Nieuw cutschema op/aanmerkingen welkom

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuw cutschema op/aanmerkingen welkom

Hierbij mijn nieuwe cutschema , mijn stats staan onderaan het schema , zou graag willen weten wat jullie er van vinden en wat er verbeterd moet worden.

Het staat er niet bij maar hierbij drink ik nog gemiddeld 3,4/4 liter water per dag, de whey/casseïne eet ik ook niet zo op dat wordt ook gemixed met water

Voor mijn gevoel is het prima in orde , ik ga er maandag mee beginnen in combinatie met ephedra en hydroxycut hardcore om ff flink vet te verliezen.
    Mijn trainingsschema is als volgt:

Ma Fullbody + 20 min HIIT cardio
    DI 1 uur cardio op 70% van de max hartslag
    WO 1 uur cardio op 70% van de max hartslag
    DO Full body + 20 min HIIT cardio
    VR 1 uur cardio op 70% van de max hartslag

Ik hoor graag jullie commentaar

gr Tim
    Attached Files
    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
    Go heavy or go home!

Niemand die excel heeft :P ik zal er wel even een ander formaat van maken

Voila
    Last edited by Shredmaster; 28-03-2008, 14:08.
    Go heavy or go home!

Comment

Ziet er best goed uit! Ik ben even te lui om je behoefte uit te rekenen. Voor een check moet je maar even naar een thread van mij zoeken met een excelsheet er in om na te rekenen.

Is die whey + dextrose je pwo? Ik zou daar zelf een banaan van maken, blijft voor mijn gevoel in de cut een betere optie.

Verder zou ik de lijnzaad schrappen en over op visolie. Lijnzaad is door ergogenics in verband gebracht met prostaatkanker. Why take the risk

Verder het broodje jam er uit en evt de brinta vervangen door havermout, krijg je direct wat meer onverzadigde vetten binnen.

Je doet maar 2x in de week krachttraining. Waarom geen drie? Je wilt, neem ik aan, je spieren wel zoveel behouden toch?

Verder een mooi uitgebreid schema

Comment

De behoefte is via de thread van punani uitgerekend "de Q&A bij cutten"

Visolie capsule neem ik 's avonds in voor het slapen daarom zit ik iets lager in vetten uit de voeding, daarnaast besmeer ik mijn brood nog met becel ook met omega vetten , staat er niet bij maar die moet je er maar bij denken.

De gezamelijke Koolhydraten uit de Whey en de dextrose zijn gelijk aan 15 procent van mijn totalte koolhydraatbehoefte.
        Een banaan kan ook wel maar dan zit je aan maar 20 gram KH en dat is te weinig.

Dat broodje jam heb ik erbij voor wat vlugge energie , ik heb voor de training daarna zat koolhydraten om mee te beulen dus ik laat het zo.

Ik doe 2 keer in de week krachttraining omdat ik dat op het moment even genoeg vind , ik wil voldoende herstellen en kijken hoe het herstel vordert.
        Ik heb nu na een zware sessie ook de 2e dag nog ietswat spierpijn vandaar.

Mensen voor de rest nog commentaar hoor het graag
        Go heavy or go home!

Comment

hehehehe je bent er zelf duidelijk toch al over uit (is alleen maar goed trouwens).

Mijn formule is op basis van lean body mass en vind ik daarom stukken beter. Het opnemen van je vet in de behoeftebereking is nl niet logisch:

http://forum.bodynet.nl/afslanken/26...adhv-lean.html

Comment

even een vraagje over je schema: ik zie dat je bij bv brinta de eiwitten er niet bijtelt. Daar zitten toch ook eiwittten in? is er een reden waarom?
            @ ketIF

Comment

Ben het niet eens met die banaan pwo. Gewoon dextrose houden. Snelste manier om je glycogeen weer aan te vullen, je wei opname te versnellen en je insuline een klap te geven waardoor je groeit.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by Brambo19 View Post
                even een vraagje over je schema: ik zie dat je bij bv brinta de eiwitten er niet bijtelt. Daar zitten toch ook eiwittten in? is er een reden waarom?
                Eiwitten uit brinta , brood rijst aardappels etc hebben wij niks aan vandaar
                Go heavy or go home!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X