Originally posted by emilio75
View Post
vet verliezen door cardio op lege maag is mythe
Collapse
X
-
Last edited by Mariekepiek; 10-12-2013, 23:12.Just do it!!!!
-
Originally posted by Mariekepiek View PostJa dat kan niet. Ik weet het. Maar ik volgens mij kan het er alleen nog maar daar af zo onderhand. Er werd iets gezegd dat het wel werk voor de buikvetten en onderrugvetten dacht ik om shredded te worden
Er wordt volgens mij gezegd dat het hardnekkige vet op lage buik en onderrug, wat bij mannen vaak het langst blijft zitten, lastig te mobiliseren is voor sommigen en dat nuchtere cardio hier een oplossing voor kan bieden. Heeft niets met met plaatselijk verbranden te maken, maar met vetverdeling.
Comment
-
Originally posted by Mariekepiek View PostMaar bij vrouwen zijn dat dacht ik de billen en benen waar het het moeilijkst
weg gaat.
Comment
-
Heel interessant mannen,..ga het morgen op werk even lezen
Ik vind argumenten en meningen zeer interessant. Alleen sommige mensen op dit forum hebben altijd zo'n negatieve en aanvallende manier van communiceren. En het grappige is dan dat ze zelf het snelst op hun "pik" zijn getrapt.
maar ik begin uiteraard een post niet als vaststaand feit maar als start van een boeiende interessante en respectvolle discussie. Liefst met feiten.
Ga het morgen lezen. LeukYou can not become LEGenDArY without Legday
Comment
-
Originally posted by Mariekepiek View PostMaar bij vrouwen zijn dat dacht ik de billen en benen waar het het moeilijkst
weg gaat.
Het gaat niet over spot reduction maar over het mobiliseren van die laatste vetjes. In die bodyfat zone zal het lichaam ook exponentieel meer spiermassa afbreken omdat het lichaam simpelweg niet genoeg brandstof kan mobiliseren uit vetreserves. De verbrande calorieen moeten toch ergens vandaan komen. En het zullen ook geen grote hoeveelheden vet zijn wat je verbrand op deze manier maar bij een bodyfat van 6% zijn het alle beetje die helpen. Als jij in een uur stevige cardio 500kcal verbrand en dat zou puur vet zijn wat je verbrand, wetende dat een kilo lichaamsvet ongeveer 7000-7500kcal is dan zal dit ongeveer 50-75gr lichaamsvet zijn wat je verbrand. Niet veel, maar wanneer je dit consequent doet maakt het op dat level wel degelijk verschil.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Gelezen!! leuke feiten kevin ! Ik ben het eigenlijk wel met de meeste eens hier. Ik denk dat het sowieso geen zin heeft om het te doen als je nog hoog in bf% zit. Tevens wat 3xl zegt kan ik me wel in vinden. ik heb geen energie persoonlijk op lege maag.
En niet 1 onderzoek maar heel veel onderzoeken geven gewoon dit aan:
In conclusion, the literature does not support the efficacy of training early in the morning on an empty stomach as a tactic to reduce body fat.
Ik blijf dus bij mijn openingspost :PYou can not become LEGenDArY without Legday
Comment
-
Originally posted by Bilo View PostTja,..zo kan je elk onderzoek afzeiken. Maar dan gaan jullie toch gewoon wel lekker op lege maag sporten. haha mij maakt het niet uit. Gewoon lekker doen
Of was die reactie meer gericht op degene die met een ander standpunt kwamen?
Je laatste reactie vind ik namelijk wel top.Last edited by Mvos; 11-12-2013, 12:55.Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Comment
-
Originally posted by Kevster View PostCorrect. Hetzelfde geld voor vrouwen met een erg laag vetpercentage.
Het gaat niet over spot reduction maar over het mobiliseren van die laatste vetjes. In die bodyfat zone zal het lichaam ook exponentieel meer spiermassa afbreken omdat het lichaam simpelweg niet genoeg brandstof kan mobiliseren uit vetreserves. De verbrande calorieen moeten toch ergens vandaan komen. En het zullen ook geen grote hoeveelheden vet zijn wat je verbrand op deze manier maar bij een bodyfat van 6% zijn het alle beetje die helpen. Als jij in een uur stevige cardio 500kcal verbrand en dat zou puur vet zijn wat je verbrand, wetende dat een kilo lichaamsvet ongeveer 7000-7500kcal is dan zal dit ongeveer 50-75gr lichaamsvet zijn wat je verbrand. Niet veel, maar wanneer je dit consequent doet maakt het op dat level wel degelijk verschil.Just do it!!!!
Comment
-
weg gaat.
Als ik het even op mezelf betrek. De benen en glutes zijn bij de mannen ook wel lastige plekken. Ikzelf heb bijv. nog nooit iemand met strepen op z'n glutes gezien terwijl hij nog een vette onderrug had zeg maar.
Wat betreft de artikelen interessant.
Er zitten wel wat punten in die logisch lijken, maar goed.
Veel controversie dus.Last edited by Iron Mind; 11-12-2013, 19:37."Straight outta gym"
Comment
-
IM; volgens mij dat rug verhoudingsgewijs voor veel mannen sowieso lastiger is dan veel vrouwen?
Bedoel, volgens mij kán ook niet iedere man een kerstboom op zijn rug krijgen, toch? Terwijl je strepen op de billen wel vaak bij de mannen terug ziet op wedstrijden?
weg gaat.Last edited by Patriciaaa; 11-12-2013, 22:20.Passion is: pushing yourself when no one else is around
Comment
-
Bij zowel mannen als vrouwen zijn de benen en billen vaak de moeilijkste plek, met daar op volgend de buik en onderrug zone. Alleen hebben mannen gewoon meer neiging om meer buikvet op te slaan dan been- en bilvet. Dus zij hebben dat probleem vaak gewoon niet.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Originally posted by Patriciaaa View PostIM; volgens mij dat rug verhoudingsgewijs voor veel mannen sowieso lastiger is dan veel vrouwen?
Bedoel, volgens mij kán ook niet iedere man een kerstboom op zijn rug krijgen, toch? Terwijl je strepen op de billen wel vaak bij de mannen terug ziet op wedstrijden?
Is maar hoe ver je de lat legt: volgens mij komen de strepen altijd als laatste bij een vrouw op de kont. Maargoed, of dat nu iets is wat je moet willen...?
Ja, dat is waar.
Die kerstboom klopt ook wel. Strepen op de onderrug zie je inderdaad ook niet gauw, terwijl er dan toch al wat lijnen zijn op de glutes."Straight outta gym"
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
47 minutes ago -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 day ago
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 80kg 10x
Mentaal kon ik niet verder / chicken. Volgende keer naar minimaal 15x.
One legged...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 dagen geleden -
-
door flotillaiotXML data may be considered one of the advances or innovations emanating from advancements in GPS tracking software. GPS tracking software presented its...4 dagen geleden
-
door datarecoveeNeed to access BIOS :
- Change Boot Order – Boot from a USB or CD/DVD for OS installation or recovery.
- Enable Virtualization – Activate technologies
-
6 dagen geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment