hallo ik heb niet zo goede eet schema om te groeien wie kan mij een goede eetschema geven.waar ik tog een beetje bij groei en bij afval want wil droger worden heb nu beetje een bierbuik zal maar zegge haha,is het haalbaar om voor de zomer die nog weg te hebben?
eetschema
Collapse
X
-
Originally posted by lange073 View Posthallo ik heb niet zo goede eet schema om te groeien wie kan mij een goede eetschema geven.waar ik tog een beetje bij groei en bij afval want wil droger worden heb nu beetje een bierbuik zal maar zegge haha,is het haalbaar om voor de zomer die nog weg te hebben?
En zou je asjeblieft niet weer met hetzelfde gezeur aan willen kloppen bij ons? We hebben het hier al over gehad in de vorige topic die jij gestart hebt!!
We weten nou wel dat je niet groeit op je huidige "schema"..maar ik zeg je dit: je bent lui, koppig en je wacht op wondermiddelen die niet bestaan!
Lees de adviezen die we je al gegeven hebben nog maar es door en doe er dan verdorie ook es wat mee! Hier laat ik het bij.Last edited by de sterkste ophaler; 29-11-2007, 18:54.Geniet, en drink met maten!
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostAlles is haalbaar lange, als je de discipline maar hebt.
En zou je asjeblieft niet weer met hetzelfde gezeur aan willen kloppen bij ons? We hebben het hier al over gehad in de vorige topic die jij gestart hebt!!
We weten nou wel dat je niet groeit op je huidige "schema"..maar ik zeg je dit: je bent lui, koppig en je wacht op wondermiddelen die niet bestaan!
Lees de adviezen die we je al gegeven hebben nog maar es door en doe er dan verdorie ook es wat mee! Hier laat ik het bij."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Vragen om kant en klare schema's wordt ook niet echt opprijs gesteld.
Daar leer je zelf helemaal nix van als je je verdiept in de materie zal je meer resultaat boeken.
Lees in de sectie voeding en je leert er een heleboel.Who's the Chef
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...2 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
4 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
6 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...6 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-