Je kan WEL vet verliezen en toch spieren groeien

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Bilo View Post
    Sorry maar totaal niet mee eens. Sterker nog. Ik heb vroeger met Generalix hier getraind..en die deed een schema waar hij maar 15 minuten per dag trainde.

Al die theorien en schemas en technieken. haha ik gebruik gewoon graag mijn boerenverstand. En ik denk dat als je maar je spieren overload (en dat kan in 15 minuten) dan groeien ze. Meer spieren is meer kracht
    Geloof jij echt met dat boerenverstand dat je het maximale eruit kunt halen met sessies van 15 minuten?
    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
    - Dave Tate

Comment

No offence verder maar jij en generalix...generalix was droog niet sterk (heel) en jij bent te zwaar.
      Beide zitten nog in dezelfde situatie niet echt lekker voorbeeld dus.
      Triple traint op kracht dir doet echt geen 15 minuten.
      We moeten nu ook niet kracht en massa door elkaar gaan halen.
      1x pw heavy duty kan ook maar die gast hier die dat doet vind ik niet enorme vooruit knallen.
      Supps zijn beter betwijfel ik..de verpakkingen zijn mooier en de namen cooler maar wat mij betreft zijn biefstuk rijst en kip de beste supplrmenten

Comment

Dank je mannen.

3XL. Wie ben ik om tegen 35 jaar ervaring in te gaan.
        Ach ja, we weten allemaal al lang dat ik eigenwijs ben :P..dus toch bij deze:

Gewoon even op het gevoel he, zonder research om het te staven:...Ik denk dat tegenwoordig er zoveel methodes zijn die anders zijn dan vroeger. UD2.0, carbcycling etc. Maar ook de supplementen zijn beter, de technieken en ook de kennis. Vroeger (30 jaar geleden) dachten ze echt dat zo lang mogelijk krachttrainen je zo sterk mogelijk maakte. Plus zoveel mogelijk eten. Plus erg lang op de crosstrainer staan om vet te verliezen. Tegenwoordig weten we dat 45 minuten KT beter is, plus 10 minuten HIIT heel goed is om vet te afterburnen maar geen spieren. Plus de kennis over hoog in proteine zitten plus andere voedingskennis.

Denk je niet dat dat allemaal meehelpt in dat je tegenwoordig meer kennis hebt hoe je vet kan verliezen en toch spieren kan laten groeien?? En dat is een vraag, ik weet het ook niet zeker :P

Dus eigenlijk wat die man in die video zegt: "ja je moet een kcal tekort hebben om vet te verliezen, maar je hoeft niet perse meer een kcal overschot te hebben om spieren te kweken".
        Die 35jaar beslaat ook de huidige periode, dus ook met aale kennis van nu zie ik dat personen die en vet willen verliezen en gelijktijg spiermassa willen aankomen langer over een bepaald resultaat doen dan mensen die periodiseren.
        As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
        Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
        Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(

Comment

dus moet ik toch maar es meer gaan vreten en niet op mijn 80kg blijven hangen

Comment

Originally posted by 3XL View Post
            Die 35jaar beslaat ook de huidige periode, dus ook met aale kennis van nu zie ik dat personen die en vet willen verliezen en gelijktijg spiermassa willen aankomen langer over een bepaald resultaat doen dan mensen die periodiseren.
            Ok duidelijk

Originally posted by quibus View Post
            No offence verder maar jij en generalix...generalix was droog niet sterk (heel) en jij bent te zwaar.
            Hahaha waarom heb ik nu ineens dat kinderen voor kinderen liedje in mn hoofd? "..en ik...en ik...en ik..ik ben te dik lalalala"

Originally posted by inferno_0666 View Post
            Geloof jij echt met dat boerenverstand dat je het maximale eruit kunt halen met sessies van 15 minuten?
            Ja eigenlijk wel. Mits je 6 dagen per week elke dag 1 spiergroep doet.
            Ik denk dat je in 15minuten twee oefeningen kan doen en serieus je spier schade kan toebrengen.
            You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

Hahahah quibus,..hier hebben we m:

Kinderen voor Kinderen Festival 1989 - En ik - YouTube

Comment

Chris jones bulkt ook een lange tijd.
                "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Ik doe elke dag 1 spiergroep bilo, heb ongeveer 15 minuten nodig om me benen op te warmen...

wil je trouwens niet beledigen door je zwaar te noemen..

Comment

Ja eigenlijk wel. Mits je 6 dagen per week elke dag 1 spiergroep doet.
                    Ik denk dat je in 15minuten twee oefeningen kan doen en serieus je spier schade kan toebrengen.
                    Dus dat DENK je. Vertel eens, hoeveel succes heb je al behaald met deze fantastische methode?
                    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                    - Dave Tate

Comment

Met een kettingzaag maak je in die tijd nog meer schade.
                      Maar in training sessies van 15 minuten kan ik geen geloof hechten. Met 15 minuten heb ik net de spieren warm om te kunnen beginnen.
                      Ik geloof er dus geen bibs van dat je dan fatsoenlijk hebt getraind! Om maar te zwijgen van progressie maken.

Comment

Ik geloof best dat het voor Gen effectief kon zijn om een periode maar 15 minuten te trainen. Maar dan wel als hij op dieet was, en simpelweg omdat Atta niet makkelijk spier kon opbouwen. Ik wil best geloven dat het met Atta zijn aanleg aantrekkelijk was om maar 15 minuten te trainen (genoeg om het lichaam te prikkelen om spier te behouden, en te weinig om het lichaam niet meer te kunnen laten herstellen). Aangezien Atta destijds nogal wat excentrieke trainingsstijlen aan het testen was, en ook fan was van Tabata's, zal er wel meer achter zitten dan dat Bilo zo gelijk laat merken.

Maar dat maakt het nog niet effectief om ermee te bouwen. Laat staan met Bilo zijn aanleg, omdat hij totaal andere valkuilen heeft.
                        Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by quibus View Post
                          wil je trouwens niet beledigen door je zwaar te noemen..
                          Nee joh,..mij beledig je niet zo snel hoor

Comment

Nee maar soms lees ik iets terug en denk ik owh zo had ik dat niet bedoelt

Comment

6 setjes bankdrukken. 4/5 minuten per setje = ruim 25 tot 30 minuten bezig met een oefening.

I rest my case.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X