Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
vet zorgt er ook voor dat je test level hoog blijft!!!
en zorgt ook voor een goede transport van mineralen
curiosio probeer je lzo eens weg te spoelen met een half thee kopje melk,gewoon even roeren en in 1 slok weg met die handel melk, neutraliseert de smaak.
je gooit het nu door je shake,ik denk dat wel weet waarvoor je een shake drinkt..om snel je eiwit behoefte aan te vullen de lzo vertraagt juist de opnamen van eiwiten deze dan ook het best voor de training te nemen met een stuk kip en wat complexe kh en voor het slapen gaan met een stuk vis of kip
met vezelige complexe kh
je zit nu op 115gr vet wat best veel is 115x9kalc is al gauw even over de 1000kalc ik zou deze toch wel halveren inclusief de lzo,waar trek je zoveel vet uit en zijn ze wel meerv/onverzadigd?
Gelezen op een ander forum en het klinkt misschien gek maar het werkt voor mij ook, gewoon mengen met de inhoud van een blikje tonijn. Smaakt niet eens zo slecht alhoewel beiden apart nou niet bepaald m'n favoriete smaak zijn.
tonijn met lijnzaadolie(kheb het ook gekocht neit eens duur!
is niet eens vies. De zout op de patat , bedankt voor de tip nu heb ik niet dezelfde (vieze) ervaring als velen hier
Prima voedingsschema!
Kwestie van gewoon worden die lijzaad. Heb je al eens olijfolie geprobeerd, daar walg ik persoonlijk van, vind de lijzaad REUZE meevallen.
Heb van Shanasse onlangs weer 4 flesjes gekregen dus ik kan er weer ff tegenaan.
Samen met tonojn is het inderdaad goed te doen maar doe er nog steeds wat zilveruitjes bij
ik gooi het gewoon in een glas magere melk proef je der niks van in een shake is het ook lekker maar die drink ik liever niet word je te vetterig van haal die eiwitten liever uit voeding
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Comment