is dit genoeg?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• is dit genoeg?

hoi!
    Ik wil dus afvallen, en daarbij heb ik dit schema, is dit een beetje goed?
    Ik wil 's ochtends voor me ontbijt gaan hardlopen voor een half uurtje, en 's avonds heb ik meestal ook training.

7.30 - ontbijt:
    1 snee volkorenbrood
    met appelstroop
    1 pakje soja melk
    1 kopje thee zonder suiker

10.30 – tussendoor:
    1 pakje sultana's

12.30 – lunch:
    2 x snee volkorenbrood met 1x jam 1x humus
    1 pakje soja melk
    1 kopje thee zonder suiker

15:00 – tussendoor:
    2 kopjes thee zonder suiker
    1 stuk fruit (appel)

18.00 – warme maaltijd:
    1 aardappel
    3 opscheplepels groente
    100 gram vleesvervanging

20.00 – tussendoor (na het trainen dus):
    drinken
    1 stuk fruit (appel)

lijkt mij een beetje magertjes , je kan beter de voedingswaardes erbij zetten.. en je moet gewoon zorgen dat je 500 kcal dan onder je dag. behoefte zit

Comment

ik vind het idd ook erg weinig.

Comment

Misschien dat je met je ontbijt wat meer kan eten. 2 of 3 sneetjes brood. Als beleg kan je magere kaas nemen en geen boter. En je eet 2 keer een appel. Dat zou je kunnen varieren met kiwi of komkommer of een andere fruit.

Eigenlijk denk ik dat je eet schema beter/gezonder kan. Je zou als ieder ander mens moeten eten en 5 keer in de week cardio training moeten doen nadat je met de intructeur in de gym heb gesproken. Het kost tijd en inspanning om je doel te bereiken en dit moet je elke dag investeren in de vorm van trainen en eten (en slapen).

Ik hoop dat iemand anders van deze forum je een duidelijkere advies kan geven. In elk geval succes en volhouden!!

Comment

Het is niet te zeggen of dit een goed schema voor jou is, ik zou willen dat je DEZE LINK even volgt, daar vind je de basis die eigenlijk iedereen moet kennen.

Zodra je dat kent, kun je ons van de juiste informatie voorzien, om jou schema te beoordelen.

David.
          VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X