ontbijt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ontbijt

hoi hoi ik heb even een vraagje, ik ben nu bezig met cardio om wat strakker te worden ik ben bijna 40 ben 168 lang en weeg 55 kilo en van het vrouwelijke geslacht vet percentage weet ik niet.
    nu lees ik dat veel eetmomenten erg belangrijk zijn maar ik krijg s'morgens niks door mijn keel,kan ik dan ook een banaan eten of zou die shake ook iets voor mij zijn?
    ik cardio nu nuchter en ik kan niet tegen melkproducten en die shake kan je met water maken zag ik.
    maar ik wil niet bijkomen wat een gepuzzel maar met jullie hulp kom ik er wel uit hoop ik
    groetjes ankie

Gewoon stouwen. Het is wennen, zoals de meeste maaltijden. Je kan ook 30mins voor het ontbijt een Ananasschijf, Kiwi, Appel eten welk een honger gevoel geeft. Het ontbijt is het belangrijkste aangezien het je verbrandingsfabriek weer aanzet na een nachtrust. Geef je het niets of te weinig schiet het niet op.

Cardio op een nuchtere maag zodra je wakker bent is op zich niet zo'n probleem, maar daarna wel goed ontbijten.

Comment

Er is niks aan te doen, maar je moet ontbijten. Zoals in een boek staat wat ik aan het lezen ben (vrij vertaald)

"Als op het missen van een maaltijd een gevangenisstraf zou staan, dan krijg je voor het missen van het ontbijt de doodstraf"

Een shake met whey-eiwitten en water icm een banaan is helemaal geen slecht begin. Een paar uur later kan je dan een 'echte' maaltijd nemen.

Comment

ik kreeg eerst ook niks door mijn keel met het ontbijt, maar nu gooi ik zonder moeite zo'n 1000 kcal naar binnen in een kwartiertje. Het lichaam moet zich aanpassen. Waarschijnlijk is jou lichaam gewend aan 's ochtends 1 broodje en een glaasje sap, of zelfs helemaal niks! dan vraagt je lichaam de volgende dag ook niks. Als je elke ochtend nou probeert 2 bruine boterhammen of wat brinta met een stukje fruit en een gekookt eitje oid (als je wel tegen eieren kan) te eten en dan elke paar dagen/elke week de maaltijd iets te vergroten, dan past het lichaam zich erop aan en kan je over een paar maanden vreten als een beest in de ochtend al is dat dan niet de bedoeling, ontbijten wordt wel een stuk makkelijker en sneller

veel succes
        22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Originally posted by Kevf View Post
          Er is niks aan te doen, maar je moet ontbijten. Zoals in een boek staat wat ik aan het lezen ben (vrij vertaald)

"Als op het missen van een maaltijd een gevangenisstraf zou staan, dan krijg je voor het missen van het ontbijt de doodstraf"
          Hele mooie
          Becoming a human juggernaut!!!

Comment

Een banaan en een shake in de ochten zou al redelijk genoeg kunnen zijn voor een vrouw van jou caliber.
            Zou dan alleen wel binnen 2 uur weer wat eten.
            Who's the Chef

Comment

oke dan moet ik me maar gaan dwingen om te eten maar welke shake kan ik het beste nemenen waar kan ik zoiets krijgen?

Comment

Bij een goede sportwinkel, bij de tuinen of via een webshop.

Ik zou een goede whey eiwitten shake nemen.
                Who's the Chef

Comment

Je ontbijt is de belangrijkste maaltijd van de dag, het zet je stofwisseling op gang en als je wilt afvallen is dit toch erg belangrijk.

Grtz..
                  Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

ik ga dan maar op zoek naar een shake en beginnen met een ontbijtje bedankt voor de adviezen groetjes ankie

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X