Cut schema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Cut schema

Ik heb net ff een cut schema in elkaar gedraaid, wat vinden jullie ervan? Behoefte staat nog op 3000 kcal (omdat ik nou bulk met 4600 kcal lijkt het me niet dat ik 2000 kcal hieronder moet gaan zitten om af te vallen ). Ik ben wel bang dat dit zelfs nog te weinig is.

tips en aanvullingen altijd welkom
    Last edited by GeneralIx; 28-08-2008, 21:08.
    22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

ziet er netjes uit

enige aanvulling is dat ontbijt met een T wordt geschreven en niet met een d

Comment

hehe ohwja

verder geen aanvulling?? lijkt me sterk dat er niks beter aan kan...
      22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

ik ben ook nog geen uberguru in voedingsschema's, voor mij ziet het er netjes uit

Comment

Fruit naar het ontbijt verplaatsen en/of net na de training. Verder ben ik een grotere voorstander van visolie ipv lijnzaadolie. Maar dat is persoonlijk.
          Geniet, en drink met maten!

Comment

ja ivm lijnzaadolie slecht zou zijn voor je prostaat. Zou toch het zekere voor het onzeker nemen.

Comment

Oke, schema is aangepast en jullie tips zijn doorgevoerd. Alleen had ik echt een MAJOR fout gemaakt bij de koolhydraat berekening. Ik had volgens mij 312,5 gr koolhydraten berekend, maar het moeten er natuurlijk 437,5 gr zijn. In dit schema zit nu +- 3300 kcal. Mijn doel is eerst hiernaartoe te werken (dan moet ik al zo'n 1300 kcal dalen) en dan te kijken hoe het gaat. Zal wel lastig worden om die 900 kcal voor mn training weg te werken maar ik ga mn best doen

heb ik niet een foutje gemaakt dat ik 150 gr koolhydraten weg moet stampen voor de training? maakt dit de training niet zeer inefficient??
              Last edited by GeneralIx; 28-08-2008, 21:11.

Comment

Denk dat je je aantal kh bij je kwark te laag hebt ingeschaald. Heb zelf kwark van 3 gr kh/100 en dat is echt een hele goede wat dat betreft. Ben er nog nooit een tegengekomen met minder, en die zou al 13,5gr leveren in plaats van 6,8.
                Verder eindigt ontbijt op een t. Denk dat het dan wel een mooi schema is.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

ja volgens mij zag ik een kwark met 1,5 gr koolhydraten/100 gram en 9,5 gram eiwitten. Morgen ff voor de zekerheid checken

kut ja, ik moet dat nog steeds een keer veranderen al de 6e keer denk ik dat ik dit te horen krijg

bedankt!

Comment

verder nog op- of aanmerkingen?

Comment

Nog een paar dingen verandert en geschoven en ik denk wel dat dit mijn uiteindelijke schema wordt. Als de resultaten niet naar wens zijn, zal ik het per week of per 3 dagen met 50 gram koolhydraten verlagen.
                      Last edited by GeneralIx; 28-08-2008, 21:10.

Comment

wil je dat je tanden eruit rotten? 100gram dextrose damm bro..Ik vind dat je teveel carbs eet. Veels te veel.. blikje tonijn is niet 50gram maar minstens 135gram.

450gram kwark is geen 7gram carbs onmogelijk.

Magere yoghurt vervangen voor een betere proteine bron(vis,kip,kwark,ei)

2stuks fruit=90kcal..welke fruit? nog al een verschil in een manderijn en een banaan..

Comment

hehe nee niet echt. In een ander topic was besproken dat dit wel oke was (met GeneralIx geloof ik). 32 gram tijdens de training en 64 gram na mn training. Wat raad jij dan aan? 32 gram tijdens en 32 gram na ofzo?

Ik heb zelf blikjes tonijn van 150 gram en die deel ik dan door 3, dus 50 gram. Ik wil liever zelf ook meer tonijn eten (lekker en praktisch om meteen een heel blik te eten), maar dat zou neerkomen op 37,5 gram eiwitten en zou ik veel te veel eiwitten op een dag eten (een gemiddelde maaltijd bestaat uit 28,5 gram eiwitten).

voor die kwark moet ik nog ff nakijken, maar volgens mij had ik er 1 gezien met maar 1,5 gram koolhydraten per 100 gram. Daar zal ik deze week ff naar op zoek gaan dan. Ik heb het al wel vast verandert naar 2,5 gram/100 gr omdat jij zegt dat het niet kan en dat geloof ik wel.

Over dat fruit: ik heb 6-7 verschillende soorten fruit opgeteld en het gemiddelde daarvan genomen, omdat ik veel afwissel ertussen. Of moet ik voor elke variatie met fruit een ander schema maken?

Dit schema is voorlopig het schema waar ik naar overstap. Vooral vanwege de 4 koolhydraatmaaltijden die jij voorschrijft en de percentages koolhydraten per maaltijd. Als ik eenmaal ben overgestapt op dit schema, zal ik dus per week/per 3 dagen elke keer 40 gram koolhydraten verminderen.

De aanpassingen zijn opgenomen in bijgevoegd schema. Is dit meer wat je bedoelt?
                          Last edited by GeneralIx; 28-08-2008, 21:12.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X