Geen vooruit gang

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Je lichaam van voedingsstoffen voorzien. Die 7/8 uur ben je ook niks aan het eten

hangt er ook vanaf hoe laat je na je training/shake naar bed gaat.

zou altijd wat langzame eiwitten nemen voor slapen.
    Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

Lekker kwark eten voor eiwitten voor het slapen gaan nemen , en ik zal in de ochtend een dubbele potie nemen of meer melk toevoegen.
      Hard work Pays off!

Comment

Eventueel nog handje vol noten aan kwark toevoegen en kijk eens hoe makkelijk je aan je kcal komt
        Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

Ga meer vet eten! 30 gram is te weinig. Eet 250 kcal boven je onderhoud (1750?). Het is de bedoeling dat je 0,5-1kg per maand aankomt. Als dat niet gebeurd, dan eet je te weinig.

Ga eieren eten; omelet met ham en kaas op brood is heerlijk! (+-600 kcal). Eet noten, slik omega 3-capsules, eet vette vis zoals zalm, gebruik royaal olijfolie. En je hoeft btw niet alleen gezond te eten; het zal je groei echt niet tegenhouden als je snackt ipv 'gezond' eet. Zorg gewoon dat je die target kcal haalt (1750?) en je eiwitten, koolhydraten en vetten voor die dag.

Waarom ben je minder koolhydraten gaan eten? Die kun je erg goed gebruiken als je sport! Ik eet 600gram koolhydraten op een dag en ik word er niet dik van, maar wel gespierder! Je hebt nog te weinig kennis over voeding en trainen blijkt uit je verhaal, dus ik raad je aan om je er echt over in te lezen anders verspil je een hoop tijd en energie.

Comment

hoi Kelly. eigenlijk ben ik behoorlijk benieuwd naar je basis gegeven
            leeftijd
            lengte
            gewicht
            man/vrouw (je naam kan naar mijn gevoel voor beiden )
            vet% (als je dat weet)

Ik vind 1500 cal zowizo al erg weinig
            Daarbij is 1500 cal met gezonde produkten invullen absoluut niet moeilijk
            als je ons je gehele voedingsschema geeft kunnen we je daarin ook beter helpen.
            ik zal nooit meer zeggen dat ik geen buikspieren heb

Comment

ik hoef er niks aan toe te voegen ruhl heeft alles al gezegd ,,toppie ruhl
              Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...xcelsheet.html

Comment

Originally posted by Dinky Toy View Post
                  hoi Kelly. eigenlijk ben ik behoorlijk benieuwd naar je basis gegeven
                  leeftijd
                  lengte
                  gewicht
                  man/vrouw (je naam kan naar mijn gevoel voor beiden )
                  vet% (als je dat weet)

Ik vind 1500 cal zowizo al erg weinig
                  Daarbij is 1500 cal met gezonde produkten invullen absoluut niet moeilijk
                  als je ons je gehele voedingsschema geeft kunnen we je daarin ook beter helpen.

Ik ben 23 jaar, 158 en weeg 53,8 kilo en ben een vrouw. Mijn vetpercentage ligt op 32 procent. 1500 kcal vullen zal ook wel niet zo moeilijk zijn maar wanneer ik het moet opdelen in zoveel grammen vet, koolhydraten en eiwitten raak ik de kluts kwijt! Ik kwam niet aan de juist aantallen waardoor mijn voedingsschema nu bestaat uit ontbijt met havermout of brinta, de lunch uit twee meergranen boterhammen met beleg, avond eten wat zilvervliesrijst/meergranen pasta met vlees/vis en groente. Hierna had ik geen idee meer hoe aan mijn eiwitten en dergelijke moest gaan komen (vooral eiwitten) waardoor ik als de andere 2 maaltijden met eiwitshakes heb gevuld en 1 met wat fruit/noten.

Comment

afhankelijk van welke formule je gebruikt komt je onderhoudsbehoefte dan ergens tussen de 1800 en 2100 cal uit.
                    Persoonlijk zou ik er dan voor kiezen mijn schema in eerste instantie rond 1800 cal op te bouwen
                    110gr eiw(440cal)+ 54gr vet(485 cal) de rest KH (875cal= 218gr)

komje intussen met de tips die je hierboven al gegeven werden wel wat verder?

Comment

hoe is je vetpercentage gemeten??
                      en heb je wat met die excelsheet gedaan??

Comment

Ik heb vandaag mijn vetpercentage laten meten met de tang en kom op 28% uit. Moet ik dan meer of minder kcal binnen krijgen dinky toy? Ik kwam namelijk met een berekening eerder op 1500 uit. Ik ben begonnen met de sheet alleen vind ik het nog steeds erg lastig om aan het aantal kcal te komen, zeker als het 1800 moet zijn en ook nog eens verdeeld over kh, eiwitten en vetten.

Comment

een voorbeeldje:
                          ontbijt: 40gr brinta of havermout+ 250 ml HV melk+ 1 gekookt ei
                          tussendoor: 2 rijstwafels+ 20gr pindakaas
                          lunch: 2 sn volk brood+ 50gr gerookte zalm+ 200ml melk
                          tussendoor: 2 rijst wafels+ 200 gr huttenkäse
                          diner: 50gr gekookte rijst+ 200 gr groente+ 150gr kipfilet
                          's avonds: 250 gr magere kwark+ 50 gr blauwe bessen+ 20 gr niet gezouten noten

hiermee kom je op +/- 1800 cal, 158 gr eiw, 61gr vetten, 144 gr KH

Comment

Dankjewel voor het voorbeeld! Kan k bepaalde onderdelen vervangen voor shakes of dergelijke? Om van 900 naar 1800 kcal te gaan is nogal wat dus voor mij lijkt het me voor nu nog onmogelijk om ontzettend veel te eten!

Comment

ontbijt- lunch- diner had je zelf ook al... van daaruit ga je uitbreiden.
                              deze week etra, en eitje bij het ontbijt en voor het slapengaan een bakje kwark en een handje noten.
                              volgende week extra tussen ontbijt en lunch ergens 2 rijstwafels met pindakaas
                              de week erna extra tussendoortje tussen lunch en diner
                              tot je op die 1800 cal zit
                              als je op die 1800 cal zit ga je jezelf wegen
                              je houd die 1800 3 weken aan en je gaat opnieuw wegen
                              en dan kan je eventueel kijken of je opnieuw je voeding moet aanpassen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X