Kwark.....

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Is die zo smerig dan?????

Grtn.

Comment

Ik denk dat ik gewoon te verwend ben met mijn vanille kwark etc.

Dit is echt zo zuur als de neten

Comment

Melkan Franse magere naturel
        die dikke prut van de aldi vind ik niet te vreten
        tenzij je het gaat mengen met magere melk

Comment

Ik ben wel te spreken over die Biogarde kwark van de ah

Comment

ik heb meestal van die zooi met muesli erop :P maar weet eigenlijk niet cker of dat nou kwark of yoghurt was..

Comment

LOL!
              Hij is indd niet te vreten die magere kwark...MAAR wie mooi wil zijn moet er wat voor over hebben.

Je kan er ook roosvicee doorheen doen voor een beetje smaak eraan te krijgen.

Ikzelf heb ook een tijdje lekkere kwark op (wel meer vet en minder eiwit, heb je dus veel minder aan)

Wat ik nu doe is de lekkere kwark mengen met de magere koningskwark, zodat ik er weer aan wen om de vieze kwark te eten
              Sponsored by:
              Inshapesupplements

Comment

Originally posted by Tjaaaa View Post
                Ik ben wel te spreken over die Biogarde kwark van de ah
                Die vind ik ook erg lekker en vandaar dat ik die ook altijd eet. De magere kwark van melkan vind ik ook lekker en die van de aldi vind ik ook prima.

Die van konings vind ik persoonlijk minder (is geloof ik ook aangevuld met yoghurt). De franse kwarken vind ik persoonlijk niet zo lekker. Verder moet je het spul ook een beetje leren eten. Vroeger vond ik er weinig aan en nu vind ik het erg lekker .

Comment

Originally posted by corina View Post
                  Koningskwark is indd de meest gegeten kwark door BB-ers
                  er zit in: per 100 g
                  65 kcal, 9,5g eiwit en 0,2 g vet.

Is nog een stuk goedkoper ook dan die andere kwark.

Dat je lichaam maar 30 gram per zoveel tijd kan verwerken is allang achterhaad.
                  Ik zal kijken of ik het stuk nog op AR kan vinden
                  Er is zelfs nog een betere - Magere kwark van Melkan (mild)
                  48 Kcal, 9,5 gr eiwit, 2,5 Kh en 0,1g vet
                  Smaakt nog goed ook!

Comment

Ik heb meestal de biogarde yoghurt naturel van de Aldi, die kwark in die vierkante bakjes is zo droog dat je daar een half pak melk bij doen voordat je die door je keel krijgt. En hoe denken jullie over die vruchtenkwark van de Aldi ? 5 gram/100 gram proteine, ik weet zo niet hoeveel KH. Hoezo zijn veel suikers dan slecht in je kwark/yoghurt?

Jerry

Comment

Originally posted by PureChemical View Post
                      Ik heb meestal de biogarde yoghurt naturel van de Aldi, die kwark in die vierkante bakjes is zo droog dat je daar een half pak melk bij doen voordat je die door je keel krijgt. En hoe denken jullie over die vruchtenkwark van de Aldi ? 5 gram/100 gram proteine, ik weet zo niet hoeveel KH. Hoezo zijn veel suikers dan slecht in je kwark/yoghurt?

Jerry
                      probeer eens die van melkan bij de spar of golf lekker en makkelijk weg te krijgen
                      0.1 gr vet
                      10 gr eiwit
                      2 gr kh's

Comment

Originally posted by PureChemical View Post

Jerry

Dat is niks! De aldi heeft geloof ik ook kwark in een rond kuipje, die is wel te eten . Die van melkan en van de AH is trouwens wel weer een stuk duurder dan die van konings.

Comment

niet te vreten, die magere kwark .. ging zowat bijna over me nek

Comment

Magere kwark is geweldig lekker indien je het met iets juists mengt. Er staan zooooo ongelofelijk veel tips over kwark op dit forum, echt abnormaal. Toch blijven die topics telkens komen.

Ik zal binnekort een artikel over kwark schrijven, aangezien ik er al tig kilo's van op heb. BTW, ik kots ook van magere kwark naturel.

Voor nu, probeer:

Kwark met vruchtjes
                            Kwark met suiker of honing
                            Kwark met siroop
                            Kwark met komkommer, zout en knoflook

En doe er ten alle tijden water bij zodat het wat dunner word.

David.
                            VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Ok vrijdag dus een magere kwark op....niet te vreten man!!!!!

Gtrn.

Comment

zoetstof erbij knalle, anders krijg ik (en vrijwel niemand) het degelijk weg.

1 freak in mn gym zweert darentegen bij pure kwark, na een weekje begin je het zelfs lekker te vinden.

Ik krijg geen 5 lepels puur binnen.
                                Last edited by Genjuro; 01-07-2007, 14:37.
                                the one and only tabata overlord

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X