Hulp nodeeeug...

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hulp nodeeeug...

ello allemaal

eerst ff voorstellen... ben 24jarige belg, woon sindskort samen met madam én der is ne fitness over de deur... stap dus binnen wanneer ik maar wil das makkelijk...
    k ben nu een maandje aant trainen, begint silaan wel los te lopen, meer kracht enzo maar ik let nog helemaal niet op mn voeding...
    k heb horen zeggen dat voeding het allerbelangrijkste is dus kom ik maar eens wa raad vragen.
    Wilt dit zeggen dat ik vanaf nu geen frieten meer mag?? want pff

k heb juist men BodyFat gemeten met 74kg en 1.75cm zou ik zo'n 20.9% vet hebben... 5kg te veel vind ik zelf
    mijn dagelijkse behoefte energie zou +- 2548Kcl zijn.
    dagelijkse eiwitten 129 gr
    vetten 57 gr
    koolhydraten 381 gr

maar waarop moet ik letten? wat moet ik vanaf nu gaan laten en wat moet ik juist beginnen eten? hoeveel maaltijden per dag? heeft er misschien iemand een begineetschemaatje?

k heb mij ook creatine aangeschaft, ongeveer kleine 2 weken mee bezig, maar aangezien ik 5 kilo kwijt wil kan ik die best ff laten staan zeker?

Hope you can help me

Greetz

voorstellen moet op het "voorsteltopic".
    Vet%:veel cardio en weinig frieten voor de boeg kerel.
    Wat uw voedingsbehoefte betreft;waar heb jij dat uitgerekend?
    Kan best beginnen met het forum es af te speuren op zoek naar voedingsschema's,het staat er vol van!
    Last edited by Aphasia; 05-02-2007, 20:57.
    getting back in shape...

Comment

Voedingsbehoefte.nl :: Behoefte berekenen, Informatie over fitness, voedingsschema's :: Reken het hier uit ::

lol sticky bij dagelijkse voeding

k heb wel een aantal schemas gevonden maar ni echt iets da op mn lijf geschreven is...
      waar kan ik terugvinden wat goed is en wat slecht?

bv wa veel eiwit bevat enzo?

grtz

Comment

stel je voor in het juiste topic kerel

en lees de sectie voeding door
        kijk wat je mede BBrs eten en trek en een conclusie uit
        kopieer een schema pas hem naar jou wensen aan en klaar
        Who's the Chef

Comment

owla... sorry he :s

Comment

Zie waarschuwing, voorstellen idd graag even doen volgens de regels.

Die staan zoals in de pm staat onder het kopje 'Lees dit eerst!', als je daar toch bent kun je gelijk het topic over voeding en schema's lezen daar vind je bijna alle antwoorden op je vragen.
            Succes!

Comment

wat doen jullie zoal op je pasta? en rijst... brood...
              thx

Comment

op de pasta tomatensaus met ham. en brood: honing,hagelslag,kaas,ham. rijst: pakjes van conimex.
                VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

hey hey

mijn doel is om +- 5,6 kg vet kwijt te geraken... hoe pak ik dit het beste aan?

momenteel ziet mijn voedingsschema er als volgt uit...

7u 250gr kwark, 2bruine boterhammen met kip/kalkoen/vis, halve liter melk

9u sultanakoekskes

12u 6 boterhammen met kip/kalkoen/vis, soep OF pasta

15u fruit

18u aardappelen/rijst/pasta met vlees of vis en groenten

20u training

22u 250 gr kwark

is het verstanding van eiwitshakes te nemen als ik vet wil verbranden?
                  hetzelfde voor creatine daar wacht ik best ook nog mee zeker?

kwa training doe ik eigenlijk altijd full body is het belangrijk dat ik mijn spiergroepen al afzonderlijk train? ben nog maar een goei maandje bezig...

grtz

Comment

Fullbody is perfect de eerste tijd want in het begin gain je toch al snel. Met creatine moet je idd nog een jaar of langer wachten nou heeft het niet zo gek veel effect. Je raakt er ook vochtig van dus je komt ook vocht aan maar sommige mensen die vallen er wel wat mee af. Eiwitshakes zijn prima als je af wilt vallen maar probeer je eiwitten uit normaal voedsel te halen joh. En drink meer water ! 2 liter per dag minimaal ( zuiver water )
                    on the road to get huge

Comment

zou bij de maaltijden van 9 en 15uur een goede eiwitbron doen..
                      je kunt smorgens bij je ontbijt een eiwitshake nemen(beste is dan wheyeiwit) en dan die kwark om 9 uur nemen. en dus ok om 15 uur een goede eiwi/koolhydraatt voedsel nemen.
                      wat veel eiwitten bevat is vlees, kwark, vis en dat kun je aanvullen met eiwitshakes, maar ik denk dat je de meeste eiwitten wel uit je voedsel kan halen, maar ook wat hcmanneke zegt, drink ook genoeg water, je kan na elke maaltijd een halve liter water drinke en tijdens het trainen ook goed drinken..

fullbodyschema's zijn goed, zeker als je nog een beginner ben en pas een maandje traint..

grtz

Comment

Je moet de totalen van dit schema, even naast je behoefte leggen. En dan iets daaronder gaan zitten. Zo kan ik er niet veel over zeggen.

@ hcmenneke

Je komt geen vocht aan, je houd vocht vast. En dit maakt niet uit, want heeft niks temaken met je vetpercentage, en deze jonge wil het liefst 5,6 kg vet verliezen, of hij daar nou 200gram water bij vasthoud maakt niet echt uit. En dit verliest hij vanzelf weer.

Grtz
                        VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Originally posted by ThomasGuillaume View Post
                          hey hey

mijn doel is om +- 5,6 kg vet kwijt te geraken... hoe pak ik dit het beste aan?
                          In de eerste plaats door verzoeken van forumbeheer niet te negeren...
                          Topic bij deze gesloten, als je jezelf zoals gevraagd én duidelijk in regel 1 genoemd hebt voorgesteld in het onderdeel 'Even voorstellen' kan het topic weer terug open.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X