eten/drinken tussen KT en HIIT

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• eten/drinken tussen KT en HIIT

Drie dagen per week doe ik na KT 30 min. HITT. Kan ik het beste tussendoor iets nuttigen? En zo ja, wat dan? Behalve iets van voeding dacht ik dat Amino 1500 van De Tuinen misschien een idee was.

En kan ik de shake op deze dagen gewoon pas nemen als ik thuis ben? Is dat niet te lang na de KT?

Advies welkom, bedankt.

edit: Oops, verkeerde sectie, wou in Dagelijkse voeding posten.
    Last edited by steentje; 05-03-2008, 00:25.

Zou gewoon zorgen dat je een uur voor de training iets binnenkrijgt van wei eiwitten en caseïne eiwitten. Dan blijf je voorzien van aminozuren gedurende de hele training. Eventueel kun je ook nog bcaa's nemen tijdens de training, die komen dan ongeveer aan tijdens de cardio.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ik zelf eet ongeveer een tot anderhalf uur voor de training een complete maaltijd en neem meteen na de training een grote sportdrank met wat vloeibare aminozuren. Een uur na de training neem ik weer een complete maaltijd.
      Geniet, en drink met maten!

Comment

OK, daar heb ik wat aan. Neem dan een uur voor de training een lichte soja eiwit/melk shake (gebruik geen whey) en twee boterhammen. BCAA en Amino 1500 doen toch ongeveer hetzelfde? Amino 1500 is nu in de aanbieding.

Mijn begeleider zei dat glutamine voor mij ook goed zou zijn. Las net dat dat vooral zo is als je niet veel vlees/vis eet en ik zit maar rond de twee ons per dag. Zal ik dat ook maar gaan gebruiken?

Glutamine poeder - pure L-glutamine poeder

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X