Ik hoor dat zo vaak dat mensen dat doen en mij dat ook adviseren. Ben daarom wat onderzoeken gaan lezen en blijkt toch echt onzin te zijn. Beste onderzoek is ditExercising fasting or fed to enhance fa - PubMed Mobile
vet verliezen door cardio op lege maag is mythe
Collapse
X
-
Ach,je leest zoveel omderzoeken met voor en tegens van vanalles.
Ik maak me er allemaal niet druk om ,want ik heb liever eigen praktijk ervaring dan een theorie pers. te zijn.
Ik doe het liefst cardio op nuchtere maag en of het nou beter is of niet,ik voel me er beter bij.
Maar tegenwoordig doe ik ook vaak mijn cardio in de avond ,waarbij ik dus al 6 maaltijden op heb ,voordat ik aan mijn cardio begin.Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
-
Ik ben ook echt van mening dat teveel mensne bezig zijn met onderzoekjes te lezen ipv praktijk ervaring op te doen en hun eigen lichaam en hoe je waar op reageert te leren.
"Ik doe iets niet,want dat zegt een onderzoek op 5 linkdragende muizen"
Wat heb je zelf gedaan en geprobeerd en welke conclusies kun je daaraan vinden om zo tot het beste resultaat te komen.
My 2 centsTeam Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Comment
-
Ik heb het nooit getest want ik verga al van de honger als ik mijn ogen open doe en wil alleen maar eten.
Ik doe wel cardio tussen maaltijd 1 en 2, maar dat telt dan niet, he?"Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Originally posted by Mvos View PostIk ben ook echt van mening dat teveel mensne bezig zijn met onderzoekjes te lezen ipv praktijk ervaring op te doen en hun eigen lichaam en hoe je waar op reageert te leren.
"Ik doe iets niet,want dat zegt een onderzoek op 5 linkdragende muizen"
Wat heb je zelf gedaan en geprobeerd en welke conclusies kun je daaraan vinden om zo tot het beste resultaat te komen.
My 2 cents
Ook word er te vaak gelezen bij een verkoper van suplementen, en helaas staan daarbij vaak de achterlijkste verhalen.
Die dan ook nog door niets worden ondersteund.. En ja dan raak je wel heel makkelijk van je padje.
Wat ze dan lezen is de reply van kopers.
Als je dat moet volgen kun je 3x per week gaan veranderen in training en voeding, wat nergens op slaat.
Ik kijk toch liever naar de bevindingen van sporters die al vele jaren bezig zijn, na zoveel tijd ermee bezig te zijn geweest zitten deze er zo vaak niet naast omdat deze het ook werkelijk allemaal al geprobeert hebben.
En om nou opnieuw n wiel uit te gaan vinden???????
Comment
-
Dit is al eens eerder aangekaart. Zo zwart wit is het niet, ook de cardio methode speelt een rol. Kevster had er het een en ander over te melden dacht ik.
Zelf heb ik geen praktijkervaring want ik doe geen cardio, althans niet structureel.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Nou dit is toch een vrij duidelijk onderzoek. Niet op muizen haha maar op groep mensen.
wat mijn eigen ervaringen betreft, ik merk geen verschil. Ik word wel slap en soms duizelig van cardio op lege maag.You can not become LEGenDArY without Legday
Comment
-
Originally posted by Bilo View PostNou dit is toch een vrij duidelijk onderzoek. Niet op muizen haha maar op groep mensen.
wat mijn eigen ervaringen betreft, ik merk geen verschil. Ik word wel slap en soms duizelig van cardio op lege maag.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Abstract gelezen en mijn common sense zegt.
Kort door de bocht:
Eten -> insuline afgifte omhoog -> vetoxidatie op z'n gat voor dat moment.
Nuchter -> insuline waardes laag -> vetoxidatie mogelijk voor dat moment.
Ikzelf vind cardio op een nuchtere maag prettig en daar waar mogelijk zal ik dit dan ook doen.
Ik steek momenteel liever tijd in mijn eigen lichaam om dat beter te leren kennen. Ik ben zeker van de wetenschappelijke onderbouwing, maar ik merk gewoon dat er dusdanige verschillen zijn tussen personen (en onderzoeken) op het gebied van training en voeding dat het mij veel meer boeit om uit te vinden wat werkt voor mij.
Wat werkt voor mij; hoog in carbs of hoog in vet tijdens een bulk, werkt het allebei of werkt het een beter dan het ander? Waar voel jij je dan ook prettiger bij; fysiek en mentaal?
Hoog in eiwitten en laag in carbs tijdens een cut? Veel of weinig cardio tijdens een cut of bulk.
1-3x per week een spiergroep trainen? Veel of weinig volume? Laag of hoog in reps? Of een combinatie van alles? En zo kan ik nog wel even doorgaan.
Ik ben er voorlopig nog wel even zoet mee om dit soort zaken allemaal voor mezelf uit te vinden..."Straight outta gym"
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
5 minutes ago -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 day ago
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 80kg 10x
Mentaal kon ik niet verder / chicken. Volgende keer naar minimaal 15x.
One legged...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 dagen geleden -
-
door flotillaiotXML data may be considered one of the advances or innovations emanating from advancements in GPS tracking software. GPS tracking software presented its...4 dagen geleden
-
door datarecoveeNeed to access BIOS :
- Change Boot Order – Boot from a USB or CD/DVD for OS installation or recovery.
- Enable Virtualization – Activate technologies
-
6 dagen geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment