Afvallen mbv HCG

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Afvallen mbv HCG

Ik hoorde vandaag op de sportschool dat er een vrouwtje bezig was met afvallen mbv het zetten van HCG elke dag. Ik had er nog nooit van gehoord, maar ff Googlen leverde een hoop info op. Hadden jullie er al eens van gehoord?
    Het lijkt me persoonlijk dus echt niet werken.

1.83 / 96 kg / Bf 14%

vrouwen....... en duur dat het is
    Ik ben niet geboren om klein te zijn

Comment

Gebeurt inderdaad vaker en dan vooral vrouwen.
      Is ooit een topic over geweest meen ik.

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Klopt gebeurt regelmatig en dan met name in Amerika.
        Overigens is de rage al een tijd behoorlijk over, tegenwoordig is HGH de populaire keus bij de 'elite' en dan voor zowel mannen als vrouwen. Denk ook dat Ahmet daarmee in de war is, HCG is zo duur niet.

Comment

@shannasse, jah dan zal dat het wel zijn want ik zat ff te googlen naar wat het toch eigenlijk was en toen zag ik opeens een kuur van ong 8 weken ofso rond de 400 euro
          Ik ben niet geboren om klein te zijn

Comment

Vroeger (20 jaar terug) was het afslanken met HCG erg populair, want men viel er gigantisch vanaf.
            Ze vergaten er alleen bij te vertellen, dat je een laag calorie dieet moet volgen (1000 kcal p.d.)

Logisch dat je dan afvalt.

@Shannasse: Momenteel is rHGH populair i.v.m. anti-aging, bijkomend voordeel is dat het vet verbrand. Maar als je het alleen maar gaat gebruiken voor vet te verbranden, zijn er goedkopere methoden.

Groet.

Comment

Uiteraard, maar dat kan de 'elite' over het algemeen weinig schelen hè. Die hebben geld zat en lopen allemaal braaf achter de nieuwe rages op het gebied van afvallen, anti-aging en gezondheid aan.
              Zie je vooral in Amerika erg veel maar steeds meer ook daarbuiten.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X