Originally posted by Patriciaaa
View Post
Afvallen hoe begin ik eraan?
Collapse
X
-
Originally posted by Anongirl View PostAls ik 20 kg afval in 4-5 maanden maar met veel krachttraining dan is er nog steeds kans op hangende vel?
Maar dat goede eten wil je niet,aangezien je extreem wilt afvallen.
Maar als je wel serieus bent en geen troll,vind ik het een heel raar doel om na te streven.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Originally posted by Anongirl View PostAls ik 20 kg afval in 4-5 maanden maar met veel krachttraining dan is er nog steeds kans op hangende vel?
in weet niet of ik het zo duidelijk zeg hoor.Just do it!!!!
Comment
-
Je zegt het heel duidelijk, als je zoveel afvalt met een crashdieet zie je er nog niet uit. Skinnyfat is de term geloof ik, al sje er strak en toned uit wilt zien is langzamer gewicht verliezen en wat spier opbouwen veel effectiever. Maar goed, dat is blijkbaar nog steeds vreemd in de Sonja Bakker wereld....
Comment
-
Zoals je uit bovenstaande opmerkingen kunt lezen hebben de meesten hun vraagtekens bij het doel wat je jezelf hebt gesteld. Misschien is dat iets wat demotiverend op je werkt. Dat zou jammer zijn; je moet je niet laten afschrikken door de opmerkingen.
Omdat het doel een beetje extreem is, is je gekozen weg om er te komen ook een beetje extreem. Geen wonder dat dan het woord "crash dieet" genoemd wordt.
Waar je verstandiger aan doet, in mijn ogen, is dat je je inleest in gezonde voeding en een gezond voedingspatroon. Dus niet allerhande diëten gaan opzoeken. Als je jezelf een gezond voedingspatroon aanmeet wat bij jou past, dan zal waarschijnlijk je gewicht en vetpercentage ook veranderen. Niet alleen je gewicht zal veranderen, maar ook je maten zullen veranderen. En het zou me niks verbazen als jij uiteindelijk blijer zult zijn met de veranderde maten dan met een verandering in gewicht.
Begin maar op dit forum de volgende categorie te lezen: Dagelijkse voeding
En kijk met name naar de bovenste vijf onderwerpen, die in rood aangegeven staan.Vergeet niet je lachspieren te trainen.
Comment
-
Originally posted by Anongirl View PostAls ik 20 kg afval in 4-5 maanden maar met veel krachttraining dan is er nog steeds kans op hangende vel?"Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Originally posted by Beaudien View PostIk denk dat jij gewoon een enorme trol bent en je heel kinderachtig rot zit te lachen achter je pc.
Comment
-
Originally posted by niet_hier View PostZoals je uit bovenstaande opmerkingen kunt lezen hebben de meesten hun vraagtekens bij het doel wat je jezelf hebt gesteld. Misschien is dat iets wat demotiverend op je werkt. Dat zou jammer zijn; je moet je niet laten afschrikken door de opmerkingen.
Omdat het doel een beetje extreem is, is je gekozen weg om er te komen ook een beetje extreem. Geen wonder dat dan het woord "crash dieet" genoemd wordt.
Waar je verstandiger aan doet, in mijn ogen, is dat je je inleest in gezonde voeding en een gezond voedingspatroon. Dus niet allerhande diëten gaan opzoeken. Als je jezelf een gezond voedingspatroon aanmeet wat bij jou past, dan zal waarschijnlijk je gewicht en vetpercentage ook veranderen. Niet alleen je gewicht zal veranderen, maar ook je maten zullen veranderen. En het zou me niks verbazen als jij uiteindelijk blijer zult zijn met de veranderde maten dan met een verandering in gewicht.
Begin maar op dit forum de volgende categorie te lezen: Dagelijkse voeding
En kijk met name naar de bovenste vijf onderwerpen, die in rood aangegeven staan.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
2 uur geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 day ago
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 80kg 10x
Mentaal kon ik niet verder / chicken. Volgende keer naar minimaal 15x.
One legged...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 dagen geleden -
-
door flotillaiotXML data may be considered one of the advances or innovations emanating from advancements in GPS tracking software. GPS tracking software presented its...4 dagen geleden
-
door datarecoveeNeed to access BIOS :
- Change Boot Order – Boot from a USB or CD/DVD for OS installation or recovery.
- Enable Virtualization – Activate technologies
-
6 dagen geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment