Afvallen hoe begin ik eraan?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Patriciaaa View Post
    Toen ik van 80+ naar 53 ging, zag het er ronduit smerig uit. Laat staan als je 1m70 bent en 48 wilt wegen.

Is vast een trolletje, want anders snap ik niet wat ze op dit forum doet

En een half jaar 1200kcal eten? Tjah als je haaruitval, brosse nagels, uitblijvende menstruatie (die doorbreekt als het niet uitkomt), amper energie wilt, en wil aankomen als je meer dan een cracker per dag gaat eten, dan moet je dat vooral doen. Verkloot je lekker je stofwisseling mee.
    Ben jij boven de 80 geweest ja? Is het met je huid goed gekomen?
    Just do it!!!!

Comment

Originally posted by Mariekepiek View Post
      Ben jij boven de 80 geweest ja? Is het met je huid goed gekomen?
      Ja joh, gewoon bijgetrokken
      Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by brillant View Post
        als je in een half jaar veel af wilt vallen krijg je idd vellen
        Als ik 20 kg afval in 4-5 maanden maar met veel krachttraining dan is er nog steeds kans op hangende vel?

Comment

Pfieuw. Er is hoop
          Just do it!!!!

Comment

Originally posted by Anongirl View Post
            Als ik 20 kg afval in 4-5 maanden maar met veel krachttraining dan is er nog steeds kans op hangende vel?
            Als jij veel krachttraining gaat doen,krijg je er dus spiermassa bij en zal je geen 20 kg afvallen....mist je goed eet natuurlijk.
            Maar dat goede eten wil je niet,aangezien je extreem wilt afvallen.
            Maar als je wel serieus bent en geen troll,vind ik het een heel raar doel om na te streven.
            DIVIDE ET IMPERA

Comment

Ja maar vet neemt meer ruimte in beslag als spieren. Maar spieren wegen zwaarder. Gewicht is niet zo heel belangrijk. Ik zou langszamer afvallen. Iedere 5 kilo Zul je zien en merken. 60 kg is kaag zat, vind ik. Als je dan nog niet tevreden bent kun je met krachttraining en naar behoefte eten spieren krijgen en vetmassa verlagen. Word je ook strak van.
              in weet niet of ik het zo duidelijk zeg hoor.
              Just do it!!!!

Comment

Je zegt het heel duidelijk, als je zoveel afvalt met een crashdieet zie je er nog niet uit. Skinnyfat is de term geloof ik, al sje er strak en toned uit wilt zien is langzamer gewicht verliezen en wat spier opbouwen veel effectiever. Maar goed, dat is blijkbaar nog steeds vreemd in de Sonja Bakker wereld....

Comment

Zoals je uit bovenstaande opmerkingen kunt lezen hebben de meesten hun vraagtekens bij het doel wat je jezelf hebt gesteld. Misschien is dat iets wat demotiverend op je werkt. Dat zou jammer zijn; je moet je niet laten afschrikken door de opmerkingen.
                  Omdat het doel een beetje extreem is, is je gekozen weg om er te komen ook een beetje extreem. Geen wonder dat dan het woord "crash dieet" genoemd wordt.
                  Waar je verstandiger aan doet, in mijn ogen, is dat je je inleest in gezonde voeding en een gezond voedingspatroon. Dus niet allerhande diëten gaan opzoeken. Als je jezelf een gezond voedingspatroon aanmeet wat bij jou past, dan zal waarschijnlijk je gewicht en vetpercentage ook veranderen. Niet alleen je gewicht zal veranderen, maar ook je maten zullen veranderen. En het zou me niks verbazen als jij uiteindelijk blijer zult zijn met de veranderde maten dan met een verandering in gewicht.
                  Begin maar op dit forum de volgende categorie te lezen: Dagelijkse voeding
                  En kijk met name naar de bovenste vijf onderwerpen, die in rood aangegeven staan.
                  Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

De kracht van de jeugd! :P
                    "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Ik denk dat jij gewoon een enorme trol bent en je heel kinderachtig rot zit te lachen achter je pc.
                      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                        Ik denk dat jij gewoon een enorme trol bent en je heel kinderachtig rot zit te lachen achter je pc.
                        Nee, waarom denken jullie dat? Ik meen dit eigenlijk serieus, er zijn mensen die zoveel kilos afvallen in paar maanden tijd. Dus het is mogelijk, toch?

Comment

Lees bovenstaande nog eens trollow....

Comment

Originally posted by niet_hier View Post
                            Zoals je uit bovenstaande opmerkingen kunt lezen hebben de meesten hun vraagtekens bij het doel wat je jezelf hebt gesteld. Misschien is dat iets wat demotiverend op je werkt. Dat zou jammer zijn; je moet je niet laten afschrikken door de opmerkingen.
                            Omdat het doel een beetje extreem is, is je gekozen weg om er te komen ook een beetje extreem. Geen wonder dat dan het woord "crash dieet" genoemd wordt.
                            Waar je verstandiger aan doet, in mijn ogen, is dat je je inleest in gezonde voeding en een gezond voedingspatroon. Dus niet allerhande diëten gaan opzoeken. Als je jezelf een gezond voedingspatroon aanmeet wat bij jou past, dan zal waarschijnlijk je gewicht en vetpercentage ook veranderen. Niet alleen je gewicht zal veranderen, maar ook je maten zullen veranderen. En het zou me niks verbazen als jij uiteindelijk blijer zult zijn met de veranderde maten dan met een verandering in gewicht.
                            Begin maar op dit forum de volgende categorie te lezen: Dagelijkse voeding
                            En kijk met name naar de bovenste vijf onderwerpen, die in rood aangegeven staan.
                            Bedankt, een deel van je reactie is lijk motiverend, leer nog veel van jou/jullie. En ik heb de categorie dagelijkse voeding al gelezen maar ik wil het snel bereiken. Misschien verandert mijn beeld nog in mijn journey. Dus ik zal het wel zien.

Comment

Waarom zoveel in korte tijd?
                              Just do it!!!!

Comment

Originally posted by Mariekepiek View Post
                                Waarom zoveel in korte tijd?
                                Dan ben ik er gewoon vanaf, en kan ik gezond eten om m'n gewicht te behouden.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X