Mijn vernieuwde Voedingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mijn vernieuwde Voedingsschema

HEy ,

Ik heb een week geleden mijn voedingschema gepost op de forum, ik heb hier veel nuttige tips over gekregen en heb hem hierna aangepast.
    Even ter info (herhaling)
    ik ben 1,83m en weeg 60kg, ik wil graag 75 wegen en 15 kg aan spieren aan komen. Dit wil ik bereiken door te bulken en optimale spiergroei. Mijn calorie behoeftes staan allemaal in de schema's.

Ik heb het oude en het nieuwe voedingsschema bij de bijlage gedaan zodat je goed kan vergelijken.

Ik hoop dat jullie mij goeie tips of commentaar op mijn nieuwe voedingsschema kunnen geven.

ik heb wel zelf ook nog een paar vragen
    - Hoeveel dextrose is geadviseerd na het trainen?
    - Krijg ik nu wel genoeg eiwitten binnen?
    - is het erg dat ik minder calorien heb dan eerst?
    - Zijn er nog andere gezonde eiwit rijke snacks voor smiddags of 10 uur sochtens.

bedankt alvast!
    Attached Files

60gr brood levert meer dan 13,5gr kh hoor.
    Naar mijn idee eet je wat weinig, maar je weegt dan ook nog niet zo veel, dus ik zou gewoon kijken wat dit je brengt. Inhoudelijk gezien is het geen echt slecht schema, hoewel je eiwitinname iets beter gespreid kan.
    Zou die druiven bij het ontbijt eten.
    Zou de kwark bewaren direct voor het slapengaan.
    Voor dextrose is de richtlijn 0,7gr/kg lichaamsgewicht geloof ik.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by Basmans1990 View Post
      Ik hoop dat jullie mij goeie tips of commentaar op mijn nieuwe voedingsschema kunnen geven.

ik heb wel zelf ook nog een paar vragen
      - Hoeveel dextrose is geadviseerd na het trainen?
      - Krijg ik nu wel genoeg eiwitten binnen?
      - is het erg dat ik minder calorien heb dan eerst?
      - Zijn er nog andere gezonde eiwit rijke snacks voor smiddags of 10 uur sochtens.

bedankt alvast!
      Hey Bas!

Over het algemeen ziet het er al een stuk beter uit. Hier even snel wat tips:

7.00 te weinig koolhydraten.
      10.00 te weinig eiwitten
      15.00 mag wat meer een maaltijd worden wat mij betreft
      17.30 55 gr eiwit in je avondeten? Waar bestaat dit uit? Lijkt me namelijk wat hoog. Denk niet dat je moeder dat voor je klaarmaakt uit zichzelf
      21.00 Druiven weg of eerder op de dag. Magere kwark hier weg en voor het slapen gaan nemen. 22u ofzo

Mocht je verder met dit schema niet aankomen, steeds met 100-200 kcal verhogen tot je wel aankomt!

Succes!

edit: oh General was me net voor
      Last edited by Heineken; 02-03-2008, 22:07.
      Becoming a human juggernaut!!!

Comment

Dankje wel dankje wel, ik ga het morge weer aanpassen en dan post ik hem dan weer

Bedankt ik zal de tips uitvoeren

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X