Gewicht schommeling

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

dubbel
    Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Originally posted by niet_hier View Post
      Dus je bent ongeveer 2% in vetpercentage gezakt bij ongeveer 80 kg? Dat is zo'n 1.6 kg aan vet. Dus je bent ook 0.6 kg vetvrije massa kwijtgeraakt in 1 maand (2.2 - 1.6). Dat is natuurlijk een beetje jammer.

trainingen gaan even zwaar als altijd dus heb niet het gevoel dat ik veel VVm ben kwijtgeraakt.

maar het zou kunnen natuurlijk.
      En het advies om dit tegen te gaan is meer eten?
      Een doel zonder een plan is slechts een wens.

Succes is het vermogen om keer op keer te falen zonder daarbij je enthousiasme te verliezen.

Comment

Meer eten, maar vooral goed eten. Dat is de truc. Daarnaast zou ik het aanraden om voornamelijk water te drinken (ik weet niet of je veel energiedranken/frisdranken drinkt).
        One Love, One Game, One Desire.
        BP: 2x 110kg, SQ: 1x 130kg, DL: 5x 130kg

Comment

Originally posted by Gyzz View Post
          Meer eten, maar vooral goed eten. Dat is de truc. Daarnaast zou ik het aanraden om voornamelijk water te drinken (ik weet niet of je veel energiedranken/frisdranken drinkt).

Ik ik heb m'n doel een beetje aangepast dankzij niet_hier.

ik dacht op een foute wijze namelijk elke dag 500 kcal minder = 15.000 in de maand = +- - 2 kg.
          nu doel ik op 2% per maand +- - 1.5 kg in de maand.
          dan nog blijft natuurlijk de spiegel m'n grote vriend gewicht zegt niet alles.

Ik drink sowiso minimaal 2 liter en denk dat ik daar nog dik overheen ga ( wordt wel gek van het pissen hahaha)

en en frisdranken of iets wat niet in m'n schema staat is sowiso uit den boze

Succes is het vermogen om keer op keer te falen zonder daarbij je enthousiasme te verliezen.

Comment

Ik denk dat je op de dagen dat je traint dus ook meer drinkt, waardoor je ook weer wat zwaarder wordt, dat kan ook een oorzaak zijn van die schommeling. (denk ik)

Comment

Originally posted by Gyzz View Post
              Ik denk dat je op de dagen dat je traint dus ook meer drinkt, waardoor je ook weer wat zwaarder wordt, dat kan ook een oorzaak zijn van die schommeling. (denk ik)
              nog niet eens zo'n slecht idee.
              maar ik train 6 keer per week dus dan zou het niet veel moeten schommelen.
              Ik drink tijdens kt en cardio dagen sowiso veel rond / tijdens de trainingen.

maar ik houd de spiegel nu meer aan als de Weegschaal geduld is een schone zaak.

Comment

Originally posted by Remons View Post
                geduld is een schone zaak.
                ^dat.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...