Originally posted by de sterkste ophaler
View Post
makkelijke snack?
Collapse
X
-
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
-
Bij de reform winkel of soms ook bij de supermarkt heb je van die repen genaamd Protein bars.. eiwit repen dus1 bar van 75 gram bevat ongeveer: 130 kcal 20 eiwitten 30 khl 3 vet. Best nice toch. MAar volgens mij niet iets wat je elke dag moet eten.
Die dingen zijn taai samengeperst en machtig.
Voor de rest weet ik het ook ff niet
Comment
-
bij de c1000 en de AH hebben ze ook van die repen. Ik dacht 10-15 gr eiwit per reep. en als ik het goed heb hebben ze bij de AH ook een soort kant en klaar shake, ik zal het nog even checken als ik er de volgende keer ben
oh ja het staat allemaal bij het zonatura-schap.
Comment
-
Originally posted by el oso View PostIk vind de aardbeienkwark Zaanse Hoeve van Albert Heijn erg lekker. Die heeft best goede voedingswaarden.Originally posted by GeneralIx View Post
Betwijfel dat ten zeerste. Klinkt als kwark voor zoetekauwen (oftewel veel suikers). Post die voedingswaarden eens?
95 kcal
eiwit 7 gram
kh 16 gram
vet 0,1 gram
Comment
-
voor zoetekouwen dus! ziekelijk veel koolhydraten en redelijk weinig eiwitten. om je een idee te geven, dit eet ik nu:
9,1 gr ew
2,5 gr koolhydr
0 gr vet
alles per 100 gram22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Comment
-
gooi wat aardbeien-eiwit door je kwark; (neem een grote hap, 2 scoops poeder erbij, roeren met een vorkje) dan smaakt ie (beter dan/) als een vruchtenkwark maar dan met nuttige toevoeging ipv slechte suikers!
Bij de AH verkopen ze inderdaad kant en klare shakes; zit in totaal iets van 22 gram proteine in.
Beef jerky; goed spul! veeeel eiwitten, en ook best lekker. Weet iemand waar je het haalt?Je de hele week de pleuris trainen/eten om je niet zo schuldig te voelen over het weekend.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 97.5kg 1x
Sumo safety bar goodmorning:
- 25kg 2x15
Wide grip...-
Kanaal: Trainingslogjes
19 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 90kg 3x
Safety bar back extension:
- 40kg 4x
Push press:
- 61kg...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 75kg 12x
One legged calf raise:
- 50kg 6x L en R
Superset met
Lu side...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 100kg 1x
Qua kracht gemakkelijk, ervaar nog steeds kramp in kuiten, al zij het minder als eerst....-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWoensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
-
1 week geleden -
-
door ellengreen8160Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
-
Kanaal: Lichaamsverzorging
1 week geleden -
-
door JellyhardBeste Builders,
Ben al ruim 10 jaar in de fitness zaal te bekennen en was altijd super fit en breed.
Nu heb ik vorig jaar een ongeluk...-
Kanaal: Kuren & resultaten
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWeer wat grieperig / ziekjes afgelopen dagen, dus wat minder sets gedaan bij aantal oefeningen én hier en daar lager gewicht / RPE.
Training...-
2 weken geleden -
-
door Stevenhackey➢ Product Name — Fairy Bread Farms Hemp Gummies Chemist Warehouse
➢ Main Benefits — Pain Relief & Reduce Stress!
➢ Composition — Natural...-
Kanaal: Algemeen
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 73kg 12x
One legged calf raise:
- BW + 32.5kg 18x
- BW + 32.5kg 8x
Superset...-