Is dit goed?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Is dit goed?

Dit is mijn dagelijkse schema.

Ochtend
    - 2 bruine boterhammen met tomaten. Of kaas met komkomer &
    Melk.

Middag:
    - Appel en anders niks.

In de avond:
    - Spinazie
    - Rauwe tomanten met brood.
    - Salade.

Ik wil 20 kilo afvallen. Is dit goed? Of moet ik meer eten,zoja wat zou ik er bij kunnen doen?

ja natuurlijk moet je meer eten tenzij je je metabolisme zwaar wilt verstoren en spieren gaan verbranden.

's middags alleen een appel? komop waar zijn de eiwitten,goede vetten, ...

Comment

Dametje...U leest niet. En U begint steeds opnieuw dezelfde vragen te stellen. Ik zal het nog een keer zeggen: gebruik de zoekfunctie van dit forum om antwoorden op Uw vragen te zoeken.
      Verzoek aan een van de mods om dit topic te sluiten.
      Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by Spectral View Post
        ja natuurlijk moet je meer eten tenzij je je metabolisme zwaar wilt verstoren en spieren gaan verbranden.

's middags alleen een appel? komop waar zijn de eiwitten,goede vetten, ...
        En wat zijn goede vetten?

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
          Dametje...U leest niet. En U begint steeds opnieuw dezelfde vragen te stellen. Ik zal het nog een keer zeggen: gebruik de zoekfunctie van dit forum om antwoorden op Uw vragen te zoeken.
          Verzoek aan een van de mods om dit topic te sluiten.
          Iemand had mij hier heen gestuurd zodat mensen mijn eetschema even konden goedkeuren of advies kunnen geven. En nu moet ik weer de zoekfunctie gaan gebruiken.

Ik open gewoon een onderwerp als ik een vraag heb.

Comment

Het probleem is alleen dat de meeste vragen al tien keer beantwoord zijn. Een goed begin zijn altijd de sticky's

http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...-schema-s.html

Comment

Originally posted by Dametje View Post
              Iemand had mij hier heen gestuurd zodat mensen mijn eetschema even konden goedkeuren of advies kunnen geven. En nu moet ik weer de zoekfunctie gaan gebruiken.

het probleem is dat dat geen eetschema is maar een uithongeringsschema. Hierop kun je geen advies geven anders dan. Begin helemaal opnieuw nadat je wat meer informatie gegeven heb.

Een van de forumregels is: hier worden geen complete schema's verschaft, Degene die dit verbeterd is eigenlijk een volledig schema aan het maken zodoende

Comment

Sorry maar als je net zo'n instelling hebt met trainen zoals je dat hebt met zoeken naar antwoorden dan vind ik het maar treurig. Ik noem dit behoorlijk lui gedrag!
                Last edited by de sterkste ophaler; 01-02-2008, 15:12.

Comment

MEER ETEN!!!
                  zo dat was mijn advies voor vandaag

Omdat ik een goede bui ben...6x per dag eten. Stevige maaltijden dus niet 1 appel of een sultana. Gooi je metabolisme omhoog zodat je lichaam gedwongen wordt meer te verbranden. Als jij je gaat uithongeren op je huidige schema verlies je heel snel massa...vocht/spier/vet en stort je verbranding in elkaar. Na afloop als je het doel bereikt hebt ga je weer normaal eten en kom je 10x zo snel weer aan en ben je zwaarder dan je nu bent.

Als je wat wilt bereiken...ga er voor. Stop er moeite, lees oa de stickies voor basis info en lees wat andere "eet schema's" van afvallers die dezelfde vragen stelden, en verwacht niet een snelle oplossing. Ik deed er ook 4-5 maanden over om 20kg te verliezen met nog 8 te gaan (en deed het fucking intensief en toegewijd dus als ik je huidige instelling goed inschat zal het bij jouw 8-10maanden duren).

Comment

@Dametje

Dit is geen goed dieet, eet minimaal 6 keer per dag.

Ontbijt
                    Koffiepauze
                    Lunch
                    Theepauze
                    Dinér
                    Na een eventuele training.

Drink minimaal 2 liter water per dag, neem na iedere maaltijd een glas water.
                    Je moet goed eten om je stofwisseling op gang te houden, nu volg je een hongerdieet.
                    Het klinkt tegenstrijdig maar door regelmatig en goed te eten val je af.

Let op wat je aan dagelijkse voeding eet, lees de etiketten kijk wat er per 100 gram aan eiwitten, koolhydraten en vet inzit. Maak een dagboek met wat je dagelijks eet en drinkt.
                    Je hoeft geen konijnenvoer te eten, om af te kunnen vallen.

Er zijn hier voldoende berichten geplaatst die je verder kunnen helpen. Bovenaan de pagina staat Zoeken vul daar in wat je zoekt en je komt al een stuk verder.

En als je vragen hebt, dan moet je ze gewoon posten.

Succes

Comment

Dat klopt wel dametje, maar je hebt al 3 x ongeveer dezelfde vraag gesteld! Maar dan in een ander jasje.. Daarop heb je meerdere malen een keurig advies gekregen, en als ik mij het goed kan herinneren heb je drie keer te horen gekregen dat je jezelf aan het verhongeren bent. Daarbij heb je ook alle adviezen gekregen van de mods hoe het wel te doen en waar je moet zoeken. Ik krijg het idee dat je dat advies niet aan wilt nemen om meer en beter te eten, waardoor je ook op deze vraag hetzelfde antwoord krijgt. Volgens mij werkt het niet zo, en enig zelfinitiatief wordt toch wel op prijs gesteld. Dus of je wil het goed doen of je houdt het gewoon bij je eigen ideeen waar je kennelijk niet 20 kilo van afvalt! Ik ben het dus met de anderen eens..

Comment

Originally posted by Kiki27 View Post
                        Dat klopt wel dametje, maar je hebt al 3 x ongeveer dezelfde vraag gesteld! ... Ik ben het dus met de anderen eens..
                        Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Ben het met Kiki eens. Dametje..wat wij je vertellen is volgens mij helemaal niet wat jij wilt horen..

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                            Ben het met Kiki eens. Dametje..wat wij je vertellen is volgens mij helemaal niet wat jij wilt horen..
                            Ik denk dat ze dit dieet zou willen gebruiken.
                            Je mag alles eten en drinken wat je wilt, maar dan ook alles wat je lekker vind. Er is alleen één maar aan verbonden, om dit dieet te kunnen volgen.

Je mag het niet doorslikken

Comment

whaaaaaaaaaaaa

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X