Voedingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voedingsschema

Ik train nu ongeveer een jaar en ik kom maar niets aan (ben 1.80 en weeg 63 kilo).Ik weet dat voeding belangrijk is en wil nu wel eens een voedingschema waarover ik niet twijfel.
    Dit is wat ik nu dagelijks eet.

6.30- Flink bord brintha met halfvolle melk + banaan.

9.00- 2 Bruine bolletjes met kaas + plak ontbijtkoek.

11.00- 1 Bruine bolletje met kaas + Banaan.

12.00- 2 Bruine bolletjes met kaas + Koolhydraten Shake.

14.00- 2 Plakken ontbijt koek + Flink glas melk

17.00- Avond eten (woon nog thuis dus moet eten wat de pot schaft.)+Koolhydraten Shake.

19.00 -Ma/wo/vrij Training. (Na het trainen neem ik nog een eiwit shake)

21.00- Banaan + Bakje Yoghurt.

23.00- Slapen.

En ik eet ook nog iedere dag een paar van die maaltijd repen van hero betweens heten die dingen geloof ik.

Nu zou ik van jullie graag willen weten of ik een beetje in de buurt zit kwa voedsel,mijn doel is uiteraard om flink wat kilo's aantekomen.Helaas wil dit niet echt lukken, terwijl mn trainings maat minder eet maar harder groeit.

Vind het weinig voorstellen kerel. Zou eerst eens rondlezen en als je echt wilt aankomen het 4000kcal schema stelen wat hier in de sectie voeding te vinden is.
    Hero b'tweens zijn geen bb voedsel. Daarnaast moet je aan je eiwitten komen en aan je goede vetten. Kaas is geen goede bron voor goede vetten.
    Lees eens rond en leer. Pas je schema dan aan (of steel gewoon dat schema waarnaar ik verwees) en dan komt er meer hulp.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
    X