onderhoudsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• onderhoudsschema

Ik ga de komende weken mn onderhoud eens nader gaan bepalen.

ik weet dat mn BMR rond de 2400kcal ligt.

aangezien ik nu nog 3x per week KT doe (en tussendoor als ik er zin in heb nog is cardio, maar niet al te veel meer omdat ik al op een voor mij aanvaardbaar BF zit). heb ik mn onderhoudskcal op 2600vastgelegd. Dit zal gaandeweg als ik bijkom (of afval, wie weet?) aangepast worden zodat ik dichter bij de echte waarde kom.

dit is het beginschema:
    Attached Files

Ik ben benieuwd!

Hoe ga je bepalen of je bent afgevallen of op gewicht bent gebleven?

Comment

ik heb bij mn dokter geinformeerd of ze ook aan vetmeting deed, en ze heeft inderdaad een tang maar die ligt in brussel. Maar nu begint daar binnenkort een dokter die zich zuiver gaat bezighouden met alles met sport. Conditietesten enz... en dus ook vetpercentagemeting.

Overigens ben ik erachter gekomen dat ze hier in leuven in het fameuze sportkot de onderdompelingstechniek doen tegen betaalbare prijzen dus keuze te over hé .

Als ik afval weet ik sowieso dat ik onder behoefte eet hé, als ik bijkom moet ik eens laten controleren of het vet of spieren zijn.

Maar omdat ik nu op een 10-tal procent zit zal ik het in de spiegel ook wel snel merken denk ik, als de abs verdwijnen enzo

Comment

en verders kan je natuurlijk met een meetlint ook het e a bijhouden..biceps/benen etc..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X