Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik vind pesc een "flapdrol" maar die meld iig nog wat zinnigs
Het is "meldT". En dan niet met een hoofdletter uiteraard, dat is alleen maar om aan te tonen dat je er een "T" achter hoort. Niet omdat het een hoofdletter hoort te zijn, want een woord eindigt nooit met een hoofdletter in de Nederlandse taal. Dus "meldt" in plaats van "meld". En dat vetgedrukte is alleen maar om te benadrukken dat er een "T", dus een kleine "t", achter hoort. Want een vetgedrukte letter hoort natuurlijk niet in je tekst, dat hoort gewoon niet. Anders wordt Dynamix boos op jou en dat willen wij natuurlijk voorkomen.
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it. - Dave Tate
Vind het wel jammer dat een topic ontspoort omwille van spellingsopmerkingen en BN zichzelf aldus aan een nieuw lid voorstelt als een verzameling heikneuters, betweters en grammar nazis.
Op een forum als dit geldt inhoud toch altijd boven vorm?
Niemand claimt hier "expert" te zijn. Mensen spreken hier vanuit de eigen ervaring. Iets wat vele malen meer waard en is onderbouwd met behaalde resultaten. Tevens zijn er een hoop mensen die leden hier ondersteunen en coachen (ook ik heb hulp van een member hier) en hiermee hun ervaring uitbreiden.
Jij schrijft een "E-book" met tips die nergens op gebaseerd zijn. Eet minder (hoeveel minder?) terwijl je niet eens weet wat je lezer daadwerkelijk eet. Eet minimaal 50 gr eiwitten of eet tot wel 100 gram eiwitten. Iedereen die ook maar een beetje verstand van deze zaken heeft (ik zie mijzelf als een absolute beginner) weet dat je sowieso al 2-2.5 keer je lichaamsgewicht aan eiwitten binnen moet krijgen. Dus óf je boek is alleen bestemd voor mensen tussen de 25 en 50 kg óf je lult maar een slag in de rondte zonder zelf eens goed onderzoek gedaan te hebben. Dit is slechts één voorbeeld.
Ik twijfel absoluut niet aan je bereidheid om mensen daadwerkelijk te helpen maar dan moet je óf meer onderzoek doen óf geen mening vragen op een forum zoals dit. Misschien is het forum van Viva wel een goede tip voor je. Verkoop je meer Paleo boeken dan hier .
Kijk hier heb ik wat aan, in plaats van kritiek zonder onderbouwing. Ik weet zelf ook dat misschien niet alles klopt in het E-Book, probeer zelf ook nog elke dag bij te leren.
Als jij of iemand anders misschien kan aangeven wat niet goed is en wat er beter voor in de plaats kan komen? Dan zal ik dit zeker gaan aanpassen.
Kijk hier heb ik wat aan, in plaats van kritiek zonder onderbouwing. Ik weet zelf ook dat misschien niet alles klopt in het E-Book, probeer zelf ook nog elke dag bij te leren.
Als jij of iemand anders misschien kan aangeven wat niet goed is en wat er beter voor in de plaats kan komen? Dan zal ik dit zeker gaan aanpassen.
Bedankt alvast !
Het feit dat je zegt dat koolhydraten en aardappelen niet goed voor je zijn is vrij bizar en je zou er goed aan doen om dat volledig te schrappen. Het is niet alleen volledig onwaar, maar je zet onwetenden ook volledig op het verkeerde spoor. Door dit soort uitspraken krijg je mensen die roepen dat je van brood en aardappelen dik wordt, wat absoluut niet waar is. Het paleo-stuk heeft wat mij betreft ook geen toegevoegde waarde.
Waar heb jij de kennis eigenlijk vandaan waardoor je gelooft dat aardappelen en koolhydraten slecht voor je zijn en dat je dik wordt van suiker en insuline?
Als je een boek schrijft dan zou je jezelf de volgende vragen kunnen stellen:
1. wat is de doelgroep?
2. welke boodschap wil ik overbrengen/wat is mijn doel?
3. hoe kan ik er het best voor zorgen dat deze boodschap correct overkomt op de doelgroep?
Het feit dat je zegt dat koolhydraten en aardappelen niet goed voor je zijn is vrij bizar en je zou er goed aan doen om dat volledig te schrappen. Het is niet alleen volledig onwaar, maar je zet onwetenden ook volledig op het verkeerde spoor. Door dit soort uitspraken krijg je mensen die roepen dat je van brood en aardappelen dik wordt, wat absoluut niet waar is. Het paleo-stuk heeft wat mij betreft ook geen toegevoegde waarde.
Waar heb jij de kennis eigenlijk vandaan waardoor je gelooft dat aardappelen en koolhydraten slecht voor je zijn en dat je dik wordt van suiker en insuline?
1. wat is de doelgroep?
3. hoe kan ik er het best voor zorgen dat deze boodschap correct overkomt op de doelgroep?
Ik had veel informatie al zelf geleerd in de afgelopen jaren. Ik moet wel eerlijk zijn dat ik het stuk over de koolhydraten en aardappelen op een paar verschillende sites heb gelezen en ben daar toen van uitgegaan (is wel echt een leerpunt, niet zomaar iets geloven).
Mijn doelgroep is echt de beginnende sporter, die eigenlijk weinig tot geen verstand heeft van afvallen of sporten. Deze mensen wil ik graag helpen met de eerste kilo's te verliezen en er natuurlijk voor zorgen dat dit op lange termijn zo blijft.
Waarom is Paleo eigenlijk zo slecht? Ik zie echt heel veel mensen die het gebruiken en hoor ook veel positieve reacties van deze mensen. Zou je dit kunnen uitleggen?
Ik heb in ieder geval al veel geleerd op dit forum haha
Paleo is niet slecht maar het is meer een truc. In zoverre er is niks mis met paleo en het is veel beter dan wat de gemiddelde persoon eet maar de reden dat je afvalt is niet dat je volgens paleo regels eet. De reden daarvan is dat als je paleo eet het heel lastig is om teveel kcal binnen te krijgen.
Deze man . Dus je weet eigenlijk niet waar je over praat en verspreid dus onzin? Stop er maar mee, nobel van je om mensen te helpen, mqar niet op deze manier he.
"Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
1. wat is de doelgroep?
"Het paleo-stuk heeft wat mij betreft ook geen toegevoegde waarde". Dat lijkt me grammaticaal ook niet erg snugger. Paleo-stuk is ten eerste al geen correct Nederlands woord.
Wil je deze zin juist formuleren dan zou er bijv. moeten staan: Het stuk over paleo heeft wat mij betreft dan ook geen toegevoegde waarde.
Tuh, tuh, tuh die Dynamix toch.
Maar goed ik vergeef het je van harte, dat is al een begin.
Deze man . Dus je weet eigenlijk niet waar je over praat en verspreid dus onzin? Stop er maar mee, nobel van je om mensen te helpen, mqar niet op deze manier he.
Ik weet wel waar ik over praat, alleen ben ik nog geen expert op dit gebied. Heb wat handige informatie opgedaan (dit is ook zeker getest) waarmee ik mensen wat op weg wil helpen.
Zoals al eerder gezegd kom ik niet hier voor de mensen die elke dag zich netjes aan hun dieet houden en ook geregeld (goed) sporten. Hier heb ik me denk ik in vergist qua forum, aangezien ik zie dat het niveau hier aardig hoog ligt.
Ik geef ook al sinds het begin aan dat wanneer mensen verbeteringen zien dat ik deze graag wil toepassen. Als dan alles goed klopt in het boek zal ik op zoek gaan naar de juiste doelgroep (de beginners).
Je kan zeggen dat er zeker stukken in staan die misschien niet helemaal kloppen, maar over het algemeen geeft het E-Book vooral basis informatie dat gewoon op de waarheid gebaseerd is.
Dus als jij het gelezen hebt? Dan hoor ik graag wat je er niet goed aan vond en zal ik het aanpassen.
"Het paleo-stuk heeft wat mij betreft ook geen toegevoegde waarde". Dat lijkt me grammaticaal ook niet erg snugger. Paleo-stuk is ten eerste al geen correct Nederlands woord.
Wil je deze zin juist formuleren dan zou er bijv. moeten staan: Het stuk over paleo heeft wat mij betreft dan ook geen toegevoegde waarde.
Tuh, tuh, tuh die Dynamix toch.
Maar goed ik vergeef het je van harte, dat is al een begin.
Paleo is een term (en woord uiteraard) en "stuk" is een woord, dus maak je er een woord van dmv een verbindingsstreepje. Hetzelfde geldt voor McDonalds-hamburger; ondanks dat je dat niet terugvindt in het woordenboek is het toch correct Nederlands.
Als je iemand wilt corrigeren, dan raad ik je aan om in elk geval zelf te weten waar je het over hebt wijsneus
Ik weet wel waar ik over praat, alleen ben ik nog geen expert op dit gebied. Heb wat handige informatie opgedaan (dit is ook zeker getest) waarmee ik mensen wat op weg wil helpen.
Zoals al eerder gezegd kom ik niet hier voor de mensen die elke dag zich netjes aan hun dieet houden en ook geregeld (goed) sporten. Hier heb ik me denk ik in vergist qua forum, aangezien ik zie dat het niveau hier aardig hoog ligt.
Ik geef ook al sinds het begin aan dat wanneer mensen verbeteringen zien dat ik deze graag wil toepassen. Als dan alles goed klopt in het boek zal ik op zoek gaan naar de juiste doelgroep (de beginners).
Je kan zeggen dat er zeker stukken in staan die misschien niet helemaal kloppen, maar over het algemeen geeft het E-Book vooral basis informatie dat gewoon op de waarheid gebaseerd is.
Dus als jij het gelezen hebt? Dan hoor ik graag wat je er niet goed aan vond en zal ik het aanpassen.
Nogmaals, waarom zijn volgens jou koolhydraten, suikers, insuline en aardappelen slecht? Als je erbij blijft dat dat de waarheid is dan ben je erg koppig en zou ik graag je uitleg willen lezen hierover.
Als het me niet uit zou maken wat jullie vinden en dit alleen zou doen om mensen Paleo aan te smeren, dan had ik nu denk ik ook niet meer gereageerd. Maar ik wil graag leren wat juist is voor (beginnende) afvallers en dit overbrengen op de mensen.
Nogmaals, waarom zijn volgens jou koolhydraten, suikers, insuline en aardappelen slecht? Als je erbij blijft dat dat de waarheid is dan ben je erg koppig en zou ik graag je uitleg willen lezen hierover.
Nee ik bedoel dat over het algemeen het E-Book basis info geeft dat ook klopt. Het stuk over de aardappelen en insuline geef ik eerlijk toe dat ik me hierin heb vergist.
Nee ik bedoel dat over het algemeen het E-Book basis info geeft dat ook klopt. Het stuk over de aardappelen en insuline geef ik eerlijk toe dat ik me hierin heb vergist.
Dus omdat ik het zeg, geef je toe dat je je hebt vergist in hetgeen waar het hoofdzakelijk over gaat in je boek? Of ben je inmiddels zelf op onderzoek uitgegaan?
De boodschap van je boek naar mijn interpretatie is: "gezond eten is goed voor je, dus let een beetje op wat je eet". Denk je werkelijk dat iemand daar iets mee kan? Basiskennis is: "je valt af door minder calorieën te consumeren dan je verbrandt", maar dat zie ik nergens terug in je boek.
At Appliance Repair Service, we specialize in providing expert repair services for a wide range of household appliances. Our team of highly trained technicians...
Vidalista pills are a trusted solution for treating erectile dysfunction (ED), offering various strengths to suit individual needs. Vidalista 20mg is...
An Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
Quantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
The capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
Comment