Weet niet, geef me de definitie van goed eens?
Af en toe nood aan zondigingen
Collapse
X
-
Originally posted by FlemishPride View PostWerkt dit om het systeem OPNIEUW geregeld te krijgen? Ik verwacht niet af te vallen, ik wil alleen niet dat alles voor niks is geweest.
- Een avond stappen verbrandt meer kcals dan een avond bankhangen.
- Alcohol heeft een thermogenetisch effect waardoor de afbraak zelf ook energie kost
https://www.t-nation.com/diet-fat-lo...ide-to-alcohol
Ik zou voor en na het stappen wat casseine nemen (spierafbraken beperken), tijdens het stappen enkel bier drinken (binnen de perken houden) en desnoods een paar weken langer cutten.Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where heās going. - Dave Tate
Comment
-
Originally posted by Wasofski View PostIk zou er niet teveel rekenwerk insteken.
- Een avond stappen verbrandt meer kcals dan een avond bankhangen.
- Alcohol heeft een thermogenetisch effect waardoor de afbraak zelf ook energie kost
https://www.t-nation.com/diet-fat-lo...ide-to-alcohol
Ik zou voor en na het stappen wat casseine nemen (spierafbraken beperken), tijdens het stappen enkel bier drinken (binnen de perken houden) en desnoods een paar weken langer cutten.
Hier nog iets dat interessant kan zijn:
The science of binge drinking: 7 Tips to get wasted without wasting your gains
Comment
-
Waarom begin je nou toch weer zo?
Ik zeg toch niet dat er iets mis is met bierdrinkers? Alleen als er wordt gezegd ja me vrienden blablabla dan vind ik dat gewoon beetje suf.
je moet drinken omdat jij dat wilt omdat jij daar plezier van hebt en niet omdat je anders niet sociaal zou zijn of wat dan ook.
Maar goed ik ga wel weer dedicated me rijst en kip eten...
Originally posted by pescatore View PostEn de bierpolitie is gearriveerd
Ik drink nooit alleen op de bank, eigenlijk alleen maar in gezelschap. Denk dat andersom wel triest is. Wat een meeloper ben ik, ik ga meteen de hoek inOriginally posted by pescatore View PostNee akito dat is het niet jij ongeĆÆnspireerde, ongemotiveerde, meeloperige loser. Dat is niet the way of the bb samurai.
Comment
-
Laat hem Q. Hij heeft het waarschijnlijk verkeerd gelezen.
Ben het trouwens volledig met jou eens. Als je iets wil moet het van jouzelf komen en niet onder het mom: "ja me vrienden doen het, en anders ben ik niet sociaal"
Originally posted by quibus View PostWaarom begin je nou toch weer zo?
Ik zeg toch niet dat er iets mis is met bierdrinkers? Alleen als er wordt gezegd ja me vrienden blablabla dan vind ik dat gewoon beetje suf.
je moet drinken omdat jij dat wilt omdat jij daar plezier van hebt en niet omdat je anders niet sociaal zou zijn of wat dan ook.
Maar goed ik ga wel weer dedicated me rijst en kip eten...Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html
Comment
-
Laatst een avondje sober uit geweest in hanover,
fuck dat was fantastisch!
Iedereen naar de klote zien gaan, zelf zo hard gedanst dat ik er high van werd!
tussendoor wat bananen vd avondwinkel nassen en weer door.
daarna gepint en iedereen netjes naar de hoeren gereden.
beetje jammer dat ze daar spierverslappers in mn aqua deden.
maar ook dat heb je nuchter sneller door!
ik pleit niet voor een alcoloos bestaan, heb een whiskey stash waar je bang van word.
maar raad het je aan eens te proberen. Zeker als je er zo mee zit.
grtSsssmoking
Comment
-
Originally posted by Marv View PostLaatst een avondje sober uit geweest in hanover,
fuck dat was fantastisch!
Iedereen naar de klote zien gaan, zelf zo hard gedanst dat ik er high van werd!
tussendoor wat bananen vd avondwinkel nassen en weer door.
daarna gepint en iedereen netjes naar de hoeren gereden.
beetje jammer dat ze daar spierverslappers in mn aqua deden.
maar ook dat heb je nuchter sneller door!
ik pleit niet voor een alcoloos bestaan, heb een whiskey stash waar je bang van word.
maar raad het je aan eens te proberen. Zeker als je er zo mee zit.
grt
Heino, Dennie… noem ze maar op.
Eet je nog trouw iedere dag een kilootje kip btw Marv?DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Originally posted by Marv View PostHahaha!
kilotje dier per dag na al die tijd nog steeds!
soms half kip, half koe.
gaatie met jou? 10k berichten! Ben er ff uit geweest.
Ik ben wel ok met een paar moderators :tijd om mijn berichten weer eens op 0 te laten zetten.
Maar alles gaat erg goed, zowel het trainen ,werken als prive.
Dus ik mag niet klagen.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Originally posted by quibus View PostWaarom begin je nou toch weer zo?
Maar goed ik ga wel weer dedicated me rijst en kip eten...
Inb4 ik drink nooit en heb het toch naar mijn zin. Das prima, ik vind het zelf suf. Ik vind drinken hilarisch.Last edited by pescatore; 26-05-2015, 21:21.Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 115kg 3x (VPR)
- 105kg 2x
Deficit wide grip SL DL:
- 100kg 5x
- 100kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
14 uur geleden -
-
door Alex WouzaHey allemaal,
Voor iedereen die in Raalte of omgeving HYROX wil trainen: bij Lifestyle Centre kun je nu officieel HYROX-trainingen volgen!...-
Kanaal: Links
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
1 sec paused safety bar squat:
- 95kg 3x
Sumo safety bar goodmorning:
- 22.5kg 2x15
Wide...-
2 dagen geleden -
-
door jensonThe clarity of your writing makes complex ideas accessible. It's evident that you prioritize the reader's understanding. uscis approved translators...
-
Kanaal: Algemene database
3 dagen geleden -
-
door Roycejhooten<<<Keto Flow ACV@>>> The aspect carries green tea extracts that have antioxidants that prevent all health problems. It allows with a...
-
4 dagen geleden -
-
door isableI love how you break down complex ideas into easy-to-understand points. It makes learning about [subject] so much more enjoyable. ooglift zonder ...
-
3 dagen geleden -
-
door richersonThe conversational tone of your writing makes your blog feel like a friendly conversation. It's a pleasure to read and learn from. mccqe
-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 80kg 3x
- 80kg 4x
Safety bar back extension:
- 45kg 1x
- 25kg 12x...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzRedelijk verkouden, dus van meeste oefeningen maar 1 set gedaan en wat meer RIR / intensiteit wijs in de pocket overgehouden.
Training B...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment