fitnisse of cardio??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• fitnisse of cardio??

Ik ben weer begonnen met trainen na twee jaar tussen uit gelegen te hebben. (omwille van een zware werkongeval en toen motivatie weg na herstel)

Nu weeg ik 115 kilo met 33.8 procent vet met een lengte van 1m.85.

Nu wil ik graag weten wat het beste is gewoon eerst cardio doen tot ik weeg op gewicht zit,
    of kan ik gewoon krachttraining doen met combinatie van cardio na de training?

Heb zelf ook weer een voedingschema gemaakt, als iemand goeie ideeën wil ik het graag horen.

07:00– halve bak kwark met muesli, kiwi en een mandarijntje. een stuk roggebrood met een paar plakjes kipfilet.

09:00 – eiwitshake met water en een banaan

12:00 – salade met kip. combinatie met 100 gram pasta

14.00- Eet een 60 gram noten met fruit en een eiwit shake ongezouten noten

16:00 60 gram noten met eiwit shake

18:30 – Eet 200 tot 300 gram groenten (broccoli en boontjes) aangevuld met 200 gram kip of witte vis en 100 gram rijst

Voor het slapen: eet een bak kwark

Je kan gewoon met krschttraining beginnen hoor.

Comment

Ik zou die witte vis s'svonds vervangen voor een vette vissoort.

Comment

Welkom. Wat is je doel -en wat was je gewicht voor het ongeval? Hoe vaak wil je gaan trainen? Oh ja -en waarom 3 shakes op een dag, kan beter goed eten en als aanvulling een shake nemen. En met jouw bf% zou ik altijd cardio erbij doen. s6
        "Echte mannen eten geen honing maar kauwen op een bij"

Comment

Hoi He-Man, Mijn doel is weer om spiermassa te hebben en tegen de 13procent vet te zitten. Mijn gewicht voor mijn ongeval was tegen 98 kilo en zat ik rond de 12 procent vet. Dus het is beter om op 9.00u over tegaan op 4sneedjes volkorenbrood met kipfilet? En wat kan ik dan rond 16.00u dan het beste nemen? want rond 14.00u heb ik geen pauze dan moet het snel gaan en makkelijk voor inname.
          Alvast bedankt voor jou uitleg
          Greetz greco

Comment

Hoi He-Man, Mijn doel is weer om spiermassa te hebben en tegen de 13procent vet te zitten. Mijn gewicht voor mijn ongeval was tegen 98 kilo en zat ik rond de 12 procent vet. Dus het is beter om op 9.00u over tegaan op 4sneedjes volkorenbrood met kipfilet? En wat kan ik dan rond 16.00u dan het beste nemen? want rond 14.00u heb ik geen pauze dan moet het snel gaan en makkelijk voor inname.
            Alvast bedankt voor jou uitleg
            Greetz greco

Comment

Je maaltijd frequentie hoeft niet om de x aantal uur te zijn.
              je zou wel bijvoorbeeld een banaan of appel naar binnen kunnen werken.
              Evt je noten op een eerder of later tijdstip eten als dit allemaal niet goed uitkomt.

Zolang je je kcal inname maar red met de juiste macronunieten
              Quitters never win !

Comment

Ik zou fitness en cardio doen, cardio verbrand je kcal meer op het moment, met spiermassa verbrand je kcal de hele dag door.

Comment

Doe gewoon krachttraining en cardio, dat doe ik ook, het is perfect te combineren met elkaar en zeer geschikt als ik naar je doelstelling kijk.
                  You don't quit when you're tired.
                  You quit when you're done.

Comment

zo.... 98kg met 12% bf is niet verkeerd. Zoals al eerder is gezegd je hoeft echt niet precies elke twee uur te eten, enige regelmaat is wel gewenst. Je kan idd beter paar broodjes kip eten om 9:00uur en die shake voor je training erin gooien. Maar als je echt serieus wil aanpakken maak dan een goed schema gebaseerd op je dagelijkse kcl behoefte. zo`n schema is hier wel ergens te vinden..Succes, ik ben benieuwd hoe lang je erover doet om weer op je oude niveau te komen.
                    "Echte mannen eten geen honing maar kauwen op een bij"

Comment

ja dat was niet verkeerd maar dat was verleden tijd!! Nu voorwaarts kijken!! Ik zal af en toe is een review schrijven met mijn vooruit gang!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X