Af en toe nood aan zondigingen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Weet niet, geef me de definitie van goed eens?
    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Gwn 2 maanden zeggen ik doe niet mee en als je liever ietswat langer erover doet om wel gewoon te kunnen zuipen ook prima toch ?

Comment

Nee akito dat is het niet jij ongeĆÆnspireerde, ongemotiveerde, meeloperige loser. Dat is niet the way of the bb samurai.

Comment

Originally posted by pescatore View Post
          Weet niet, geef me de definitie van goed eens?
          Was niet serieus he, ouwe zuurpruim
          Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by FlemishPride View Post
            Werkt dit om het systeem OPNIEUW geregeld te krijgen? Ik verwacht niet af te vallen, ik wil alleen niet dat alles voor niks is geweest.
            Ik zou er niet teveel rekenwerk insteken.
            - Een avond stappen verbrandt meer kcals dan een avond bankhangen.
            - Alcohol heeft een thermogenetisch effect waardoor de afbraak zelf ook energie kost

https://www.t-nation.com/diet-fat-lo...ide-to-alcohol

Ik zou voor en na het stappen wat casseine nemen (spierafbraken beperken), tijdens het stappen enkel bier drinken (binnen de perken houden) en desnoods een paar weken langer cutten.
            Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where heā€™s going. - Dave Tate

Comment

Originally posted by Wasofski View Post
              Ik zou er niet teveel rekenwerk insteken.
              - Een avond stappen verbrandt meer kcals dan een avond bankhangen.
              - Alcohol heeft een thermogenetisch effect waardoor de afbraak zelf ook energie kost

https://www.t-nation.com/diet-fat-lo...ide-to-alcohol

Ik zou voor en na het stappen wat casseine nemen (spierafbraken beperken), tijdens het stappen enkel bier drinken (binnen de perken houden) en desnoods een paar weken langer cutten.
              Thanks voor delen artikel, zal hem vanavond even lezen.

Hier nog iets dat interessant kan zijn:
              The science of binge drinking: 7 Tips to get wasted without wasting your gains

Comment

Beter een pens van het zuipen dan een bult van het werken !!!!
                ik roep ook maar wat !!!

Comment

Waarom begin je nou toch weer zo?
                  Ik zeg toch niet dat er iets mis is met bierdrinkers? Alleen als er wordt gezegd ja me vrienden blablabla dan vind ik dat gewoon beetje suf.
                  je moet drinken omdat jij dat wilt omdat jij daar plezier van hebt en niet omdat je anders niet sociaal zou zijn of wat dan ook.
                  Maar goed ik ga wel weer dedicated me rijst en kip eten...

En de bierpolitie is gearriveerd

Ik drink nooit alleen op de bank, eigenlijk alleen maar in gezelschap. Denk dat andersom wel triest is. Wat een meeloper ben ik, ik ga meteen de hoek in
                  Nee akito dat is het niet jij ongeĆÆnspireerde, ongemotiveerde, meeloperige loser. Dat is niet the way of the bb samurai.

Comment

Laat hem Q. Hij heeft het waarschijnlijk verkeerd gelezen.

Ben het trouwens volledig met jou eens. Als je iets wil moet het van jouzelf komen en niet onder het mom: "ja me vrienden doen het, en anders ben ik niet sociaal"
                    Originally posted by quibus View Post
                    Ik zeg toch niet dat er iets mis is met bierdrinkers? Alleen als er wordt gezegd ja me vrienden blablabla dan vind ik dat gewoon beetje suf.
                    je moet drinken omdat jij dat wilt omdat jij daar plezier van hebt en niet omdat je anders niet sociaal zou zijn of wat dan ook.
                    Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

Comment

Je kan ook je vrienden dumpen. Twee vliegen in een klap.
                      "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Laatst een avondje sober uit geweest in hanover,
                        fuck dat was fantastisch!

Iedereen naar de klote zien gaan, zelf zo hard gedanst dat ik er high van werd!
                        tussendoor wat bananen vd avondwinkel nassen en weer door.
                        daarna gepint en iedereen netjes naar de hoeren gereden.

beetje jammer dat ze daar spierverslappers in mn aqua deden.
                        maar ook dat heb je nuchter sneller door!

ik pleit niet voor een alcoloos bestaan, heb een whiskey stash waar je bang van word.
                        maar raad het je aan eens te proberen. Zeker als je er zo mee zit.

grt
                        Ssssmoking

Comment

Originally posted by Marv View Post
                          Laatst een avondje sober uit geweest in hanover,
                          fuck dat was fantastisch!

Iedereen naar de klote zien gaan, zelf zo hard gedanst dat ik er high van werd!
                          tussendoor wat bananen vd avondwinkel nassen en weer door.
                          daarna gepint en iedereen netjes naar de hoeren gereden.

beetje jammer dat ze daar spierverslappers in mn aqua deden.
                          maar ook dat heb je nuchter sneller door!

ik pleit niet voor een alcoloos bestaan, heb een whiskey stash waar je bang van word.
                          maar raad het je aan eens te proberen. Zeker als je er zo mee zit.

grt
                          Die schlagerfestivals zijn ook altijd top he.
                          Heino, Dennie… noem ze maar op.

Eet je nog trouw iedere dag een kilootje kip btw Marv?
                          DIVIDE ET IMPERA

Comment

Hahaha!

kilotje dier per dag na al die tijd nog steeds!
                            soms half kip, half koe.

gaatie met jou? 10k berichten! Ben er ff uit geweest.
                            Ssssmoking

Comment

Originally posted by Marv View Post
                              Hahaha!

kilotje dier per dag na al die tijd nog steeds!
                              soms half kip, half koe.

gaatie met jou? 10k berichten! Ben er ff uit geweest.
                              Tsja, ik heb nog steeds geen leven zoals je ziet.
                              Ik ben wel ok met een paar moderators :tijd om mijn berichten weer eens op 0 te laten zetten.

Maar alles gaat erg goed, zowel het trainen ,werken als prive.
                              Dus ik mag niet klagen.
                              DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by quibus View Post
                                Niet zo persoonlijk opvatten man, ben beetje aan het dollen. Vind gewoon dat je moet "drinken voor jezelf" shtick altijd leuk. Wie drinkt er nou voor zichzelf? Is gewoon iets dat je vaak in gezelschap doet en ik vind de insteek van ts niet zo raar als je gezellig op stap gaat met vrienden dat je het dan lastig vind geheel onthouder te zijn. Ik doe het zelf ook niet, dan ga ik niet. Beetje als naar Gauchos gaan en een salade bestellen in mijn belevingswereld terwijl iedereen aan de spare ribs zit. Als er vegetariƫrs zijn die ik nu beledig, mijn excuses.

Inb4 ik drink nooit en heb het toch naar mijn zin. Das prima, ik vind het zelf suf. Ik vind drinken hilarisch.
                                Last edited by pescatore; 26-05-2015, 21:21.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X