Originally posted by Nocerino
View Post
Afvallen op buik alleen
Collapse
X
-
Originally posted by moonmoon View PostWaar ik goede ervaringen mee heb is De Hormoonfactor (je hormonen in balans brengen met bepaalde voeding, training en stress beperking). Zo weet ik nu bijvoorbeeld dat bepaalde hormonen ervoor kunnen zorgen dat je juist op bepaalde plekken vet opslaat. Door te zorgen dat die hormonen weer in balans komen, kun je dus plaatselijk afvallen. (De Hormoonfactor | Training) Zo gaat bij stress het vet vooral op je buik zitten bijvoorbeeld.
Wow, brainwave! Dan gaat het vanaf nu vast nóg sneller!
Comment
-
@ hooligan
Not sure if serious...
Voor vocht verlies kan ik me er wel in vinden, maar kilo's vet mee afvallen lijkt me erg onwaarschijnlijk.
Als het iets was dat echt zou helpen zou dit toch allang bekend/gebruikt zijn/worden?
Zolang er niets echt bewezen is lach ik er nog om. Zelfs als het bewezen zou zijn, zou ik stuk gaan als ik er iemand mee zou zien. Maarja ben dan zelf ook een beginnende ecto"Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
Voordat mensen vragen maar waarom doen bijvoorbeeld boksers en andere vechtsporters het wel? Gewoon om lichaamsgewicht om laag te halen voor weight inns. Is enkel vocht. Na de weight inn drinken en eten de mannen alles weer naar normale waarden.
Sorry voor triple post, kon mn vorige post niet editten..."Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
Originally posted by Nocerino View PostLOL, folie om je buik doen en dan denken dat je daardoor plaatselijk afvalt. The broscience is strong with this one.
Als we het nu toch over broscience hebben heb, ik gelezen dat pindakaas op je buik smeren ook zou helpen.....
Sprookjes bestaan niet en je zult dus aan de bak moeten om vet te verliezen. Succes, op het forum is meer dan genoeg info te vinden.
En toch zijn er pro atleten die het gebruikten Cutler gebruikt ook folie, Charles Glass vertelt atleten om zweetbelt te gebruiken, alle beetjes helpen op dat niveau.
Ik heb het zelf ook eens getest, ik was erg sceptisch en toch verloor ik er 2 mm op me buik van 3mm naar 1mm en het was geen vocht"You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Comment
-
Originally posted by Nocerino View Post@ hooligan
Not sure if serious...
Voor vocht verlies kan ik me er wel in vinden, maar kilo's vet mee afvallen lijkt me erg onwaarschijnlijk.
Als het iets was dat echt zou helpen zou dit toch allang bekend/gebruikt zijn/worden?
Zolang er niets echt bewezen is lach ik er nog om. Zelfs als het bewezen zou zijn, zou ik stuk gaan als ik er iemand mee zou zien. Maarja ben dan zelf ook een beginnende ecto
Maar ff om je op weg te helpen : dit word dus vreselijk veel toegepast omdat het werkt ! Zie de post van Robbie hierboven
Btw je kunt niet alles weten maar sluit geen dingen uit omdat het je niet logisch lijkt
Comment
-
Originally posted by Robbie1970 View PostEn toch zijn er pro atleten die het gebruikten Cutler gebruikt ook folie, Charles Glass vertelt atleten om zweetbelt te gebruiken, alle beetjes helpen op dat niveau.
Ik heb het zelf ook eens getest, ik was erg sceptisch en toch verloor ik er 2 mm op me buik van 3mm naar 1mm en het was geen vocht
Geloof ook wel dat het zou kunnen werken, alleen moet je daarvoor op een hoger niveau zitten waarbij elk klein dingetje telt.
Voor mij inn ieder geval, recreatieve sporter, is dit totaal niet relevant. Kom verder met aanpassingen aan dieet."Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
Originally posted by Nocerino View PostGeloof ook wel dat het zou kunnen werken, alleen moet je daarvoor op een hoger niveau zitten waarbij elk klein dingetje telt.
Voor mij inn ieder geval, recreatieve sporter, is dit totaal niet relevant. Kom verder met aanpassingen aan dieet.
In het "algemeen" word het gebruikt door mensen die bijvoorbeeld zichzelf te dik vinden en dan dus naar een sportschool gaan waar gebruik word gemaakt van een slim belly / better belly of hoe die dingen ook allemaal heten
de 1 gebruitk trillingen de ander infrarood maar allemaal met folie eronder zodat je plaatselijk extra warmte krijgt !
Btw hoe weet jij of je verder komt met je dieet ? Heb eigenlijk het idee dat je nu heel koppig aan het volhouden bent totdat er iemand je gelijk gaat geven ?
Comment
-
Originally posted by Hooligan View PostHet zijn de pro's die er dus de laatste mm mee afschaven zoals Robbie al eerder aangaf !
In het "algemeen" word het gebruikt door mensen die bijvoorbeeld zichzelf te dik vinden en dan dus naar een sportschool gaan waar gebruik word gemaakt van een slim belly / better belly of hoe die dingen ook allemaal heten
de 1 gebruitk trillingen de ander infrarood maar allemaal met folie eronder zodat je plaatselijk extra warmte krijgt !
Btw hoe weet jij of je verder komt met je dieet ? Heb eigenlijk het idee dat je nu heel koppig aan het volhouden bent totdat er iemand je gelijk gaat geven ?
Comment
-
Originally posted by Nocerino View PostMaar doe jij dit ook bij atleten die je zelf begeleid? En was het enkel plaatselijk of overal?
Geloof ook wel dat het zou kunnen werken, alleen moet je daarvoor op een hoger niveau zitten waarbij elk klein dingetje telt.
Voor mij inn ieder geval, recreatieve sporter, is dit totaal niet relevant. Kom verder met aanpassingen aan dieet.
Ik was er heel sceptisch naar, ikzelf heb het alleen getest maar ik heb liever dat het vanuit me dieet komt omdat ik dan een basis heb waar ik lkang mee vooruit kan, die banden zijn net als crashdieten, ze werken maar tijdelijk, voor een wedstrijdatleet is alles tijdelijk en kan het beetje extra nut hebben.
Maar ik zou zelf altijd voor me dieet en training kiezen, dan gaat het er ook af maar heb ik wel meer info over me fysiek.
Overigens gaat dit over de better belly met infrarood, je hebt ze nu ook draadloos voor in de aerobic lessen
Of al;s je thuis voor de buis zit"You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door Robertyhurier@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
-
Kanaal: Algemeen
19 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...4 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
6 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
1 week geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment