voeding

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• voeding

hey iedereen ik ben nu een weekje bezig met trainen . ik let niet echt op mijn voeding vind ik nog te moelijk op mijn leeftijd :x . maar ik zoek gewoon wat nuttige tips i.v.m. voeding ... gwn van die kleine dingen zou ik shakes moete pakken etc ? ( 1 van men vriende vertelde me iets over creatine is het nog te vroeg voor mij om zulke dingen te pakken ? )

mss wat nutige info
    ben 16 jaar

weeg zoon 65 kg

ben 1m 77 groot

bedankt bij voorbaat

Ja het is nog veel te vroeg voor creatine. Probeer eerst maar een jaar te trainen en zodra je dan een plateau raakt kun je gaan kijken voor creatine. Nu groei je nog hard genoeg zonder. Ik zou eerst proberen je gewone voeding op orde te krijgen en dan pas shakes, shakes zijn een aanvulling, geen vervanging.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Train hard en vreet veel. Laat de junkfood links staan en eet alleen de verstandige dingen...maar wel veel. Kijk dan over een maandje maar eens wat je stats zijn en ga dan aanpassingen maken! Succes!
      Geniet, en drink met maten!

Comment

Verrijk je zelf hier op het forum.
        Er staat zat info in de topic's die er al zijn.
        Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X