vraag over eten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• vraag over eten

hoi,

ik ben nu druk bezig met trainen.
    doe nu kracht training 3x per week.
    maar ik eet niet veel omdat ik niet dik wil worden wand ik wil ook afslanken.
    maar jah dat gaat niet samen.
    dus ik doe eerst spier op bouw.
    maar je moet veel eten wil je goed bouwen.

maar wat ik ik tussen door eten.
    dus bijv. om 3 uur.

ik weet dat je 6 maaltijden moet eten en doe ik ook wel maar ik kom nooit op het aantal kcal.
    ik wil ook niet vet eten wand dan kom ik aan.
    wie kan me helpen.
    fruit eten of zoo tussen door.

greetzzz.
    one goal: power and mass

bepaal eerst je dagelijkse behoefte aan calorieeen met het rekenschema wat je op deze site kunt vinden. Eet er vervolgens naar maar laat de simpele suikers en de verzadigde vetten uit je dieet!
    Geniet, en drink met maten!

Comment

Als je voeding perfect is voor massa kom je ook vet aan dat is onvermijdelijk je kan het alleen tot het minimum beperken.
      Who's the Chef

Comment

Je bent 1.92 lang en je weegt 72 kilo.
        Je hebt eerder ondergewicht dan overgewicht.

Stuur mij je e-mail adres en je ontvangt van mij een vrijblijvend voedingsschema.

M.v.g.
        Mister BodyFood

Comment

Originally posted by Body-Food View Post
          Je bent 1.92 lang en je weegt 72 kilo.
          Je hebt eerder ondergewicht dan overgewicht.

Stuur mij je e-mail adres en je ontvangt van mij een vrijblijvend voedingsschema.

M.v.g.
          Mister BodyFood
          Waarom niet hier op het forum?
          Kunnen we ook nog eens wat leren
          een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Om af te slanken moet je juist meer eten. En dan niet meer zakken chips, maar meer Kcal met de juiste voedingsaspecten er in verwerkt. Het is dus niet alleen meer eten als je wilt groeien in spiermassa, maar in slinken vet massa. Als je minder gaat eten vertraagd je stofwisseling en verbrand je helemaal weinig op een gegeven moment en dan pas ga je flink vet opbouwen.

Als het klopt dat je 1m92 bent en maar 72 kg weegt kan je nog makkelijk wat kg's er bij hebben. Kijk hoeveel Kcal jij op een dag nodig heb om op gewicht te blijven. ga er 200 onder zitten als je wilt afvallen en ga er 300-400 bovenzitten als je wilt groeien.

Het meest gangbare is het merendeels aan koolhydraten te eten, 30% ofzo eiwitten en 15-20% vetten. Zelf draai ik de eiwitten en koolhydraten liever om. 50% eiwitten, 35% KH en 15% nodige vetten.

Misschien als je even specifiek laat weten wat je nu eet en op welke tijdstippen, wat je precies qua krachtsport doet en wat je huidige gewicht/vet%/lengte is kunnen mensen specifieker advies geven.

Comment

elk pondje gaat door het mondje
              een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X