help.. buikvet!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• help.. buikvet!

Hey Bodynet,

Ik heb een vraagje ben in totaal 15kg afgevallen maar heb nog best veel buikvet ben hier best onzeker over. Ik ben 1.70 en weeg 66 kg. Veel moet ik dus niet meer afvallen. Weet iemand hoe ik toch vet kan verliezen en niet te veel af ga vallen?

Alvast bedankt voor de moeite!

welkom, train je uberhaupt?

Comment

Bedankt!

Ja 4x in de week sinds oktober 2013 dus nog niet al te lang.

Comment

Krachttraining doen, als het goed is zal je doordat je een beginner bent vet verliezen en tegelijk spiermassa winnen en blijf je redelijk op gewicht

Comment

Op nuchtere maag erbij gaan hardlopen, op lage intensiteit, is ook een aanrader (voor het ontbijt). Het zet je vetverbranding veel sneller aan vanwege het ontbreken van energie uit voeding ('s nachts opgegaan). Voordeel is dat je lichaam dat op een gegeven moment veel vaker gaat toepassen. Dubbel efficiënte vetverbranding dus.

Comment

hardlopen op lage intensiteit? Moet je mij toch eens uitleggen hoe je dat voor elkaar krijgt.

Comment

Joggen neem ik aan?

Zelf zou ik persoonlijk krachttraining doen met behulp van compounds en uiteraard iets onder onderhoudsniveau eten. Door die compounds krijg je een sterkere core en die core bestaat deels ook uit je buikspieren. Win-win

Comment

Lage intensiteit is niet heel moeilijk hoor... Rustig aan lopen niet volle bak en inplaats van 10 kilometer ongeveer 5 kilometer!

Comment

En aan wat voor een snelheid denk je dan?

Comment

Originally posted by ultimatia View Post
                    En aan wat voor een HARTSLAG denk je dan?
                    Fixed.
                    DIVIDE ET IMPERA

Comment

vandaar ook mijn reply, rustig joggen kan je proberen, al kan ik persoonlijk niet lopen aan lage hartslag.
                      hardlopen aan lage hartslag lijkt me vrij onmogelijk of je moet een superatleet zijn.

Comment

Originally posted by rainman View Post
                        Fixed.
                        True, aan welke hardslag denken we?

Comment

Gemiddeld tussen de 120 en 130,al kan dat verschillen.
                          DIVIDE ET IMPERA

Comment

Vetverbarandingszone, hartslag etc allemaal zwaar in de marge. Doe het of laag om wat extra kcal te verbranden (wandelen, rustig joggen, op t gemak fietsen) of ga gung-ho de hiit kant op.

Ook op nuchtere maag is prima, hoeft niet maar het verhaal dat ik hier eerder las over voeding opgegaan in de nacht etc etc is echt broscience van de bovenste plank van iemand die de totale basis van de materie niet snapt.

Wat betreft je vraag, doe in eerste instantie waar je je fijn bij voelt. Als het wegwerken van buikvet tot een acceptabel niveau op dit moment voor jou mentaal ècht prioriteit heeft haal je het weg. Zeker als je erbij trained zou ik de route kiezen waar je uiteindelijk het best bij voelt. Laat je niet gek maken door mensen die iedereen ecto vinden en altijd in bodybuilding termen denken. Jij moet je er lekker bij voelen.

Is het het meest effectief op lange termijn? Wss niet, ik zou gewoon rond onderhoud gaan zitten en kijken wat het doet, kun je wekelijks je gewichten blijven opvoeren dan bouw je lekker een basis en kies je later een moment om nog eens te cutten, zeker omdat je kennelijk al een flinke poos hebt gecut.
                            Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by Cinemaniak View Post
                              Op nuchtere maag erbij gaan hardlopen, op lage intensiteit, is ook een aanrader (voor het ontbijt). Het zet je vetverbranding veel sneller aan vanwege het ontbreken van energie uit voeding ('s nachts opgegaan). Voordeel is dat je lichaam dat op een gegeven moment veel vaker gaat toepassen. Dubbel efficiënte vetverbranding dus.
                              Welk boek heb jij gelezen Fabeltjeskrant?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X