nieuw cutschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• nieuw cutschema

Heb een nieuw cutschema opgesteld, iets overzichtelijker en een paar kleine wijzigingen. Heb gekozen voor 40/40/20 om te cutten, is dit goed?

kom overal aan de vooropgestelde kcalorieen per categorie, klein beetje overschot overal. Maar mn uiteindelijke kcal zitten dan ook iets boven het vooropgestelde getal. Maar hierop moet ik wel vermageren denk ik zo.

Enige aanpassingen die ik nog zou kunnen doen? Heb 's morgens geopteerd voor 1.5 lepeltje lijnzaadolie (ivm de goede vetten), is dit even goed als visoliecapsules te slikken? Als ik dan maandag ook nog een broodje zalm eet, moet ik dan 1 lepeltje ipv 1.5 lepeltje nemen? of mag dit zonder gevolgen??
    Attached Files

Wat is je dagelijkse behoefte dan? Ik vind dit wel heel weinig!!
    En ik mis fruit!

grtz.
    Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

echt exact weet ik mn voedingsbehoefte niet, maar zou ergens rond de 2400kcal moeten liggen.

En bij die 1800kcal komt sowieso nog wat extra bij bij het avondeten omdat mn ouders met boter/olie vlees bakken, en soms kwa groente iets klaarmaken waar halfvolle melk in verwerkt zit

Comment

Vind het best een aardig schema. Zou alleen liever die eiwitten wat meer balanceren, 1000 60 gr kipfilet en 1230 ook en dan bijvoorbeeld 120gr tonijn om 1500 ipv 155gr.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

120gr tonijn is nogal lastig aangezien ik die hier op het werk moet opeten om 15:00 en als ik dan de volgende keer (tonijn droogt op in ijskast en is zo lekker niet meer ook niet) moet gaan beginnen goochelen met eerst de overschot op te eten en dan weer een nieuwe doos open te doen etc...

EDIT: wat ik eventueel wel kan doen is die doos tonijn 's middag's al opendoen en er een beetje uit eten bij het middagmaal en dan nog een uurtje of 2 laten staan om voort op te eten. Zou dit ook een goede oplossing zijn? of is het niet goed om 2 verschillende soorten eiwitten te combineren

Comment

Originally posted by Spectral View Post
            120gr tonijn is nogal lastig aangezien ik die hier op het werk moet opeten om 15:00 en als ik dan de volgende keer (tonijn droogt op in ijskast en is zo lekker niet meer ook niet) moet gaan beginnen goochelen met eerst de overschot op te eten en dan weer een nieuwe doos open te doen etc...

EDIT: wat ik eventueel wel kan doen is die doos tonijn 's middag's al opendoen en er een beetje uit eten bij het middagmaal en dan nog een uurtje of 2 laten staan om voort op te eten. Zou dit ook een goede oplossing zijn? of is het niet goed om 2 verschillende soorten eiwitten te combineren
            Ooit van Tupperware bakjes gehoord? Daar kun je alles luchtdicht in verpakken.
            Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
              Ooit van Tupperware bakjes gehoord? Daar kun je alles luchtdicht in verpakken.
              ja das heel handig maar dan heb ik hier op het werk ook nog altijd geen weegschaal ter beschikking

Comment

Is geen probleem hoor. Wellicht vullen ze elkaar nog wel aan ook qua aminozuren (maar daar zou ik zo geen uitspraken over durven doen).
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

owja, ik veronderstel op de dagen dat ik geen training doe, dat ik dan ergens anders op de dag 200kcal bij moet pleuren?? (ivm geen dextrose en whey)

aangezien ik anders maar aan een 1600kcal kom en mn lichaam misschien de neiging heeft om naar overlevingsmodus te gaan?

Comment

ja das heel handig maar dan heb ik hier op het werk ook nog altijd geen weegschaal ter beschikking
                    Maar jongen toch...afwegen doen we thuis! Dan verdeel je alles in bakjes en plak je overal stickertjes op met de juiste voedingswaarde en de hvh grammen. Dat heet vooruit plannen

Comment

owja, ik veronderstel op de dagen dat ik geen training doe, dat ik dan ergens anders op de dag 200kcal bij moet pleuren?? (ivm geen dextrose en whey)

aangezien ik anders maar aan een 1600kcal kom en mn lichaam misschien de neiging heeft om naar overlevingsmodus te gaan?
                      De overlevingsmodus duurt wel even hoor. Dan hebben we het echt over crashdieeten.
                      Maar inderdaad, die 200kcal kun je dan het beste nog ergens toevoegen.

sigpic

Comment

Maar jongen toch...afwegen doen we thuis! Dan verdeel je alles in bakjes en plak je overal stickertjes op met de juiste voedingswaarde en de hvh grammen. Dat heet vooruit plannen
                        Ze jij op al je bakjes de voedingswaarde?

Comment

Originally posted by quibus View Post
                          Ze jij op al je bakjes de voedingswaarde?
                          In de tijd dat ik nog erg serieus voor droog staan ging: JA!
                          Ik stond daardoor op een procentje of 8. Nu ik het allemaal niet meer "codeer" en wat meer gok sta ik gemiddeld tussen de 14 en de 20%.

Comment

In de tijd dat ik nog erg serieus voor droog staan ging: JA!
                            Ik stond daardoor op een procentje of 8. Nu ik het allemaal niet meer "codeer" en wat meer gok sta ik gemiddeld tussen de 14 en de 20%.
                            Heb je ook wedstrijdambities gehad?

Comment

Een ander soort wedstrijden dan BB. Ik wil graag mee gaan doen aan sterkste man wedstrijden.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X