Buikvel of buikvet?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Buikvel of buikvet?

Ik ben dus van 117,5kg afgevallen naar 90kg en had een vetpercentage van 28,5 en zit nu op 15% en heb nu last van het laatste stukje vet of vel wat er blijft zitten.
    Iemand vertelde me dat het overmatig buikvel is maar wist dit ook niet helmaal met zekerheid te zeggen
    Als ik het vel iets naar elkaar duw is het net of het verbrand is geweest.
    Kan iemand mij hiermee helpen?

Waarschijnlijk komt dit inderdaad omdat je zoveel bent afgevallen.
    Toen je 117 woog had je veel meer vel nodig als het ware omdat je omvang groter was. Wanneer je omvang dan kleiner wordt blijft er wat overmatig vel over.
    Zorg dat je massa aanzet (spier) dit verminderd dit probleem. Verder is het een kwestie van geduld tot je huid zich aanpast aan je nieuwe shape.
    Knappe prestatie overigens! Succes verder!

Comment

Ter verduidelijking heb ik een paar foto's gemaakt.

Als het vet is, ga ik veder met cutten, en als het vel is ga ik over op meer massa aanzetten.
      Attached Files

Comment

Dat is duidelijk vel...maar ook nog wel wat vet.

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
          Dat is duidelijk vel...maar ook nog wel wat vet.
          Wat is handiger m te doen, eerst nog wat verder vet weg werken. of toch wat meer massa aanzetten?

Comment

Massa aanzetten.

Knap resultaat tot dusver.

Comment

Heb je ook een voor foto? Knap man. Erg mooi
              Don't Judge A Book By It's Cover

Comment

Is vel overschot, dat trekt ongeveer weg na een jaartje.
                Heb een vriend die van 100kg naar 70 is gegaan in minder als een half jaar en nu een jaar later is alles mooi bijgetrokken! Dus geef zeker en vast niet op.

Comment

Originally posted by Lammo View Post
                  Heb je ook een voor foto? Knap man. Erg mooi
                  Zal eens op zoek gaan, heb helaas van die tijd niet al te veel foto's van mijn buik.

Comment

Ik denk (en hoop dat het wel bijtrekt). Heb nu ook hetzelfde probleem, 22kg eraf op 100 dagen. Als ik rechtop sta merk je het zo goed als niet maar als ik voorover buig heb ik toch wel wat los vel, eveneens als ik ga zitten. Het is de eerste maal dat ik last heb van los vel (en ben al 3x 20+kg afgevallen). Dus ik vrees een beetje dat het nog goedkomt nu, maar ik hoop van wel

Comment

Heb precies het zelfde trekt heel langzaam weg. Denk ook dat het handig is om niet hevig gaan bulken als je gaat bulken.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X