dubbel
Gewicht schommeling
Collapse
X
-
Originally posted by niet_hier View PostDus je bent ongeveer 2% in vetpercentage gezakt bij ongeveer 80 kg? Dat is zo'n 1.6 kg aan vet. Dus je bent ook 0.6 kg vetvrije massa kwijtgeraakt in 1 maand (2.2 - 1.6). Dat is natuurlijk een beetje jammer.
trainingen gaan even zwaar als altijd dus heb niet het gevoel dat ik veel VVm ben kwijtgeraakt.
maar het zou kunnen natuurlijk.
En het advies om dit tegen te gaan is meer eten?Een doel zonder een plan is slechts een wens.
Succes is het vermogen om keer op keer te falen zonder daarbij je enthousiasme te verliezen.
Comment
-
Meer eten, maar vooral goed eten. Dat is de truc. Daarnaast zou ik het aanraden om voornamelijk water te drinken (ik weet niet of je veel energiedranken/frisdranken drinkt).One Love, One Game, One Desire.
BP: 2x 110kg, SQ: 1x 130kg, DL: 5x 130kg
Comment
-
Originally posted by Gyzz View PostMeer eten, maar vooral goed eten. Dat is de truc. Daarnaast zou ik het aanraden om voornamelijk water te drinken (ik weet niet of je veel energiedranken/frisdranken drinkt).
Ik ik heb m'n doel een beetje aangepast dankzij niet_hier.
ik dacht op een foute wijze namelijk elke dag 500 kcal minder = 15.000 in de maand = +- - 2 kg.
nu doel ik op 2% per maand +- - 1.5 kg in de maand.
dan nog blijft natuurlijk de spiegel m'n grote vriend gewicht zegt niet alles.
Ik drink sowiso minimaal 2 liter en denk dat ik daar nog dik overheen ga ( wordt wel gek van het pissen hahaha)
en en frisdranken of iets wat niet in m'n schema staat is sowiso uit den bozeEen doel zonder een plan is slechts een wens.
Succes is het vermogen om keer op keer te falen zonder daarbij je enthousiasme te verliezen.
Comment
-
Originally posted by Gyzz View PostIk denk dat je op de dagen dat je traint dus ook meer drinkt, waardoor je ook weer wat zwaarder wordt, dat kan ook een oorzaak zijn van die schommeling. (denk ik)
maar ik train 6 keer per week dus dan zou het niet veel moeten schommelen.
Ik drink tijdens kt en cardio dagen sowiso veel rond / tijdens de trainingen.
maar ik houd de spiegel nu meer aan als de Weegschaalgeduld is een schone zaak.
Een doel zonder een plan is slechts een wens.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 90kg 3x
Safety bar back extension:
- 40kg 4x
Push press:
- 61kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 75kg 12x
One legged calf raise:
- 50kg 6x L en R
Superset met
Lu side...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 100kg 1x
Qua kracht gemakkelijk, ervaar nog steeds kramp in kuiten, al zij het minder als eerst....-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWoensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
-
1 week geleden -
-
door ellengreen8160Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
-
Kanaal: Lichaamsverzorging
1 week geleden -
-
door JellyhardBeste Builders,
Ben al ruim 10 jaar in de fitness zaal te bekennen en was altijd super fit en breed.
Nu heb ik vorig jaar een ongeluk...-
Kanaal: Kuren & resultaten
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWeer wat grieperig / ziekjes afgelopen dagen, dus wat minder sets gedaan bij aantal oefeningen én hier en daar lager gewicht / RPE.
Training...-
1 week geleden -
-
door Stevenhackey➢ Product Name — Fairy Bread Farms Hemp Gummies Chemist Warehouse
➢ Main Benefits — Pain Relief & Reduce Stress!
➢ Composition — Natural...-
Kanaal: Algemeen
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 73kg 12x
One legged calf raise:
- BW + 32.5kg 18x
- BW + 32.5kg 8x
Superset...-