Hoi.Ik ben mariano.Ik weeg 57kg en ben 1m75 en ben 23 jaar.Ik had graag een goed voedingsschema gehad daar er op deze forum alleen schemas staan van ervaren personen die al 70 a 80kg zijn en waarmee ik de vetten enz.. niet kan vergelijken.Daarom wil ik weten wat IK nodig heb om vet ,massa en gewicht bij te komen eventueel ook met supplementen.Dank u wel
Voeding
Collapse
X
-
Pak gewoon zo`n bulk schema en begin daarmee.
Kijk hoe je erop reageert en ga dan aanpassen waar nodig.
Ook al weeg je minder je kunt er gerust zo een proberen zeker omdat je nu maar 2x per dag eet.
Greets...Growing is like sex you can never get enough...
Pain is temporary...pride is forever...
-
Oké, een serieuze vraag over voeding. Wellicht heb ik je eerste post in het voorstellen gedeelte dan toch verkeerd ingeschat...
Een serieus antwoord dan uiteraard!
Wat Curiosio zegt klopt helemaal, voeding hoeft niet veel te verschillen of je beginner of wat verder gevorderd bent.
Het is wel zo dat je dit niet ineens zal kunnen gaan doen, dat trek je gewoon niet. Een goede tip is om te beginnen met veel vaker eten. (Een keer of zeven per dag is een aardig begin)
Dit kunnen dan kleine hoeveelheden zijn maar wel volgens een heel strak tijdschema. Denk bijvoorbeeld aan een appel, een boterham of een paar crackers ofzo.
In het begin zul je af en toe een beetje tegen je zin in moeten gaan eten maar je lichaam went heel erg snel en gaat al vlot zelf om voeding vragen op die tijdstippen. Als dat gebeurt kun je de hoeveelheden gaan verhogen om je lichaam op die manier klaar te stomen voor het uiteindelijke doel: bulken dus!
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Shannasse @ Jun. 05 2003,19:57)]
(Wel een beetje triest dat zelfs jij m'n naam niet kunt spellen Curiosio... )
Greets...Growing is like sex you can never get enough...
Pain is temporary...pride is forever...
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
10 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...15 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-