Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik eet ook dagelijk 1 a 2 eetlepels lijnzaadolie.....enne vind dat Cur wel zeurt als een mietje hoor!!! Die spuit zet ie zo in zijn reet en dan zeuren over een hapje lijnzaadolie
PS: Cur, als er staat 2 eetlepels lijnzaadolie per dag dan alleen opeten wat er op je lepel ligt en niet de lepel zelf..want dan kan ik me voorstellen dat het zwaar op de maag ligt...of neem dan vorken kan je ook gewoon veilig bij Bruce en Jack op de sportschool trainen
Loesje:"Sex is goed voor je buikspieren en leuker dan fitness"
de uitleg van Ax is top , klopt helemaal lees er zelf ook veel over en uit eigen ervaring klopt dit helemaal.
Ook ik zit te cutten en als blijkt dat ik geen pfeiffer heb, dan denk ik dat mijn grootste oorzaak van mij klachten zou kunnen zijn dat ik iets te snel ben gezakt met mijn koolhydraten...je zal ook merken dat als je cut dat je kracht snel terugvalt..dat komt omdat de 1e energie bron die wordt aangesproken...glycogeen snel weg is..
Daarom heel belangrijk met het cutten vooral na de training de koolhydraat inname te verhogen omdat dat het enige moment op de dag is dat je ze kan gebruiken in de cut fase..
Je spiercellen staan open en dan is het moment om je insuline spiegel te verhogen..de energie wordt dan vnl de spieren ingepompt ipv opgeslagen als vet, zoals op de rest van de dag..
Marc
Loesje:"Sex is goed voor je buikspieren en leuker dan fitness"
Citaat[/b] ]Ik eet ook dagelijk 1 a 2 eetlepels lijnzaadolie.....enne vind dat Cur wel zeurt als een mietje hoor!!! Die spuit zet ie zo in zijn reet en dan zeuren over een hapje lijnzaadolie
Nog even een aanvulling op de lijnzaad olie. Het blijkt als je lijnzaad olie gebruikt dat het heel verstandig is om verhoogde vitamine E te slikken dit ivm 'oxydatie' Ik ben hier nog niet helemaal uit maar omdat dat toch "belangrijke" info is zal ik het direct plaatsen zodra ik er meer van weet.
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Comment