cutschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Spectral View Post
    ik eet bij rijst maar een heel klein stukje vlees, en zeker ook geen hele grote hoeveelheid groenten.

Ik heb nog nooit echt effectief een kilo rijst proberen binnen te werken maar ik weet wel zeker dat ik 500gr met gemak wegsteek
    Een kilo is het dubbele he. Betwijfel het echt.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Neenee, die (200Gr) rijst wordt gewogen na gekookt te zijn. heeft er iemand een alternatief voor dat avondmaal ( rijst-kip-groenten) ?
      Words can be broken, so can bones...

Comment

Originally posted by jim666 View Post
        Neenee, die (200Gr) rijst wordt gewogen na gekookt te zijn. heeft er iemand een alternatief voor dat avondmaal ( rijst-kip-groenten) ?
        Yep,

Volkerenpasta met een tomatensaus en veel groente met wat gerulde tartaar!! Nog een lekkere salade erbij met een mager yogurt knoflook dressing.

Eet smakelijk!!!!!
        Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Originally posted by fitnessfreak View Post
          Yep,

Volkerenpasta met een tomatensaus en veel groente met wat gerulde tartaar!! Nog een lekkere salade erbij met een mager yogurt knoflook dressing.

Eet smakelijk!!!!!
          haha nice. Hij schudt er even eentje uit zn mouw.
          Becoming a human juggernaut!!!

Comment

Originally posted by Spectral View Post
            ik eet bij rijst maar een heel klein stukje vlees, en zeker ook geen hele grote hoeveelheid groenten.

Ik heb nog nooit echt effectief een kilo rijst proberen binnen te werken maar ik weet wel zeker dat ik 500gr met gemak wegsteek
            Ik zouzeggen probeer het dit weekend en laat ons de resultaten weten

Comment

mnee bedankt, niet echt bevorderlijk voor mn cut denk ik .

Comment

By the way, hoe zit het met fruit en groenten ( als snack bvb) in m'n cutschema? Staat daar ook een algemene beperking op, helemaal niet of ligt dat net iets ingewikkelder?

Comment

Groente niet fruit wel!!

Groenten kcal neem ik niet mee in mijn cut schema, Kcal van fruit wel!
                  Omdat in fruit nog wel eens de nodige kcal kunnen zitten bijvoorbeeld in bananen en met groente is dat niet zo!!

grtz.

Comment

Dat is genoteerd !!!

Comment

Sterker nog...een overgroot deel van de calorieeen die je uit groenten haalt moet ook weer door het lichaam gebruikt worden om diezelfde groenten te helpen verteren! Het zal je dus helpen droger te worden! Fruit daarentegen levert snelle energie en helpt dus niet echt om droger te worden.
                      Geniet, en drink met maten!

Comment

na 14 dagen...

Pfff, nu al 14 dagen toch wel strikt m'n schema gevolgd, incl cardio en KT, zelfs de rijst teruggeschroefd naar 150Gr, maar heb wel 1 smokkeldag, waar ik dan ook van geniet. Maar ik zie totaal geen verschil, lijk zelfs meer vet zichtbaar te worden?????? Gaat hier iets fout of vanaf wanneer kan er verschil merkbaar zijn?

Comment

Originally posted by jim666 View Post
                          Pfff, nu al 14 dagen toch wel strikt m'n schema gevolgd, incl cardio en KT, zelfs de rijst teruggeschroefd naar 150Gr, maar heb wel 1 smokkeldag, waar ik dan ook van geniet. Maar ik zie totaal geen verschil, lijk zelfs meer vet zichtbaar te worden?????? Gaat hier iets fout of vanaf wanneer kan er verschil merkbaar zijn?
                          Het verschil moet je ook niet dagelijks in de spiegel bekijken.

Je moet je BF, lichaamsgewicht, lichaamsmaten meten vooraf en dit na een maand ofzo weer eens doen. Dan zal het verschil je wel duidelijk worden.
                          Becoming a human juggernaut!!!

Comment

Maak je niet druk kerel!! Ik ga nu ook me 3e week in de cut en heb uiteraart ook nog geen results... Al let ik daar ook niet iedere week op!! Ik kijk gewoon na een week of 5 pas... Merk al wel dat ik niet zo'n opgeblazen gevoel heb me broeken gaan wat makelijker dicht enz. Gewoon door knallen!! Resultaten komen van zelf!!

Comment

na 14 dagen...

Tja, het zal wel liggen aan het enorme geduld dat ik heb, 14 dagen is inderdaad niet echt lang... niet getreurd, blijven gaan, dat is zeker!!

Comment

Ik ben nu ook zo'n week of 3 bezig met cutten, maar ik voer het vrij langzaam op om mijn lichaam niet in de overlevingsmodus te dwingen. Iedere week schroef ik mijn kcal en mijn koolhydraten ie**************** terug en voer ik mijn cardio op. Mijn gewichttraining blijft even zwaar als altijd. Het zal een maandje of 2 duren voordat je pas echt resultaat in de spiegel zit. Ik merk wel nu de eerste maand er bijna opzit dat ik mijn broeken makkelijker dicht krijg, dat ik meer energie heb en dat mijn gezicht harder begint te worden (kaaklijn wordt scherper/jukbeenderen komen door).

Gewoon geduld hebben!
                                Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X