Mijn voedingschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mijn voedingschema

Mijn voorstel topic met wat meer info over mezelf:
    http://forum.bodynet.nl/even-voorste...orstellen.html

Ik wil weer gaan beginnen om massa te kweken en er goed proberen uit te zien. Ik heb volgens de calculator 23.9% vetpercentage waar ik eigenlijk een vraagteken bij wil zetten, maar heb het 2x gecontroleerd. Ik ben namelijk best mager en kan wel wat hebben dacht ik zelf.

Ik heb de laatste 24uur een schema op proberen te zetten wat best nog moeilijk is. Ik heb hier wat vragen over:

1 ) Voedingstof in grammen kom ik niet uit. Wie kan mij een schop in de juiste richting geven?
    2 ) Advies over de schema zover ( hij is nog lang niet af )
    3 ) Het schema die op voedingsbehoefte staat klopt niet. Als ik de K. Hydraten van de voedingstof in KCal uitreken kom ik op 2544 terwijl er 1920 staat. Doe ik iets fout?
    4 ) Ik kan de inhoud van een Whey Shake niet vinden per glas. Dit wil ik uiteraad graag invullen in mijn schema.
    5 ) Ik kom veel eiwit en vetten tekort op mijn schema?

Ik mis vast nog wat, maar dat vraag ik nog wel

Hier mijn schema zover:

hallo,

als je nog onzeker bent over je vetpercentage dan zou ik dat laten controleren bij je fitnissinstructeur, die meet dit op met een huidplooimeter en deze metingen zijn het nauwkeurigst.

En als het goed is staat de precieze inhoud van je shake op de pot of op een label die ze er af en toe zelf ook nog wel eens op plakken.
    Vaak is het per scoop rond de 25/30gr eiwitten.
    Mocht je het zeker willen weten kan je ook altijd nog op de site kijken van het merk van het product dat je gebruikt.

succes
    Train With The Will To Die

Comment

Hier best nog eens uw kopke over breken.

http://forum.bodynet.nl/lees-eerst/2...-schema-s.html

Wil je weten hoeveel proteine uw shake bevat,lees dan de verpakking.
      Is meestal 21-23gr/scoop.
      getting back in shape...

Comment

Originally posted by SolBadGuy View Post
        hallo,

als je nog onzeker bent over je vetpercentage dan zou ik dat laten controleren bij je fitnissinstructeur, die meet dit op met een huidplooimeter en deze metingen zijn het nauwkeurigst.

En als het goed is staat de precieze inhoud van je shake op de pot of op een label die ze er af en toe zelf ook nog wel eens op plakken.
        Vaak is het per scoop rond de 25/30gr eiwitten.
        Mocht je het zeker willen weten kan je ook altijd nog op de site kijken van het merk van het product dat je gebruikt.

succes
        bij mij op de pot staat 20 gram per maatschepje. Maar het zijn er maar 14 a 15 gram. Dus dat klopt ook niet altijd.

Comment

hallo misterfit,
          hoe ben je daar dan achtergekomen dat wat op de pot staat niet klopt? want dan wil ik dat ook ff checken

Comment

Lijkt me niet zo moeilijk, een weegschaaltje kost maar 10 a 15 euro en je weet precies, hoeveel je van wat eet.

Comment

Originally posted by Misterfit View Post
              Lijkt me niet zo moeilijk, een weegschaaltje kost maar 10 a 15 euro en je weet precies, hoeveel je van wat eet.
              Oow zo, ja weegschaaltje heb je, maar ik ga er meestal vannuit dat wat erop staat klopt. Ik ga het gelijk checken!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X