Soep slecht?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Soep slecht?

Hallo,

tussen de middag drink ik altijd een mok cup a soup. Soms pak ik ook wel een bouilion. Ik ben nu bezig met cutten, is het dan slecht om soep te nemen?? Is het uberhaupt wel gezond??

ik ben zeer benieuwd naar de reacties

Zit vaak veel zout in daar moet je wel voor oppassen in iedergeval!!

grtz.
    Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Cup a soup bevat weinig calorieeen. Wat dat betreft is het geen slecht product. Wat betreft voedingswaarden zit er ook niet veel in. Het is eigenlijk alleen water met zout. Veel zout. Zout maakt pafferig en is bij een teveel (wat erg makkelijk bereikt wordt omdat bijna overal zout aan toegevoegd wordt) is zout zelfs schadelijk voor de gezondheid.
      Met andere woorden: het kan wel een keertje bij gebrek aan beter, maar het kan beter! Kies voor een ander tussendoortje.
      Geniet, en drink met maten!

Comment

Wat adviseren jullie dan als tussendoortje??

Neem elke dag al fruit maar vond een soepje altijd een lekkere dagbreker tussen de boterhammen door.

Comment

Nou, wat we altijd adviseren: een EIWITRIJK tussendoortje. Kijk eens in de sectie "recepten". daar staat genoeg in.
          Geniet, en drink met maten!

Comment

en als je zelf een goeie soep maakt??
            met verse producten enz?
            Sometimes you need a second chance, because time wasn't ready for the first one

Comment

Originally posted by Marcelo View Post
              en als je zelf een goeie soep maakt??
              met verse producten enz?
              Dikke prima! Ik eet regelmatig soep (zonder vermecelli) met wat volkorenbrood ernaast. Mager gehakt er door en een dikke berg groenten. Voordeel is, is dat je het nat van de groenten waar veel van de vitaminen in terecht komen ook opeet.

Comment

ja

Originally posted by Kevf View Post
                Dikke prima! Ik eet regelmatig soep (zonder vermicelli) met wat volkorenbrood ernaast. Mager gehakt er door en een dikke berg groenten. Voordeel is, is dat je het nat van de groenten waar veel van de vitaminen in terecht komen ook opeet.
                me eens ,in soep kun alles erin gooien ,naar smaak maken ,ideaal voor de bulk.

Comment

Tenzij je er room in gooit of andere rommel is daar zeker niks mis mee hoor. Lekker kopje tomatensoep of kip- of groentesoep...
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

oke dat wou ik even zeker weten

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                      Zout maakt pafferig en is bij een teveel (wat erg makkelijk bereikt wordt omdat bijna overal zout aan toegevoegd wordt) is zout zelfs schadelijk voor de gezondheid.
                      .
                      Overdaad aan zout noemen we bij ons thuis niersteen op bestelling..ik bedoel maar
                      Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Om dan nog maar te zwijgen over hoe ze een niersteen weghalen

Comment

Het wordt vergeleken met het gevoel als een vrouw bevalt..maar dan via je Willy..lijkt me....pijnlijk

Comment

Originally posted by Marcelo View Post
                            Om dan nog maar te zwijgen over hoe ze een niersteen weghalen
                            Kan relatief pijnloos met geluidsgolven heb ik me laten vertellen.
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

zou het risico toch niet nemen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X