Zoals in mn voorstel-topic ook staat, ben ik een jongen van bijna 17, 1.85 groot en zon 78 kg. Ik wil graag meer massa creeren. (spiermassa) Ook is er een heel klein buikje, onderaan mijn buik.. (Plus klein zwembandje ) Ik wil dit dus weghebben. Kan dit alleen door veel buikspieroefeningen te doen en mn voeding aan te passen zonder dat het ten koste gaat van mijn spiermassaopbouw?
Nog een vraag! Welke dingen moet ik juist veel eten, en welke weinig? Ik heb gelezen dat veel eiwitten goed is voor je spiermassaopbouw. Is het eiwitpoeder wat je bij de drogist kan kopen hiervoor voldoende of moet ik een echt eiwitproduct kopen bij een internetwinkel?
Ook heb ik wat gelezen over lijnzaad. Wat is hier het nut van? En moet je dan gewoon lijnzaad hebben of gebroken lijnzaad?
Wat zijn bijvoorbeeld de tijden dat je het best kan eten? Is het slecht om vlak voor het slapen nog te eten?
Ik las net ook iets over dextrose, wat is hier het nut van?
Voor deze post even genoeg vragen, er volgt vast meer
Groeten!
Nog een vraag! Welke dingen moet ik juist veel eten, en welke weinig? Ik heb gelezen dat veel eiwitten goed is voor je spiermassaopbouw. Is het eiwitpoeder wat je bij de drogist kan kopen hiervoor voldoende of moet ik een echt eiwitproduct kopen bij een internetwinkel?
Ook heb ik wat gelezen over lijnzaad. Wat is hier het nut van? En moet je dan gewoon lijnzaad hebben of gebroken lijnzaad?
Wat zijn bijvoorbeeld de tijden dat je het best kan eten? Is het slecht om vlak voor het slapen nog te eten?
Ik las net ook iets over dextrose, wat is hier het nut van?
Voor deze post even genoeg vragen, er volgt vast meer
Groeten!
Comment