Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
bedankt allemaal best super zo een forum axor ik moet wel na 7 uur eten anders kom ik niet uit train van 5 tot Half 7 dan eerst me shake en dan pas eten !!he riki dit valt toch wel mee dit is ook om de twee uur eten het lijkt alleen zo uigestipelt omdat het staat opgescheven doe dat zelf maar eens toch nog een vraag heb de laaste shake eruit gedaan daar voor magere yoghurt met lijnzaad olie hoe laat moet je die nemen voor het slapen gaan hoor verschillende dingen greest erwin
hoi ik ben nou zo een 2 weken met dit cutting. dieet bezig misschien hebben jullie nog tips! weeg nu 98 kilo vetper.van 22%.
half 7 wei shake 300 gr.magere melk
7 uur 50 gr.brinta 1 eetlep. lijnzaad olie met water
9 uur 1 blikje tonijn
11 uur half bakje kwark (magere)
half 1 vier boterham met kipfile of rookvlees (4 plakjes)
half 3 half bakje kwark (magere)
5 uur trainen
na het trainen 2 tablet dex?
half uur daar na wei shake meet 300 gr.magere melk
ongeveer half 8 avond eten rijst of aardappels groente
150 gr.kipfile
voor het slapen gaan 1 eetlepel lijnzaad olie en een
proteiene shake met water .
graag jullie advies vooral voor avond"'s en na het
trainen alvast bedankt groetjes erwin :
hoi erwin ik zou hem zo doen!
half 7
whey 150ml m melk-150ml water
zo smaakt ie toch nog een beetje en scheelt helft in kh
moch je een half uurtje tijd hebben voor cardio!doen is echt super voor de verbranding.daarna 50gr havermout 100ml m melk 120ml water,eetlepel lzo
10 uur
2x donker volkorn brood
100gr kipfilet of rookvlees
2x ei eiwit
ziet er ook goed uit doe alleen cardio na het trainen 45 min misschien over een paar weken ochtends cardio en je zegt 300 gr eiwit is dat niet een beetje veel is toch 2gr. per kilo greets
Citaat[/b] ]magere yoghurt met lijnzaad olie hoe laat moet je die nemen voor het slapen gaan hoor verschillende dingen
Het is vaak NIET verstandig om lijnzaad olie te nemen vlak voor dat je gaat slapen omdat je je lichaam kan activeren dus het zou evt je nachtrust kunnen verstoren of je kan moeilijk in slaap komen.
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment