voedingschema voor droger teworden ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• voedingschema voor droger teworden ?

Hoi ik ben joshua

Ik ben 20 jaar ik weeg 94 kilo en ben 1.96 ongeveer,mijn vet percentage weet ik niet, ik sport bijna elke dag zoals fitness joggen en boksen. Ik wil graag wat afvallen/droger worden, ik heb veel gekeken op internet over hoe je voedingschema het beste kan zijn maar ik kom er niet echt uit. Ik heb er ook niet veel verstand van en zou blij zijn als iemand mij kan verder helpen.

Groeten van joshua

Ik denk niet dat iemand je op deze manier gaat helpen. Kijk nog wat meer op internet.
    The expert in anything was once a beginner..

Comment

Ja ik weet gewoon niet hoeveel precies in eten zit ik weet wat goed is om te eten ik weet hoeveel eiwitten, koolhydraten en vetten ik maar mag maar ik kom er niet wijs uit allemaal maar toch bedankt ik kijk wel verder en maak ik een voedingschema dan zet ik die wel hierop.

Comment

Lees gewoon eens de stickies en vul dan een excel sheet in.

Comment

Waar kan ik deze invullen ?

Comment

Dat staat dus in de stickies.

Comment

Ik ben niet zo bekend met deze site dus zou niet weten wat je met stickies bedoelt sorry

Comment

Originally posted by T-Swizzle View Post
                Dat staat dus in de stickies.
                Niet iedereen weet waar de stickies staan Frizzle Sizzle!
                DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by rainman View Post
                  Niet iedereen weet waar de stickies staan Frizzle Sizzle!
                  Is dat zó moeilijk te vinden dan? Jeetje zeg als je nog te lui bent om die te zoeken (evt zelf via zoekfuntie)

Comment

ze zijn allemaal lui t-swizzle daarom bereikt de helft hier niks in deze tak van sport
                    Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

Originally posted by T-Swizzle View Post
                      Is dat zó moeilijk te vinden dan? Jeetje zeg als je nog te lui bent om die te zoeken (evt zelf via zoekfuntie)
                      Als je een beetje zoekt,vind je het ook wel maar de zoekfunctie sucks!
                      DIVIDE ET IMPERA

Comment

Dankjewel ik zal eens proberen

Comment

Ben al sinds gister bezig met voeding schema elke keer weer nieuwe schema's schrijven dan alle kcal,koolhydraten'eiwitten en vetten berekenen maar kom er niet wijs uit ik weet niet hoe ik alles moet berekenen mijn dagelijkse kcal is 3767 - 500 = 3267 ik heb te weinig kcal en te weinig vetten maar dan weer teveel eiwitten en koolhydraten. En dat excel snap ik al helemaal niks van ik moet gewoon weten wat me startpunten zijn hoe ik dat bereken het voeding invullen lukt me wel. Groeten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X