vetprecentage

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• vetprecentage

hallo ik ben bij de calculator geweest bij voedingsbehoefte.nl
    en dit gaf hij aan Lichaamsgewicht: 68 KgVetpercentage: 10 %Vet Vrije Massa: 61.2 Kg68*0.9Basisbehoefte: 1468.8 Kcal61.2*24Sporttoeslag: 146.9 Kcal1468.8*0.1Arbeidstoeslag: 1468.8 Kcal1468.8*1Sportieve arbeidstoeslag: 400 Kcal1468.8*400------- +Totale dagelijkse behoefte energie: 3484 KcalDagelijkse behoefte Eiwitten: 135 Gram61.2*2.2)Dagelijkse behoefte Vetten: 77 Gram(3484*0.2)/9Dagelijkse behoefte Koolhydraten: 562 Gram(3484-(77*9)-(135*4))/4
    mijn bedoeling is dat ik wil gaan groeien en spiermassa erbij wil

ik heb gelezen dat ik veel uit koolhydraten moet gaan halen
    maar er staat ook dat je 200-500 kcal er bij moet gaan nemen is dat met alles dan dus eiwitten,vetten,koolhydraten
    ik heb hier heel weinig verstand van en heb me er nooit mee bezig gehouden maar zou wel heel graag wat aan willen komen en wat meer spiermassa willen hebben

ik hoop dat ik het nu een beetje goed doe als dat zo is dan kan ik een voedsel schema gaan maken en dan ook op de forum zetten

zouden jullie je mening aub willen geven

groeten maurice

je moet uitrekenen wat je op 1 dag binnen krijgt.
    ik zal je al vast wat helpen
    CALORIETABEL.NL - de snelste Calorieenwijzer! Vind hier snel hoeveel calorien een product bevat. Calorieen, calorietabel, calorienwijzer, energiesticker, gratis calorietabel, calorientabel, calorieentabel, calorienwijzer.

daar kan je veel info vinden hoevel Kcal er in een product zitten.
    dat bijmekaar op tellen en dan weet je het.

en natuulk veel fitnessen.
    hoevaak fitness je.
    one goal: power and mass

Comment

Je lichaam heeft de volgende hoeveelheden nodig om het molentje van binnen 'normaal' draaiende te houden:
      • Kcal: 3484
      • Eiwitten: 135 Gr
      • Vetten: 77 Gram
      • Koolhydraten: 562 Gram
      Je doel is meer spiermassa op te bouwen, dit gecombineerd met je BF van 10% betekent dat je lekker moet gaan bulken; je zult boven deze waardes moeten gaan zitten.

Wat je nu moet doen is een voedingsschema opstellen met minimaal 6 maaltijden. Let hierbij op een goede verhouding tussen koolhydraten, eiwitten en vetten in je maaltijden.

Ongetwijfeld zul je dit niet in Ă©Ă©n keer helemaal perfect doen, maar ga er maar even lekker mee knutselen (maak hierbij ook gebruik van andermans schema's in deze sectie en de stickies). Zodra je het een beetje in de stijgers hebt plaats je het maar weer en geven we je er met alle plezier commentaar op.

Succes!

PS; Stop even met het wanhopig plaatsen van topics! Wij willen je graag helpen, maar zo help je jezelf niet bepaald.
      Last edited by Heineken; 24-01-2008, 23:41.
      Becoming a human juggernaut!!!

Comment

ja sorry dat ik hem meerdere keren had gepost maar wist niet hoe ik het moet wissen ik train 5 keer per week en ga nu maar eens even een voedselschema maken
        bedankt in ieder geval voor het commentaar
        groeten maurice

Comment

naast een goed voedingsschema hoort ook een goed trainingsschema.
          Hoe train je nu, want ik vind 5x per week redelijk veel.

Comment

is te zien aan je arm:P
            een dag niet getraind is een dag niet geleefd

Comment

Originally posted by RobertoBB View Post
              is te zien aan je arm:P

hahah ja ik train 5 x per week

maandag rug en triceps
              dinsdag borst en buik
              woensdag benen
              donderdag schouders en biceps
              vrijdag bovenborst

groeten maurice

Comment

Ik heb veel onzinschema's de revue zien passeren, maar ik heb echt nog nooit van 2x per week borst, ene keer normaal en de laatste keer alleen bovenborst. Schrap die laatste borstdag eens, is namelijk totaal onzinnig. Zet op woensdag een dag rust, en je hebt een behoorlijke split.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Op verzoek van de TS gesloten.
                  Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X