Ontbijt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Guines View Post
    Ja klopt, maar er zitten zoveel andere goede dingen in Noten. Arginine, vitamine c, kalium, magnesium, ijzer etc etc.
    Sowieso!! Plantaardige producten zijn belangrijke leveranciers van vitamine en mineralen en mogen zeker ook niet ontbreken aan je dieet.
    Daarnaast zijn o.a. tarwe en rijst belangrijke koolhydraatbronnen.

gr

Comment

ik eet als ontbijt 1 boterham met een eitje en een klein beetje ketchup.
      Who's the Chef

Comment

Originally posted by been View Post
        ik eet als ontbijt 1 boterham met een eitje en een klein beetje ketchup.
        1? had van jou wel meer verwacht

Als ik een eitje eet neem ik er altijd 3 of meer als de grote pan afgewassen is

Comment

Ik eet 1 ei op brood (gekookt ei) kook er 10 tegelijk elke 4 dagen.
          Who's the Chef

Comment

Zoveel eieren op 1 dag, is dat wel verantwoord? Zelf neem ik er niet meer als 2 eitjes per dag, in verband met het stukje dat Harold ooit heeft neergezet.

Of hoeven jullie niet bang te zijn voor overmatig cholesterol door het vele sporten?

(Sorry, het gaat een beetje van het onderwerp af, maartoch.)

Comment

@pupil teacher
              Originally posted by been View Post
              Ik eet 1 ei op brood (gekookt ei) kook er 10 tegelijk elke 4 dagen.
              Dus dat wil niet zeggen dat hij er 10 per dag eet

gr

Comment

Nee dat weet ik, ik doelde eigenlijk op de uitspraak van FlyingDot. Hij eet er 3 of meer op een dag.

En Been eet er gemiddeld dus 2/3 per dag als ik het goed begrijp? 10 eieren verdeeld over 4 dagen neem ik aan?

Comment

Op die fiets!! ik had hem anders begrepen

gr

Comment

Als ik tijd heb eet ik altijd een bakje kwark met muesli, anders 2 boterhammen.
                    VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Originally posted by Pupil_Teacher View Post
                      Zoveel eieren op 1 dag, is dat wel verantwoord? Zelf neem ik er niet meer als 2 eitjes per dag, in verband met het stukje dat Harold ooit heeft neergezet.

Of hoeven jullie niet bang te zijn voor overmatig cholesterol door het vele sporten?

(Sorry, het gaat een beetje van het onderwerp af, maartoch.)
                      10 tegelijk elke 4 dagen dus 2 a 3 per dag klopt als een bus en soms wordt er ook nog wel is 1 of 2 gepikt door andere bewoners
                      Who's the Chef

Comment

Hahaha, ja precies, zo gaat het met de door mij gekochte producten ook vaak. Dat houd je niet tegen...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X