Borst

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Borst

Hoi allemaal,

Hieronder wat foto's van mijn borst. Ik zou graag het vet aan de zijkant en laagje aan de onderkant wegkrijgen? Want die definitie onderkant wil maar niet (tenzij na trainen) deftig zijn.

Is dit bij mij gewoon te wijten aan een te hoog vetpercentage? (17%) Mijn armen staan thans redelijk droog, maar die zijkant van de borst wil maar niet uitkomen.
    Ze komen ook wat boller aan de onderkant, ik vermoed dat ik iets meer incline moet gaan pakken?

Ik train al enige tijd (bench 110) en ze worden wel harder en als ik flex zie je echt dat de borst in 2 stukken trekt, maar naast harder wordt het echt niet veel groter. Afhankelijk van de lichtinval vind ik mezelf er thans bij momenten er droog uitzien. (maar als ik dan deze foto's zie....)

3.jpg4.jpg6.jpg7.jpg

Iemand wat raad?

Alvast bedankt

Cutten. Plaatselijk afvallen kan helaas niet, dus cutten is de enige oplossing.
    Ik doe een gok

Comment

droger worden en gewoon door blijven trainen, komt vanzelf wel!
      SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

zoals hierboven al gezegd word, cutten. Plaatselijk vet kwijt raken gaat je niet lukken.

Als ik eerlijk mag zijn denk ik dat je nog wel iets hoger dan 17% zit. Wel een aardig pak massa er onder!
        'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

Alvast bedankt voor de reacties. Langs de voorkant ziet het er flexed redelijk goed uit, maar aan de zijkant zit veel vet. Als ik flex wordt dat wel een dikke bol, maar gewoon ziet het er zo niet uit. Ik dacht al dat ik tieten begon te krijgen.

DIe 17% komt van zo'n toestel dat je in de hand kan houden. (ik gebruik het gewoon als graadmeter om te zien of er af gaat, ik wist wel dat dat getal niet echt juist was)

Kan je de onderkant van de borst specifiek gaan trainen? Mij werd altijd gezegd dat je de bovenkant wat kon accentueren, maar dat de borst toch maar 1 spier blijft.

Comment

ik heb hetzelfde probleem als jij. Ik dacht dat dit gewoon een overblijfsel was van meerdere keren heel dik te zijn geweest samen met wat genetische aanleg om daar specifiek vet op te slaan. Langs de voorkant ziet het er 'ok' uit, maar langs opzijn zie je inderdaad het vet duidelijker zitten.

Ben op mijn buik al heel droog geweest een paarjaar geleden maar de borstjes zijn altijd lichtjes gebleven, en zeker als ik voorover buig of ga zitten. Heb het nooit weggetrained gekregen omdat ik op mijn borst ook moeilijker massa aanzet als elders.

Indien je de oplossing vind mag je het altijd laten weten

Comment

Je kunt met oefeningen zoals incline bp en reverse grip bp de bovenkant aanpakken:

Helemaal isoleren gaat natuurlijk niet, even voor de duidelijkheid.
              Last edited by inferno_0666; 15-05-2014, 10:11.
              I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
              - Dave Tate

Comment

Alvast bedankt! Het vet ad oksel/zijkant heeft kennelijk louter te maken met het vetpercentage, en je moet blijkbaar heel laag zitten om het niet te hebben :-)

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X