just an ordinary day...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• just an ordinary day...

Gewoon ter informatie mijn dagelijkse voeding. Tijdens cutten en bulken zit alles uiteraard strikter qua hoeveelheden enz. Momenteel ben ik in het "terug van weggeweest" stadium en dus ben ik zowel qua voeding als training er "terug aan het in komen".

07:00 whey
    07:30 4x geroosterd brood, pinda kaas, 4 ei-eiwitten
    08:00 vitaminen (animal pak)
    09:00 whey
    09:30-10u30 TRAINEN
    10:30 carbs + creatine + bcaa
    11:00 whey
    12:00 kip/vis/rund/paard, rijst, verschillende groenten
    15:00 whey + snack (cashewnoten, fruit,...)
    17:00 kip/vis/rund/paard, rijst, verschillende groenten
    20:00 whey

De wei van 1500 en 2000 zijn onzin. Zou hier om 1500 iets pakken van mager vlees op een paar boterhammen en om 2000 gewoon 100gr mager vlees. Verder mis ik trage eiwitten voor het slapen gaan (bijvoorbeeld kwark).
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Paard? is dat eiwitrijkvlees?

Comment

Jazeker, paard is eiwitrijk.

20u is bij voor het slapengaan want om 20u30 zit ik al in dromenland! Voorlopig volstaat de whey.

Comment

Originally posted by John Beton View Post

20u is bij voor het slapengaan want om 20u30 zit ik al in dromenland! Voorlopig volstaat de whey.
          Je kunt beter geen paarden vlees eten.

Een paard is een edel dier.
          Het is een van de weinige dieren die zweten, de afvalstoffen komen in het paarden lichaam terecht. En door paardenvlees te eten, krijg je zijn afvalstoffen binnen.

Daarom smaakt paardenvlees altijd een beetje zoet.

Varkensvlees moet je ook niet eten.
          Verkeerde vetten, magere ham bestaat niet.

Comment

Ik eet ook wel eens paard. Ik eet meerdere keren per week varken, maar dan wel de magere stukken. Soms geniet ik van een lekker stukje spek. Als je het niet met regelmaat eet maar er af en toe eens van eet zie ik er zeker geen onheil in.

Overigens is het meeste stoofvlees gemaakt van paardenvlees.
            Geniet, en drink met maten!

Comment

geroosterd brood..... daar was iets mee tov gewoon brood. Ik weet alleen niet meer wat

Comment

Originally posted by Kevf View Post
                geroosterd brood..... daar was iets mee tov gewoon brood. Ik weet alleen niet meer wat
                Dat het 9 van de 10x aangebrande randen heeft welk kankerverwekkend zijn? Verder kan ik me niks herinneren waardoor het slechter zou zijn t.o.v. gewoon brood.

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                  Ik eet ook wel eens paard. Ik eet meerdere keren per week varken, maar dan wel de magere stukken. Soms geniet ik van een lekker stukje spek. Als je het niet met regelmaat eet maar er af en toe eens van eet zie ik er zeker geen onheil in.

Overigens is het meeste stoofvlees gemaakt van paardenvlees.
                  Ook de magere stukken van een varken, bevatten verkeerde vetten.
                  Maar als vet je niet uitmaakt, dan moet je het gewoon lekker eten.
                  Er gaat niets boven een lekker karbonaadje en uitgebakken spek, of spareribs enz. Dat wordt toch veel door Belgen gegeten?

Maar ik mag het niet, als ik zondig krijg ik meestal gelijk de rekening gepresenteerd met een te hoge bloedsuikerspiegel omtrent het vet.

Comment

Originally posted by John Beton View Post

Voeg hier dan kwark bij. De wei is namelijk niet voldoende. Dit voorziet je lichaam niet (bijna) de hele nacht van eiwitten.
                    Editje: laat de wei weg. Ik meende dat je 's avonds trainde, zie nu dat dit niet het geval is. (Bedankt mr Bodyfood voor de rectificatie).
                    Last edited by GeneralIx; 24-01-2008, 18:17.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Originally posted by Body-Food View Post
                      Het is een van de weinige dieren die zweten, de afvalstoffen komen in het paarden lichaam terecht. En door paardenvlees te eten, krijg je zijn afvalstoffen binnen.
                      Of het goed of niet is weet ik niet, maar ik betwijfel ten zeerste of paardenvlees meer afvalstoffen bevat omdat het beest zweet... Koeien zweten ook gewoon, net als (bijna?) alle andere zoogdieren.

Comment

Originally posted by druifje View Post
                        Of het goed of niet is weet ik niet, maar ik betwijfel ten zeerste of paardenvlees meer afvalstoffen bevat omdat het beest zweet... Koeien zweten ook gewoon, net als (bijna?) alle andere zoogdieren.
                        Een paard is gelijk aan een mens, je eet toch ook geen mensenvlees
                        Er is geen ander zoogdier dat zweet.

Comment

De meeste zoogdieren zweten wel degelijk, maar op kleine plaatsen zoals door de neus, rond de lippen of op de voetzolen. Daarnaast zijn veel dieren weliswaar afhankelijk van hijgen om hitte kwijt te raken, maar gezweet wordt er. Ook koeien doen het trouwens (door de neus).

Perspiration - Wikipedia, the free encyclopedia
                          The Hindu : Sci Tech / Question Corner : Sweating in animals

Comment

Ok...nu trek ik dus echt eventjes aan de bel! Onderbouw nu eerst maar eens wetenschappelijk waarom paardenvlees overeenkomt met mensenvlees en waarom zweten afvalproducten produceert IN het vlees.
                            Zweten is een proces van hitte en zouten afvoeren..tenminste, volgens mijn biologielerares destijds wel.
                            Geniet, en drink met maten!

Comment

Een varken heeft meer overeenkomsten met mensen dan paarden qua lichaam.

sigpic

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X