg zwaar om dat een marathon te lopen of iets dergelijks

Comment

'Jazeker,tot een bepaald vetpercentage geen probleem.
        Ik doe nooit cardio tijdens een cut,op tabata na,maar dat duurt maar 4 minuten.
        DIVIDE ET IMPERA

Comment

Je zal Ronnie ook geen marathon zien lopen. Hij ziet er niet uit als een ondervoed scharminkel. Een conditie zal die zeker hebben gezien de intensiteit waarmee die mannen trainen.

Comment

Ik vind cardio bijzonder handig tijdens het cutten. Ik fik in twee keer per week cardio momenteel 2200 kcal weg, naast mijn kcal tekort van -20% op rustdagen. Dat vind ik veel lastiger te behalen door alleen maar minder te eten.

Het komt er in feite op neer dat je meer kunt eten, wat het dieet houdbaarder maakt. En natuurlijk is het fijn om een goede conditie te hebben.

Comment

Ja jou zou natuurlijk ook gewoon je bulk schema kunnen houden en tijdens de bulk geen cardio doen maar tijdens de cut wel cardio, dat scheelt die paar honderd calorieën dan.

Comment

Originally posted by Aldo Raine View Post
                Je zal Ronnie ook geen marathon zien lopen. Hij ziet er niet uit als een ondervoed scharminkel. Een conditie zal die zeker hebben gezien de intensiteit waarmee die mannen trainen.
                Denk t niet man, zijn appels en peren. Kai Green zie je ook altijd dik in t zweet hijgend en puffend op zo'n stairmaster lopen. Laat die mannen maar eens een flinke stormbaan doen, denkt dat t een grappig gezicht is. Zijn topsporters op hun eigen manier maar dit is het meest tegenstrijdige wat je kunt krijgen. Inb4 iemand de bodybuilder post die de uitzondering op de regel is.

Je wilt ook niet weten hoe snel je door je energie heen bent met zo'n log lichaam. Zelfde bij mma-vechters, gaat onherroepelijk snel stuk wanneer je ratio spieren te hoog is, zijn zat voorbeelden van.
                Last edited by pescatore; 14-09-2013, 22:05.
                Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Ik zeg ook niet dat ze een conditie van een marathonloper hebben. Ik zeg alleen dat ze een degelijke conditie hebben door de trainingen die ze dag in dag uit afleggen.

Comment

Originally posted by Aldo Raine View Post
                    Ik zeg ook niet dat ze een conditie van een marathonloper hebben. Ik zeg alleen dat ze een degelijke conditie hebben door de trainingen die ze dag in dag uit afleggen.
                    Conditie op de klassieke manier zoals wij dat beschouwen is makkelijk meetbaar op een ergometer. Ik beloof je dat dit soort mannen het heel erg slecht doen daarop, is ook niet meer dan logisch.

Comment

Het zijn niet echt top bodybuilders natuurlijk maar 'de sterkste mannen'hebben toch wel een goede conditie lijkt mij.
                      DIVIDE ET IMPERA

Comment

Ja maar wat je "lijkt" is niet zo interessant toch? No pun intended maar die shit is gewoon meetbaar ik snap niet dat dit überhaubt een discussiepunt is, serieus. Die mannen hebben vast een redelijke conditie voor iemand met zo'n lichaam das wat heel anders.

Ik vind gewichten optillen enzo ook heel leuk maar dit soort dingen stellen is een beetje gek, niet?
                        Last edited by pescatore; 14-09-2013, 22:14.

Comment

Pescatore, gewoon uit nieuwsgierigheid maar hoe wordt dit dan precies gemeten? Conditie heeft naar mijn weten met veel te maken, uithoudingsvermogen, kracht, snelheid, soepelheid en de coördinatie van de spieren. Of zit ik nu fout?

Comment

Het komt er basicly op neer hoeveel zuurstof je kan verwerken (vo2max), en bodybuilders hebben juist een lichaam dat ENORM veel zuurstof verbruikt om een kleine inspanning te doen daardat spiermassa dit nu eenmaal vergroot. Dus om eenzelfde inspanning om een ander te doen zullen dat soort gigantische gasten bizarre hoeveelheden zuurstof nodig hebben hetgeen niet meer te verwerken is en zodoende ga je stuk. Daarnaast is het natuurlijk ook zo dat dit soort mannen wss nooit degelijk op dat soort dingen trainen dus buiten dat ze de minst ideale omstandigheden gecreëerd hebben die fysiologisch denkbaar zijn zijn ze ook nog eens ongetrained erin en dragen ze een gigantisch gewicht mee in verhouding.

Comment

Ah oke thanks, duidelijke uitleg!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X