dubbel
Gewicht schommeling
Collapse
X
-
Originally posted by niet_hier View PostDus je bent ongeveer 2% in vetpercentage gezakt bij ongeveer 80 kg? Dat is zo'n 1.6 kg aan vet. Dus je bent ook 0.6 kg vetvrije massa kwijtgeraakt in 1 maand (2.2 - 1.6). Dat is natuurlijk een beetje jammer.
trainingen gaan even zwaar als altijd dus heb niet het gevoel dat ik veel VVm ben kwijtgeraakt.
maar het zou kunnen natuurlijk.
En het advies om dit tegen te gaan is meer eten?Een doel zonder een plan is slechts een wens.
Succes is het vermogen om keer op keer te falen zonder daarbij je enthousiasme te verliezen.
Comment
-
Meer eten, maar vooral goed eten. Dat is de truc. Daarnaast zou ik het aanraden om voornamelijk water te drinken (ik weet niet of je veel energiedranken/frisdranken drinkt).One Love, One Game, One Desire.
BP: 2x 110kg, SQ: 1x 130kg, DL: 5x 130kg
Comment
-
Originally posted by Gyzz View PostMeer eten, maar vooral goed eten. Dat is de truc. Daarnaast zou ik het aanraden om voornamelijk water te drinken (ik weet niet of je veel energiedranken/frisdranken drinkt).
Ik ik heb m'n doel een beetje aangepast dankzij niet_hier.
ik dacht op een foute wijze namelijk elke dag 500 kcal minder = 15.000 in de maand = +- - 2 kg.
nu doel ik op 2% per maand +- - 1.5 kg in de maand.
dan nog blijft natuurlijk de spiegel m'n grote vriend gewicht zegt niet alles.
Ik drink sowiso minimaal 2 liter en denk dat ik daar nog dik overheen ga ( wordt wel gek van het pissen hahaha)
en en frisdranken of iets wat niet in m'n schema staat is sowiso uit den bozeEen doel zonder een plan is slechts een wens.
Succes is het vermogen om keer op keer te falen zonder daarbij je enthousiasme te verliezen.
Comment
-
Originally posted by Gyzz View PostIk denk dat je op de dagen dat je traint dus ook meer drinkt, waardoor je ook weer wat zwaarder wordt, dat kan ook een oorzaak zijn van die schommeling. (denk ik)
maar ik train 6 keer per week dus dan zou het niet veel moeten schommelen.
Ik drink tijdens kt en cardio dagen sowiso veel rond / tijdens de trainingen.
maar ik houd de spiegel nu meer aan als de Weegschaal geduld is een schone zaak.Een doel zonder een plan is slechts een wens.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
5 uur geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
22 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment