makkelijke snack?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
    Je zou een beetje corned beef kunnen eten ipv tonijn maar dat is veel vetter en levert ook minder eiwitten. Een ander idee is gedroogde reepjes beef jerkey.
    Beef jerky is echt geweldig spul. Weet alleen niet waar je het kunt krijgen behalve bij de outdoor zaak die meer dan een uur fietsen weg ligt.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Bij de reform winkel of soms ook bij de supermarkt heb je van die repen genaamd Protein bars.. eiwit repen dus 1 bar van 75 gram bevat ongeveer: 130 kcal 20 eiwitten 30 khl 3 vet. Best nice toch. MAar volgens mij niet iets wat je elke dag moet eten.
      Die dingen zijn taai samengeperst en machtig.

Voor de rest weet ik het ook ff niet

Comment

Daarom ist een snack, geen maaltijd
        Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
          In principe een goed idee..vrouwen hebben altijd een tasje bij. Mannen niet.
          Daarom hebben wij vrouwen/vriendinnen

Comment

bij de c1000 en de AH hebben ze ook van die repen. Ik dacht 10-15 gr eiwit per reep. en als ik het goed heb hebben ze bij de AH ook een soort kant en klaar shake, ik zal het nog even checken als ik er de volgende keer ben

oh ja het staat allemaal bij het zonatura-schap.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
              Daarom hebben wij vrouwen/vriendinnen
              Maat...wat heb jij toch altijd goeie ideeen! Geen wonder dat de endo squad een succes gaat worden

Comment

Originally posted by el oso View Post
                Ik vind de aardbeienkwark Zaanse Hoeve van Albert Heijn erg lekker. Die heeft best goede voedingswaarden.
                Originally posted by GeneralIx View Post

Betwijfel dat ten zeerste. Klinkt als kwark voor zoetekauwen (oftewel veel suikers). Post die voedingswaarden eens?
                Per 100 gram:

95 kcal
                eiwit 7 gram
                kh 16 gram
                vet 0,1 gram

Comment

voor zoetekouwen dus! ziekelijk veel koolhydraten en redelijk weinig eiwitten. om je een idee te geven, dit eet ik nu:

9,1 gr ew
                  2,5 gr koolhydr
                  0 gr vet

alles per 100 gram
                  22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

hutten kase met suikervrije jam

Comment

gooi wat aardbeien-eiwit door je kwark; (neem een grote hap, 2 scoops poeder erbij, roeren met een vorkje) dan smaakt ie (beter dan/) als een vruchtenkwark maar dan met nuttige toevoeging ipv slechte suikers!

Bij de AH verkopen ze inderdaad kant en klare shakes; zit in totaal iets van 22 gram proteine in.

Beef jerky; goed spul! veeeel eiwitten, en ook best lekker. Weet iemand waar je het haalt?
                      Je de hele week de pleuris trainen/eten om je niet zo schuldig te voelen over het weekend.

Comment

Als het goed is zag ik de beef jerkeys afgelopen week voorbij komen tijdens mijn shift.
                        Dus Albert Hein moet ze hebben.

Comment

De shake bij de AH heeft zo'n 21gr eiwitten zit in een rose en bruin drinkpakje

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X