Cutten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by rainman View Post
    Je moet gewoon zo starten en kijken hoe het uitpakt.
    Dan kan je altijd na een aantal weken bijstellen.
    Ja ik ben van maandag eigenlijk begonnen met deze schema, wel met de dag aangepast.
    Maar nu ga ik hiermee verder tot een maand. En dan zie ik wel of er al iets te zien is van de resultaat.
    Ik doe ook 2x per week cardio en 3x Kt. Dus normaal moet het lukken om die stomme buik weg te krijgen en sterk dalen in %. Al zal dat niet in 1,2,3 gaan maar ik heb geduld en wil er echt voor gaan dit jaar.

Comment

Iedere dag hetzelfde kan geen kwaad, gaat hooguit vervelend.
      Sommige groenten ziin vochtafdrijvend, bedoel je dat?
      DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by Pren View Post
        Negatieve kcal? Daar heb ik nog nooit van gehoord. Pls do explain.
        Ja ik had gelezen dat je bv een komkommer niet mee moet tellen omdat dit negatieve calorien bevat. Dus eigenlijk verbruik je meer calorieën tijdens het eten van een komkommer dan dat de komkommer bevat.

Comment

Originally posted by don_belgium View Post
          Ja ik had gelezen dat je bv een komkommer niet mee moet tellen omdat dit negatieve calorien bevat. Dus eigenlijk verbruik je meer calorieën tijdens het eten van een komkommer dan dat de komkommer bevat.
          In mijn optiek is de term negatieve Kcal onzin.
          Komkommers maar ook bijv. wortel zijn zeker van toegevoegde waarde maar hebben geen/nauwelijks invloed op je Kcal inname. Je kan deze groente "onbeperkt" eten zonder dat je Kcal inname in gevaar komt (bestaat voornamelijk uit water).

Comment

Originally posted by zwoelie View Post
            In mijn optiek is de term negatieve Kcal onzin.
            Komkommers maar ook bijv. wortel zijn zeker van toegevoegde waarde maar hebben geen/nauwelijks invloed op je Kcal inname. Je kan deze groente "onbeperkt" eten zonder dat je Kcal inname in gevaar komt (bestaat voornamelijk uit water).
            Ok ze zullen het misschien ook zo bedoeld hebben. Mijn groenten bestaan voornamelijk uit sla wortelen kokommers en tomaat. Ik tel ze niet mee. Misschien zou ik 2 stuks fruit mee moeten rekenen. Een appel en peer

Comment

Het is niet zo dat je met fruit of groente een wereld van verschil zal merken met aankomen of afvallen(buiten dat het gezond is uiteraard),maar als je niet alles invult in een schema,weet je nooit je daadwerkelijke onderhoud is.
              DIVIDE ET IMPERA

Comment

Ik heb men fruit en groenten toch is berekend om te zien of het veel verschil zou zijn. Dit weegt toch zwaarder dan ik dacht. Hierbij mijn nieuwe schema, maar ik moet er nog wat calorieën uitknippen.

Voeding cal kh eiw vet
                3 eieren 246 0 21 18
                volkoren brood 175g 364 70 10 5
                kaas jong light 60g 156 0 17,4 9,6
                kipfilet beleg 100g 154 1 17 9
                eiwitreep carbrite 200 24 18 7
                vitalinea 500g 240 22,5 36,5 0,5
                whey shake 120 3 24 1
                kipfilet 400g 444 0 84 12
                tonijn 155g 176 1 40 1,6
                amandelen noten 40g 251 2,7 8,4 22
                1 appel 60 14 1 0
                1 peer 52 12 1 0
                1 kiwi 24 6 0 0
                140g ananas 123 31 0 0
                tomaten 240g 38 7 2 0
                komkommer 350g 28 4 4 0
                rode paprika 75g 36 8 2 0
                groene paprika 75g 21 5 1 0
                totaal 2733 211,2 287,3 85,7

Comment

Ik ben aan twijfelen om de 2de maaltijd (brood met kip en kaas beleg)eruit te halen. Brood heeft te veel koolhydraten. Maar die maaltijd scheelt 660 calorieën. Dan moet ik de eieren in de ochtend naar 5 brengen en een middagmaaltijd van rond de 250a300 calorieën erbij doen.

Comment

Koolhydraten omlaag?

Je zit op amper 200 gram koolhydraten per dag,naar hoeveel wil je zakken dan?
                    DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by rainman View Post
                      Koolhydraten omlaag?

Je zit op amper 200 gram koolhydraten per dag,naar hoeveel wil je zakken dan?
                      Ja je hebt gelijk, ik zal het zo houden en de ananas eruit doen. Dan zit ik op 2610 calorieën.
                      En mijn onderhoud ligt op 2900. Dus zo proberen en zien wat de effect is.

Comment

Inderdaad.

Je moet eerst kijken wat je daadwerkelijke onderhoud is en daarna pas nadenken of je wat gaat schrappen of toevoegen.

Succes!
                        DIVIDE ET IMPERA

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X